Näytä koko versio : ps2 pelit käyntiin ilman laaseer
noobidoo
29.12.2007, 23:06
moi mulla on v9 jossa lukpää on riki ja mulla on myös matrix infinity siinä ja pari ps1 peliä niin saa ko niitä siitä kovalevylt käynistettya jotenkin. mulla on usb advanced mutta en saa toimimaan kun latasin sen netistä..
Ei onnistu, jos ei ole paksuun malliin menevää kovalevyä (ei usb) tai toista modattua/exploit pleikkaria.
noobidoo
30.12.2007, 00:14
no mulla on toinen ps2 jota saisin lainata joka on moddattu
tai sais ko ide kaapelin joutettua suoraan emolevylle?
Onko se kone modattu matrixilla vai jollakin muulla piirillä? Kummatkin toimii, mutta kysyn ennen kuin alan ohjeistaa.
Kai sitä saa... En ole kuullut yhtään mitään, että olisi juotettu IDE kaapeli suoraan emolevylle. Periaatteessa senhän pitäisi toimia (tosin ohjeita ei ehkä ole). Se toimii sitten vain v12-13 koneissa.
noobidoo
30.12.2007, 13:43
en oikestaan tiedä mutta se ei matrix infinity koska sille ei pääsy config ruutun samalla kombinatiolla joka matrixillä pääsee. niin se on joku muu.
ja en meilelään rupesi joutamaan niin kaikka muut vahitoehdot nnin olis hyvä..
No lataa uLaunchELF_v4.12 CD tuolta ja pura paketti http://sksapps.com/index.php?page=launchers.html
Lataa myös CDGen 3.0 http://sksapps.com/index.php?page=mis.html
Ja lataa joku ISO ohjelma, jos ei ole. Esim poweriso.
Pura ule412.bin powerisolla, vaikka työpöydälle.
Tee BOOT kansio. Siirrä sen sisälle joku ohjelma (vaikka se usbadvance) ja nimeä se BOOT.elf Kannattaa pistää sinne myös varalta BOOT2.elf (ulaunchelf kannattaa pistää niin voit muokata tiedostoja jälkeenpäin) ja BOOT3.elf ohjelmat jos se usbadvance ei toimikkaan.
Käynnistä cdgenPS2. Siirrä Boot.elf, system.cnf ja BOOT kansio jonka juuri teit, cdgeniin.
Sitten paina sivulla olevaa IMG nappia ja tallenna image. Polta se sitten poltto-ohjelmalla.
Pistä muistikortti toiseen pleikkariin ja pistä levy asemaan.
Sitten pitäisi käynnistyä ulaunchelf, mene cd asemalle ja kopioi BOOT kansio (R1 ja valitse kopioi, ympyränappi on OK nappi)
Mene Mc1 ja liitä se sinne. pleikkari kopioi sitä jonkun aikaa.
Sitten kun se on valmis, pistä muistikortti omaan pleikkariin.
Mene matrix configuraatioruutuun ja valitse bootmodeksi DEV1.
Jos ei käynnisty mitään, pistä bootmodeksi normaali ja kokeile painaa R1 käynnistyksessä, jos sekään ei toimi, kokeile R2, L2.
ja en meilelään rupesi joutamaan niin kaikka muut vahitoehdot nnin olis hyvä..
En ihan ymmärtänyt.
noobidoo
30.12.2007, 14:32
ei mitään unohda se viimeinen. Jo mulla on se ule mcllä jo mutta ne saa sitä usb adnvced toimimaan tulee musta ruutu.
ei mitään unohda se viimeinen. Jo mulla on se ule mcllä jo mutta ne saa sitä usb adnvced toimimaan tulee musta ruutu.
En ole itsekään saanut toimimaan eikä eräs tuttukaan.
Kokeile usb extremeä.
noobidoo
30.12.2007, 21:43
eikö se maksa?
Ei välttämättä ;) sori jos tuli liian myöhään vastaus.
Joo, siis eikö usb-extreme ole slim -mallin pleikkarille johon laitetaan ulkoinen kovalevy? Ainakin itse sitä käytin kun omistin vielä slimmin. En tiedä toimiiko sitten tuon v9:n kanssa.
Mutta jos kiinnostaa tuo usb extreme -levy niin ilmoittele. Itselläni ei sillä tarvetta enää ole.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.