PDA

Näytä koko versio : Matrix Infinity

Shadown
14.05.2005, 21:09
Matrix Infinityn uusin Firmware (1.93).

Toisena tiedostona uuden biossin mukana tuleva DEV2 tilaa hyödyntävä HDD-loader (1.1).

Kolmantena tiedostona 1.36 Firmware sekä Manager, jolla saa asenneltua 1.36 Firmwaren muistikortille ja siitä Slimmejä ajatellen vanhemmasta Firmwaresta saa päivityksen tehtyä onnistuneesti muistikortilta.
Slimmi kun polttaa laserinsa jos yrittää vanhemmalla Firmwarella käytellä levyjä. Tai sammuttaa itsensä, jos omistaa koneessaan Pic-suojan tai siitä uudemman.

Ultor
14.05.2005, 21:36
No jokos tästä on tällainen versio tullut. No otetaan talteen, jos vakka tulis tarvetta ;)

Shadown
14.05.2005, 22:07
Onhan tuo ollut jo pidemmän aikaa.

Mutta keksin loistavan keinon jakaa kävijöille uusinta materiaalia tällä keinolla. Sitä kautta laitoin tänne jakoon.

Tuossa pitäisi olla täysi tuki nyt tälle uudelle GT4:le, sekä muita kivoja herkkuja.

Ultor
14.05.2005, 23:08
Onhan tuo ollut jo pidemmän aikaa.

Mutta keksin loistavan keinon jakaa kävijöille uusinta materiaalia tällä keinolla. Sitä kautta laitoin tänne jakoon.

Tuossa pitäisi olla täysi tuki nyt tälle uudelle GT4:le, sekä muita kivoja herkkuja.
Juu katselin, että on julkaistu 5.5.

Mutta tämä tiedosto osio oli kyllä hyvä idea. Tosin vähä jäi auki, että onko esim. boXplorerin tapaiset softat laittomia? Kuitenkin ne on mitä varmemmin käännetty laittomilla ohjelmilla... Ja myöskin GC:n BIOS:t on varmaan laittomia?

GT4 löytyy jo hyllystä (ja ihan aitona, ei ollu kellään kaverilla, jolta olis voinu "varmuusopioida" toimivaa versiota :)), mutta noi muut ominaisuudet vaikutti ihan mukavilta. Tosin tuo "y-fix" jäi hivenen auki. Onko tuo siis jonkin sortin näytön keskitys ominaisuus?

No menipäs *vaihteesta* oftopiciksi ;)

Shadown
14.05.2005, 23:21
Kaikki laittomat, kun myöskin laittomilla menetelmillä tehdyt softat on bannassa.

GameGuben biosseista en tiedä onko ne edes laittomia? Jos joku pystyisi varmistamaan onko vaiko ei? Jollei, niin niitä saa vapaasti laittaa jakoon.
Kun täytyy mainita, ettei sana "bios" tee niistä laittomia. Eikä edes käyttötarkoitus Suomessa. Kun olen käsittänyt, että nuo on tehty kokonaan itse, olenko väärässä?

Tosin olen tutkaillut noita Xbox:n biosseja ja kukaan ei ole niidenkään laittomuutta täysin pystynyt todistamaan. Ei edes BSA. He vain mainitsi, että tapa jolla ne on tehty, tekee niistä laittomia. Mutta tämä ei yksin riitä selvittämään saako niistä sapiskaa, koska niistä ei suuremmin irti saa todistusmateriaalia. Myöskin laki on osin puolella noissa. Itse saa lähdemateriaalia osin mulkata omaan käyttöön. Se sitten on eriasia kuka todistaa ketä on oikeasti mulkannut vaikka sitä käytössä olevaa Xbox:n biossia. Tosin muokatun softan levittäminen onkin eriasia.

Mitä tulee itse Infinityn Firmwareen, niin en tiedä tarkalleen mikä se Y juttu on.

Ultor
15.05.2005, 01:44
GameGuben biosseista en tiedä onko ne edes laittomia? Jos joku pystyisi varmistamaan onko vaiko ei? Jollei, niin niitä saa vapaasti laittaa jakoon. Kun täytyy mainita, ettei sana "bios" tee niistä laittomia. Eikä edes käyttötarkoitus Suomessa. Kun olen käsittänyt, että nuo on tehty kokonaan itse, olenko väärässä?
Jaa-a. Joskus tuli silmäiltyä Cobran sorsia, mutta niistä tota ei kyllä saa selville. Tai no jos on kommentoitu jotain, ei jaksa muistaa.

Shadown
15.05.2005, 01:52
Itse olen sitä mieltä, että niitä saa jakaa täällä. Jos joku muuta sanoo laittomuudesta, vedän pois.

Itse kyllä aika pahasti epäilen biossin olevan alusta tehty. Koska varsinkin alkuaikojen versiot täsmäsi jo olemassa olevien ohjelmalevyjen sisältöä, joissa levyvaihdolla suoritettiin kopioiden peluu.

