Näytä koko versio : Wii ja Wiikey. Ihan vaan varmuudeksi.
Terve kaikki!
Elikkä, olen nyt kotitehtäviä tehnyt ja tullut seuraavaan tulokseen.
Kun Wii:n sarjanumero on < LEH13 siihen käy Wiikey/Wiinja. Wiikey on "parempi" käytettävyydessä ja säädöissä kuin Wiinja. Eli Wiikey menee kait paremmin eteenpäin kuin Wiinja eli sitä kehitetään (edes vähän).
Se mitä haluan kysyä tässä on, että minulla on Wii sarjanumeroa: "LEH12637XXXX". Saanko Wiikeyn suoraan toimimaan Wiissäni.
Tähän "suoraan toimimaan" kuuluu: Normaali asennus (ei mitään ihme mitä lie kikkailuja juottamisessa) ja normaali piirin toimivuus niin kuin sille luvataan.
Kiitokset ketkä ikinä jaksoivatkin lukea loppuun ja ehkä vastata jotain :p
No taas löysin lisää matskua. Näyttäisi sille, että wiini olisi "jalaton" versio. Mitenkä saisin selville onko konsolini juuri GC2 - D2B vai kävikö säkä, että se olisi GC2R - D2B.
Kiitokset!
Koneesi on 100% varmasti "jalaton". Joudut jyrsimään piiriä, jotta voit joko juottaa suoraan johdot D2B-piiriltä modille tai teet "rebuildit", eli rakennat uudet jalat ja asennat muuten modin normaalisti.
GC2-D2B, tollainen piiri siellä odottaa, ja suurella todennäköisyydellä viel sellainen johon tarvittet dremeliä, tai vastaavaa työkalua, et saat piiristä koteloa pois sen verran et onnistuu jalkojen (3kpl) uudelleen rakennus kyseiseen piiriin.
johan näitä vastauksia kerkes tulemaan.. http://nintendo-scene.com/wiitracker/search.php , tossa kuitenkin tollainen hakukone jolla voi arvuutella serialin perusteella mitä kivaa sieltä konsolista löytyy.
Okei, kiitokset nopeista vastauksista.
Dremelillä tarkoitatte pientä kulma leikkuria eikös? saadaan ohut pyörivä terä vaan niin jytää :D eli onko piiri jonkinlaisen "lootan" sisällä? Vai onko piirin sivun ns. liitokset piilotettu "lootan" sisään.
Toisekseen mitä niille tököille pätäisi tehdä. Kolvata johdon palaset siihen piirilevyyn ja vetää ne vaan ylöspäin? en näe oikein ideaa... Tajuan tämän kyllä kohan mietin :) itse en kyllä rupea kolvin kanssa mesomaan. Kaverilla on kunnon suurennulasi ja pien kolvi tähän hommaan... haluaisin vaan kattavan tieto paketin, että tiedetään mitä pitää tehdä :D
aivan! Kyllä! :D haha olinpas typerä etten vaan tajunnut... Nyt on ihan selvää. Jyrsitään piirin pintaa pois niin saadaan piirin sisällä olevat johdot näkyviin ja tehdään siihen tököt ilmaan ja siitä sit piiriin menevät johdot. Hienoa! Mitä huomioidaan kun tuota tehdään?
http://www.consoleforums.net/gallery/displayimage.php?imageid=690
Omin luvin lainasin tuota Shadownin ottamaa kuvaa, tuolta gallerianpuolelta...
Itse tarkoittelen dremelillä, yleensä pienoisporaa / hiomakonetta / kaiverrustyökalua, eli sillä "nätisti raapastaan hieman jalkoja esiin.
Huomioitavaa.
- Elä vedä käsille sitä jalkojen esille ottoa eli elä raapase liian syvältä.
- Fluxi / juotosneste / juotospasta tulee tossa hommassa olemaan melkein paras kaverisi, hyvän juotoskolvin kanssa, pintaliitoshärvelit suotavaa :)
- Ennenkuin isket koneen kasaan, tarkista että ne jalat on erillään eikä yhdessä nipussa ( tinasillat)
- Yritä olla polttamatta mitään.
Tossa kai noi tärkeimmät...
Selvä! Kiitokset paljon. Pitääpäs tilata modi ja laittaa kaveri hikoilee :D
Kumpi nyt olisi sitten se parempi piiri? Wiinja Deluxe vaiko Wiikey. Wiikeystä on tullut "uutta" versiota kauppaan, joten olisiko se parempi ostos (myös halvempi :rolleyes:).
Wiikeyn ohjelmisto päivitysten saaminen vissiin hieman todennäköisempää, kun sama porukka markkinoi ja kehittää piiriä, Wiinjan kanssa taisi olla hieman toisin, et eri porukka sitä aikoinaan kehitti kuin kuka sitä nykysin myy. Tällä hetkellä asentamistani Wiinja modeista 1 seonnut / mennyt mystisesti epäkuntoon, Wiikey modeja seonnut tällä hetkellä 0, et hieman toi Wiikey tällä hetkellä johtaa ainakin mun omassa tilastossa n+1 vs n :)
Okei. Wiikey se siis on ja heti tammikuussa piiri tilaukseen. Kiitokset vastanneille!
http://www.consoleforums.net/gallery/displayimage.php?imageid=690
Omin luvin lainasin tuota Shadownin ottamaa kuvaa, tuolta gallerianpuolelta...
Itse tarkoittelen dremelillä, yleensä pienoisporaa / hiomakonetta / kaiverrustyökalua, eli sillä "nätisti raapastaan hieman jalkoja esiin.
Huomioitavaa.
- Elä vedä käsille sitä jalkojen esille ottoa eli elä raapase liian syvältä.
- Fluxi / juotosneste / juotospasta tulee tossa hommassa olemaan melkein paras kaverisi, hyvän juotoskolvin kanssa, pintaliitoshärvelit suotavaa :)
- Ennenkuin isket koneen kasaan, tarkista että ne jalat on erillään eikä yhdessä nipussa ( tinasillat)
- Yritä olla polttamatta mitään.
Tossa kai noi tärkeimmät...
Tossa mietin tuota juttua taasen... Parin päivän päästähän sitä koitetaan laittaa kiinni ja niin..... Pitääkö/kannattaako noi jalat tehdä tuohon vai jyrsiä vain jalat esile ja vetää siihen suoraan wiikeyhin menevät johdot kiinni?
Eli siis :D minun pää tekee tästä taas vaikeata. Jos rakentaa vaan nuo jalat tuohon niin wiikeystä ei tarvitse vetää johtoja ollenkaan tuohon piiriin? tai sitten voi kaivaa jalat esille ja vetää johdot wiikeyhyn vaan. Eikös silloin juuri tuo "Rebuild" ole kaikista järkevintä. Kun jos joskus piirin pois ottaa ei tarvitse niiihin kajota ollenkaan.
Nyt taisi tulla sekavasti, mutta toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitin :rolleyes:
Kun teet noi jalat, niin saat kestävämmän asennuksen aikaiseksi, tehdyt jalat ovat irtoamiselle paljon vähemmän herkät kuin Wiikeystä tuodut johdot tuohon piirin pintaan. Onhan se mahdollista suoraan juottaa ne Wiikeylle menevät johdot tuohon esille jyrsittyihin jalan pätkiin.
Itse rakentaisin nuo jalat uusiksi, ja sitten wiikeystä sitten johdot emolevyllä oleviin pisteisiin, normaalin ohjeen mukaisesti.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.