Näytä koko versio : Evoxin käynnistys levyltä ei onnistu
Eli olen asentamassa koneeseen, johon juuri kolvattu duox2 kiinni, evoxia.
Kone ei vain suostu käynnistämään levylle polttamaani evoxia.
Seuraavat tehty:
- Evox 3935 haettu, purettu ja muunnettu iso:ksi Qwix 101:llä. tiedosto poltettu levylle ja mukaan ympätty dummy tiedosto. Evoxdash.xbe muutettu default.xbe:ksi. Pitääkö levylle laittaa jotain muuta?
- kokeiltu kahdella eri levyllä, cd-rw ja dvd+r ja kahdella eri asemalla toshiba-samsung ja thompson.
Piiri toimii, eli testatessa käynnisti varmuuskopioidun pelin.
Mitähän kummaa teen väärin?
Ohjeita/ehdotuksia kuunnellaan.
Suotta tuosta kannattaa välillä tehdä xISOa. Poltat vaan ne tiedostot suoraan levylle, vaikka Nerolla.
http://www.tdubel.com/artikkelit/xbtlnero.html
Itse kuitenkin suosittelisin jättämään tuon EvoX:n väliin ja laittamaan heti vaika Avalaunchin.
Mulla löytyy ainoastaan neron express ja sillä ei paljon udf:ää poltella. En tosin jaksa uskoa, että homma on kiinni formaatista, isoahan tuon boxin tulisi paremmin ymmärtää..
Löytyykö joku ilmaisohjelma, jolla pystyy tuohon udf:n polttamaan, vai enkö vaan osaa käyttää neroa :)
Lisää vaan vinkkejä.
Mulla löytyy ainoastaan neron express ja sillä ei paljon udf:ää poltella. En tosin jaksa uskoa, että homma on kiinni formaatista, isoahan tuon boxin tulisi paremmin ymmärtää..
Löytyykö joku ilmaisohjelma, jolla pystyy tuohon udf:n polttamaan, vai enkö vaan osaa käyttää neroa :)
Lisää vaan vinkkejä.
No Nerosta saa ainakin demo-version jolla tota voi kokeilla. Ja varmsita nyt ettei sulla oo jo sitä Neroo, koska toi Express on vaan toisen näkönen käyttöliittymä, joka on tehty helpottaan elämää joillekin.
Ja eihän sitä .iso sinne voi tietenkään vain sinällään polttaa, vaan puretaanhan sekin, kun sitä aletaan polttaan (ohjelman toimesta). Josta seuraakin tyhmä kysymys, kun aukaset sen poltetun levyn Windowsissa, niin näkyykö siellä se default.xbe? Ja boxin asemakin on aika nirso noiden levyjen kanssa.
Niin, jos levy on poltettu xISO:na, ei Windows kyllä osaa lukea sitä ihan suoraan.
Toisekseen Demo-versio ei sisällä muistaakseni Nero Burning ROM:a.
Niin, jos levy on poltettu xISO:na, ei Windows kyllä osaa lukea sitä ihan suoraan.
Toisekseen Demo-versio ei sisällä muistaakseni Nero Burning ROM:a.
Noo aina oppii jotain uutta :)
Ja tuon Neron demon mukana tulee kyllä Burning ROM. Samojahan ne on päivitys versioiden kanssa.
http://www.nero.com/eng/nero-prog.php
Totta, mutta se "lisensi" jota käytät ei oikeuta käyttämään Burning ROM:a. Asia on saattanut muuttua, mutta viimeksi kun itse Demoa käyttelin, ei Burning ROM toiminut. Ilmoitti vain ettei lisensi oikeuta käyttämään.
Totta, mutta se "lisensi" jota käytät ei oikeuta käyttämään Burning ROM:a. Asia on saattanut muuttua, mutta viimeksi kun itse Demoa käyttelin, ei Burning ROM toiminut. Ilmoitti vain ettei lisensi oikeuta käyttämään.
No pitihän tuota kokeilla (niin kauan, kun viimeksi leikkinyt pelkällä demolla) uusimmalla Nerolla 6.0.0.13 ja kyllä toimii itse Burning Rom.
Nerolla en saanut mitään aikaan, homma hoitui xisolla ja dvddecrypterilla ongelmitta. Mikähän tuossa nerossa tökkii.
Jaa-a. Vaikea sanoa. Onko uusin versio?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.