Ultor
15.05.2005, 02:21
Itse olen sitä mieltä, että niitä saa jakaa täällä. Jos joku muuta sanoo laittomuudesta, vedän pois.

Itse kyllä aika pahasti epäilen biossin olevan alusta tehty. Koska varsinkin alkuaikojen versiot täsmäsi jo olemassa olevien ohjelmalevyjen sisältöä, joissa levyvaihdolla suoritettiin kopioiden peluu.
Itsekin olen vähän tuota mieltä. Mitä sitä swappia olisi ekoissa versioissa ollut, jos koneen BIOS:t olisi ollut saatavilla ja niitä muutettu. No mene ja tiedä. Tosin aika monella (ulkomaalaisilla) foorumilla nuo on kiellettyjä, tosin voi olla, että kyseisessä maassa tuo on kiellettyä tai "hätä varjelua" ylläpidon toimesta.

Myöskin GC:n Homebrew ohjelmat lienevät laillisia, ainakin löytyi netistä sivusto, jolta saa ilmaiseksi jonkin sortin plugin käännintä (gcc) varten.
http://www.gcdev.com/

Offtopic: Kesällä, jos on aikaa, niin pitää kyllä joku softakikkare vääntää joko XBoxille tai vaikka Cupelle :)

Shadown
15.05.2005, 02:26
Niin, joissakin maissa on teknillinen kopiosuojan poisto kielletty.
Se on syy miksi kaikkiin masiinoihin modit on nykyisin sellaisia, että pitää "päivittää" ensin. Tai vaihtoehtona on sellainen malli. Kuten nyt vaikka Infinitystä. Siitähän on olemassa "Homebrew" versio. Tämän version pystyy helposti "muuttamaan" Infinityksi, lykkimällä vain Infinityn Firmwaren sisään. Vaikkakin "kulissina" siihen on olemassa erillinen Homebrew Firmware. Tämä ei mahdollista kait kuin Importit sekä muistikortilta lataamisen.

Shadown
17.05.2005, 23:44
Firmware päivittynyt.

Shadown
29.05.2005, 14:09
Firmware päivittynyt.

Gby
27.07.2005, 16:03
1.54 softa on ilmestynyt Matrix Infinityyn.

Shadown
27.07.2005, 16:20
Niinpä näytti.
Täytyy toi Firmis laittaa tonne ekaan viestiin.
Turha roikuttaa kahta eri versiota.

Jones03
22.09.2005, 17:49
Niinpä näytti.
Täytyy toi Firmis laittaa tonne ekaan viestiin.
Turha roikuttaa kahta eri versiota.

asensin itte ton matrix infinityn ps2,ja aluks toimi hyvin kunnes pistin päivityksen version 1.5.sen jälkee ei cd luukku enää auennu eikä pleikkari suostu enää lukemaan kun aitoja cdeitä??? onko kellää hajuakaa mikä vikana??? suostu kyllä 1.5 asennus levyn lukee heti sukkana,mutta nyt kun koitin uudestaan laittaa versioo 1.54 niin ei suostu lukemaan levyä..ainoastaan aidot pelit toimivat joten vika ei voi olla sillon lukupäässäkään (?)

nyt sain kyllä uusimman päivityksen asennettua,mutta siltikään ei lue poltettuja pelejä..vain aidot toimii,alussa tulee kaikki matrixin logot ja asetus valikkoon pääsen ja kun käynnistää aidon pelin niin tulee kyllä lukee ps2 ja alla infinity 1.54 mut ei vaa lue polttettuja,neuvoja??? vai käännynkö niksi pirkn puolee :D

Shadown
22.09.2005, 20:44
Olet laittanut väärään paikkaan kysymyksesi.
Mutta, joka tapauksessa kysymyksessä on asennusvika.

Shadown
04.12.2005, 22:05
Uusin Matrixin Firmware on lisätty.

Se mahdollistaa oma tekemät aloitus -logot ja mukana on kokonaan valmis V14 koneen tuki.

Shadown
14.12.2005, 11:19
Uusi firmis lisätty (1.75).

Lisänä muunmuossa VGA tuki.

Shadown
19.12.2005, 11:03
Tullut uusi Dev2 tilaa hyödyntävä HDLoader (1.1).

Tämä versio tukee Slimmeissä olevia kiintolevyä. Jäi tosin epäselväksi onko kyseessä USB -levyt.

DarkRix
11.01.2006, 11:03
Uusi firmis lisätty (1.75).

Lisänä muunmuossa VGA tuki.

ja nyt varmaan tyhmä kysymys mutta mistäs noita vanhoja Firmiksiä vois latailla tarviisin Matrix Infinity V1.54 firmwaren.....:D

Shadown
11.01.2006, 11:13
Tuoltahan noita.

http://www.infinitymod.com/cgi-bin/matrix/site.pl?page=infinity_software

Liitteenä vielä vanha.

