Näytä koko versio : 200 Gt kovalevy tilaa hukassa
eli kun asensin koneeni nii ku tein noita eri asemia (c: e: f: ) nii huomasin tässä myöhemmässä vaiheessa että sieltä puuttuu se 200 Gt , joten oisko niitä mitenkään mahollista saaha takaste ilman koneen uudelleen asennusta.
_Rurouni
31.12.2007, 03:58
Kun juuri SE 200 gigaa puuttuu, niin osioi se, sillä saat sen takaisin, missä ikinä se olikaan sillä välin. Ohjauspaneelia windowsissa selaat tarpeeksi pitkälle, niin siellä jossain se toiminto on. Ruro pahoittelee, jos vastaus on epäselvä, niin on aloituskin, mutta ruro on myös epäselvä eli kännissä.
hmm.... voisko joku hieman selventää tota äskeistä ku en oikee ymmärtäny
Voisit itse selventää tuota sinun kysymystäsi.
- Käyttöjärjestelmä?,
- kuinka iso levy tms josta puuttuu se 200gb.
Luultavimmin käynyt niin, että joko levyä ei ole otettu oikein käyttöön, tai sitten se kyseinen levy sanonut kalks ja siksi puuttuu osa.
elikkä käyttöjärjestelmä on windows XP ja mulla on vaa 1 kiintolevy joka on 500gb josta on se 200 gb hukas
Suomenkielinen XP
Oma tietokone - Ohjauspaneli - Valvontatyökalut - Tietokoneen hallinta - Tallennus -> Levynhallinta.
Englanti XP
My Computer - Control Panel - Administrator tools - Computer Management - Storage - Disk management ( jos muistin ulkomuistista oikein)
Pitäs löytyä jotain tämän kaltaista ..
http://i235.photobucket.com/albums/ee211/dobefin/asennukset/levynhallinta.jpg
- Jos koneessa ei ole kuin 1 levy niin pitäisi näkyä Levy 0, sitten yleensä 1 ensisijainen osio, ja sitten jatkoosio jossa useampi asema.
Tai vaihtoehtoisesti useampi ensisijainen osio.
Tuon alta pitäisi löytyä kaikki tietokoneeseen liitetyt kiintolevyt ja osiot. Samasta paikasta kykenet poistamaan ja luomaan levylle osioita, tosin jos osion poistat ja ko osiolla on tiedostoja niin niille voi melkein sanoa hei hei.
Ihan mielenkiinnosta, mikäs siel oli käsillään?
siis se piti vaa osioida se 200 GB nii nyt mulla on sitten L:asema :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.