Näytä koko versio : Levylle varmuuskopiot
Leinonen
24.12.2007, 12:57
ELi pitäs saada varmuuskopiot toimimaan. Tilasin vasta ton modi piirin ja en oo vielä asentanut mut miten sen niinku saa ees koneelle ne pelit. ja sit millä ohjelmalla aletaan polttamaan ja mille levylle?:eek::confused:
Osaatko varmasti juottaa sen piirin kiinni?
Piiriin asennetaan ensin bios http://www.tdubel.com/artikkelit/biospaiv.html
Tec dubelissa on ohjeita xbox pelin varmuuskopioimiseen ja polttamiseen.
Poltat pelit ihan poltettavalle dvd- levylle.
Leinonen
24.12.2007, 16:09
ostin katos modpiiri.com osoitteesta sen modin mikä on ekana / mitä ne suosittelivat. osaan (toivottavasti) juottaa... paljon ainakin on tullut juoteltua. mut mikä poltto ohjelma? pitääkö se peli jotenkin esim kopioida koneelle ensin? nyt tosi tarkka selostus joltakin kiitos. Auttakaa aloittelijaa hädässä!:confused:
http://tdubel.com/index.html#xiso
Tuolta löytyy varmaan vastaus. Ja mikäli et osaa juottaa niin voit aina lähettää sen jollekkin asennettavaksi pienestä maksusta.
Leinonen
25.12.2007, 21:09
Minä kiitän.:)
Eli jos todella tilasit itsellesi tuon Duox2 GS modin, niin sitä oikeastaan asennuksen jälkeen ihan turha alkaan edes päivittelemään jos ajattelee pelailla vaan pelejä ja niiden backuppeja, ennen asennusta muuttaa vaan sen bios pankki kytkimen vastaamaan oman konsolin versiota.
Alkuperäisen pelin backuppaamiseen tarvitset, modatun xboxin, ftp yhteyden xboxiin, sekä tietokoneen ja ftp ohjelman ja sitten esim qwix nimisen ohjelman. Levyn lukeminen tapahtuu xboxin asemalla, ja ne siirretään verkkokortin kautta tietokoneelle. Tietokoneella niistä tiedostoista sitten muodostetaan iso-tiedosto josta taasen esim imgburn ja polttavan dvd aseman avustuksella muodostetaan xboxissa toimiva levy.
Itse olen tuota Qwix nimistä ohjelmaa käyttänyt niiden iso-image tiedoston tekemisiin, tai image tiedostojen purkamiseen tietokoneelta -> xboxiin.
Kysele sitten vaikka lisää kun saat konsolisi sellaiseen kuntoon, että sillä on mahdollista ajaa myös backuppeja.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.