Näytä koko versio : Wiikey asennettu, 1.9x päivitetty, conf1.3 error?
Asensin tuon 1.9g:n, näytti menevän ohjeiden mukaan aivan oikein. Filechoppasin config1.3:n mutta Wii ei tunnista sitä, heittää" Error has occured"
Pitääkö tuo config 1.3 diski filechopata toisenlai? Itse tein saman filechop *image* 1459978240 , kuten tein tuolle 1.9firmwarelle... Veikkaisin että tuo pitäisi varmaan filechopata eri tavalla?
joo, sama ongelma täällä. päivitys onnistui, mutta config-levy ei suostu toimimaan, "Error has occured". jos joku tietää syyn, niin apu olisi enemmän kuin tarpeellista! :o
Kannattaa kokeilla ottaa virtajohto irti koko Wiistä hetkeksi ja koettaa uudestaan.
kokeiltu on, ei toimi, samaa error viestiä pukkaa. ihmetyttää vaan kun tuttavilla toimi moitteetta, mut omalla koneella ei niin millään. :( missäköhän se vika mahtaa piileä...
En osaa suorilta sanoa. Ehkä juotoksissa vikaa.
Kokeilkaa Config 1.2 levyä sit pitäisi toimia ainakin.... itselläkin jotain härää tuon 1.3 levyn kanssa.
Saan 1.3 levyn toimimaan käyttämällä ensin Conf 1.3 HACK levy sisällä ja sitten ohjelma boottaa minun 1.3 conf levyn...
Kokeilkaa Config 1.2 levyä sit pitäisi toimia ainakin.... itselläkin jotain härää tuon 1.3 levyn kanssa.
Mullakin sama ongelma.
Mutta ei tunnu tuo 1.2 myöskään toimivan. Eli Wii ver 3.1E, sain päivitettyä WiiKeyhin 1.9g updatenkin, eli luulisi sen pohjalta, että asennus on ok. Kuitenkaan config levy, oli sitten 1.2 tai 1.3 ei toimi. Wii ilmottaa "unable to read"
Lisäks kokeillu vielä pari eri mediaa ja eri nopeuksia mutta ei. Update meni Verbatimin 16x DVD+R 8x-nop mutta noi configit ei sit mitenkään.
Polttavana Samsungin SH-S202N ja käyttis Vista. Lisäks ImgBurn herjaa usein jotain "unable to lock device for exclusive access". Eli voisko tuossa olla iso osa ongelmaa?
Eli pienen lisäkaivelun jälkeen osoittautui ainakin mulla tuo ver3.1E ongelmaks. Eli ilmeisesti ver3 eteenpäin on blokattu Wiikey config headerilla olevat levyt.
Vastauksen löysin http://psx-scene.com/forums/wiikey/61302-wiikey-faq-unofficial.html ja sieltä eteenpäin Hexaamalla levyn onnistui (kun en omista GC-ohjainta.)
Nyt toimii tuo 1.3 config levykin...
Veikko40
19.05.2008, 10:16
Itellä kans Wii v3.1E ja en omista GC-ohjainta. Kertaakaan en oo vielä päivitelly, muutakun voivoi.
Voitteko kertoa miten toi WiiKey-päivitys hexatulla ja normi-config-levyillä käytännössä menee?
Oon kuvitelmissa (korjatkaa jos oon ihan pihalla):
Hexattu config v1.2, jolla eka fuulataan. Levyn vaihto (missä vaiheessa?): config v1.4, josta normipäivitys. Sitten vielä v1.9s firmis perään.
Kaikki eri DVD:ille? Oonko edes siellä päin?
http://wiinewz.com/forums/wiikey/66916-wiikey-faq-unofficial.html
http://wiinewz.com/forums/wiikey/66914-all-the-wiikey-discs-in-one-place.html
Millä pelillä Wii 3.2 -update tulee? Jonkun sortin 3.2-patchikin oli kai, mutta mistä luotettava hyvien ohjeiden kera?
Eli pienen lisäkaivelun jälkeen osoittautui ainakin mulla tuo ver3.1E ongelmaks. Eli ilmeisesti ver3 eteenpäin on blokattu Wiikey config headerilla olevat levyt.
Vastauksen löysin http://psx-scene.com/forums/wiikey/61302-wiikey-faq-unofficial.html ja sieltä eteenpäin Hexaamalla levyn onnistui (kun en omista GC-ohjainta.)
Nyt toimii tuo 1.3 config levykin...
Kyllä jokainen päivitys / config disk vaatii itselleen oman levynsä, ja useimmiten vaatimuksena on vielä DVD-r.
Yksinkertaisuudessaan, levy konsoliin, käynnistetään "peli" joka levyllä Wiin mielestä on, seurataan ruudulla olevia ohjeita.
Eipä tuo Config disk pahemmin Wiikeytä mitenkään päivittele, siel on vaan mukana ohjelmat jolla kykenee noita piirin asetuksia vaihtelemaan ja dumppaamaan alkuperäsen pelin SD kortille josta sen voi sitten siirtää tietokoneelle.
Jos ei noilla alkuperäsillä toimi tuo päivittäminen niin sitten kannattanee kokeilla noita Padded/FileChop'd versioita osalla kun ollut ongemia noiden "alkuperäisten" kanssa
3.2E firmwarea / ohjelmistoa niin ihan tarkkaa tietoa minkä kaikkien pelien kylkiäisinä se tulee mutta kyseinen päivitys julkaistu Wii updaten kautta ladattavaksi olikohan helmikuussa 2008, niin periaatteessa kaikkiin sen jälkeen ilmestyvien pelien kaverina sen pitäisi tulla.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.