DarkRix
11.01.2006, 15:02
:D Kitoos:) .. ei muuten, mutta kun ton saa ajettua siihen modpiiri 100%. joka on aavistuksen halvempi kun aito matrix,,
tuli tilattua sellanen ,ja kohta kolvattua kohan se ensin saapuu, saas kattoo miten pleikan käy, irtooko savut, toi on tollanen vanhempi versio V5 tai V6, vielä en oo tutkinut tarkemmin kumpi,eikös sen jostain saanu tutkittua,ai niin ja saakos tota pleikan omaa ohjelmistoa päivitettyä ja jos saa niin mistäs niitä tietoja/tiedostoja löytyypi,,,, Kiitoos,,,,

ai niin, oon tällänen nyybbä näissä jutuissa, ps onen modaus kyllä suijui hienosti, mut toi PS2 taitaa olla vähän pahempi juttu,, mut eiköhän sekin suju ja jos ei niin kohta oon ostelemassa varaosia varmaankin,,HEH,,

pitäskös sille sit samalla tehä jotain muutakin kun laittaa se modin kun kattelin et tääl on ollu jotain laserin säätö juttujakin siellä sun täällä....:eek:

kiitokset kaikista vastauksista

Shadown
11.01.2006, 15:13
V5 ja V6 koneiden erot ovat niin minimaaliset, ettei ole mitään merkitystä.
Omaa ohjelmistoa ei pysty vaihtamaan taikka päivittämään.

Vanhemmissa koneissa ei laseriin tarvitse koskea.

jpl2
15.02.2006, 17:49
Uusin Matrixin Firmware on lisätty.

Se mahdollistaa oma tekemät aloitus -logot ja mukana on kokonaan valmis V14 koneen tuki.

eli mitenkä aloitus logon pystyy vaihtaan?

Shadown
15.02.2006, 21:38
Tuossa paketissa on ohjeet siihen.

Muistakseni piti tehdä tietyn kokoinen bmp kuva ja sijoittaa se firmislevylle ja flashia uusiksi firmis.

jpl2
15.02.2006, 22:28
no eipä ollut tuossa muuta mainintaa kuin miten aloitus logon saa päälle/pois.
no,tarvii kattella joskus,ei tuossakaan vikaa ole,mutta pakko saada aina jotain omaa..

Shadown
16.02.2006, 01:04
Eikun joo.

Taisi olla sillä tapaa, ettei sitä pystykkään vaitamaan.
Ainoastaan sen logon pystyy, joka on siinä PlayStation2 tekstin alla, joka tulee pelien buuttauksen yhteydessä.

Dream
17.03.2006, 12:32
Ifinityyn uus firmware saatavana

What's new :
------------

- ATAD related fixes
- Codebreaker 9.2 kernel check removal
- VGA warning screen

Notes :
-------

- Seems like 1.75 introduced an obscure bug on some games with native HDD
support. This is now fixed.

- Codebreaker 9.2 has an internal detection for kernel modification and refused
to load when some options were enabled in the configuration screen.
This check is now automatically removed.

- When enabling VGA mode a warning screen is now presented to the user. To
confirm VGA mode and save the settings, press CIRCLE at the warning screen.
In case of any problems, please refer to the VGA mode section below .

Shadown
05.06.2006, 00:21
Uusi versio firmiksestä julkaistu.

Shadown
22.10.2006, 19:20
Oli taas ilmestynyt uusi firmware Matrixiin.

Tomba_76
27.11.2006, 16:56
Ja lisää pukkaa, 1,94 firmis julkaistu. 24.11

Shadown
27.11.2006, 16:58
Jep, pitäs vaan ehtiä lisätä se tohon listaan.

gerbiili71
27.11.2006, 20:18
Hmm... tuorein minkä itse löysin oli V1.93, tais olla typo se 1.94 :)
---------------------------------------------------------------
INFINITY Firmware Upgrade V1.93 - 24/11/2006 (http://www.infinitymod.com/matrix/files/downloads/InfinityFW193.zip)
---------------------------------------------------------------
=======================
INFINITY FIRMWARE V1.93
=======================

What's new :
------------

- Taiwanese V14+ fix

Notes :
-------

- In certain configurations DEV mode would fail on V14+ Taiwanese machines. Now Fixed.
--------------------------------------------------------------
Piti tunkea heti tuohon omaankin PS2:een. Boottii kuten ennenkin.

Shadown
27.11.2006, 21:18
Näinhän tuo on. Lisäsin sen tuohon ensimmäiseen viestin liitetiedostoksi.

baabo
06.07.2007, 11:36
Tietääkö kukaan mitä tuo y-fixi tarkoittaa? Keskittäkö se ruudun keskelle? Kun minulla pleikkarin ruutu on hieman vasemmalla.

Shadown
06.07.2007, 12:49
Muistaakseni joo. Ainakin RGB-kaapelin kanssa oli kai joku hommeli, että kuva enempi jossain sivussa.