PDA

Näytä koko versio : Koodi 16 ja Duox2

Prison
08.05.2005, 14:20
Elikkäs. Yritin softamodata boxin ja siinä temmellyksessä kovalevy sanoi itsensä irti.

Muutaman kuukauden päästä tapahtuneesta ajattelin että ostaisi mod-piirin ja sen avulla asentaisi uuden kovalevyn.

Itse mod-piiri on Duox2 ja ensimmäisellä käynnistyskerralla piirissä paloi jopa valo mutta sen jälkeen ei mitään valoa ole näkynyt. Sekin rikki? Kaikki juotoksen tarkistettiin kolmeen kertaan ja kaikki näyttävät olevan kunnolla kiinni eikä tinaukset ota kinni toisiinsa ainakaan omien silmien mukaan.

Tuo koodi 16:han on se kello juttu että se yrittää käynnistää sitä MS dashia joka meni savuna ilmaan alkuperäisen kovalevyn hajotessa. Muuten boxi ilmeisesti on kunnossa. Sitä vaan tässä tiedustelen että olisiko toi minkälainen prosessi saattaa boxia takaisin pelikuntoon.

Shadown
08.05.2005, 14:29
16 tulee myöskin useasti jollei koko MSDashia olekkaan tai sitä ei pysty vain lataamaan.
Joten vaihtoehtosi on tehdä käynnistyslevy ja sitä kautta alettava purkamaan vikaa.

Modi sinulla tuskin risa on, koska se nyt kuitenkin on toiminut. Joten tarkista/korjaa asennus.

Prison
08.05.2005, 16:56
Joo, oon kokeillu käynnistyslevyä kolmella eri RW-levyllä. Ja tuolta Tec Dubelin sivuston ohjeiden mukaisesti tehny. Pitää vielä yrittää katella noita juotoksia jos sieltä jotai löytyisi.

Edittiä: Hätä meni ohite :D en tiiä mitä tapahtunu mut iskin koneen päälle ni toimi ku ei mitää. Nyt on uus dashi asennettu ja pelaa :wink:

Shadown
08.05.2005, 17:26
Niin, jollei modi toimi, ei myöskään mitkään itse tehdyt levyt toimi.

Prison
09.05.2005, 19:02
Toi on jotekii paskasti kiinni tai jotai ku toimii ilmeisesti joka toinen päivä?

Shadown
09.05.2005, 21:18
Kylmiä juotoksia vaan.