Näytä koko versio : psp brick
mulla meni psp tiiliskiveksi kun yritin saada tohon mun psp:n laitettua FW3.72HX+1.5 paketin.
homma hoitui hyvin tohon 3.72hx:n asti mutta toi 1.5 kerneli homma kusi kintuille, niin sattuisiko joku tietämään toimisiko http://www.modpiiri.com/index.php?sivu=lisatieto&id=470&ak=15&cid=12 tämä myös kuin pandora akku.
1.5 lisäystä yritin http://pspupdates.qj.net/Get-1-5-kernel-homebrew-supported-on-3-72-HX-1/pg/49/aid/107371
tällä ohjeella.
Juu, tuo tool akku on sama kuin pandoras.
Jos pspeesi on slimi, tiedäthän että siihen ei ole mahdollista asentaa 1.5 kerneliä, jos asentaa, on se samantien brick.
Juu, tuo tool akku on sama kuin pandoras.
Jos pspeesi on slimi, tiedäthän että siihen ei ole mahdollista asentaa 1.5 kerneliä, jos asentaa, on se samantien brick.
juu tiedossa on ja mulla on toi fat psp,
syy miksi halusin päivittää oli ps3 remote play ei toimi enään ps3:n 2.0 FW:lla psp:n kanssa 3.71m33fw:n kautta ainoastaan 3.72 tai 3.72hx-1 on tuettuna
mikä tälle nyt tuli tolla tool akulla tulee se pandora valikko, mutta otti siinä 3.71 tai 3.71m33 niin se jää siihen vaan formatoimaan flash0 eikä mene eteenpäin vaikka odotin yli tunnin.
kortin tein tällä http://dl.qj.net/General-Tools-Utilities/pg/12/fid/14749/catid/193
kortti oli kiinni hp psc1355 tulostimen lukijassa ja käyttis on win xp pro 32bit.
Mitäs nyt ajat takaa?
Jos sulla on fat psp niin alennat sen 1.50 eikä suoraan 3.71m33
Voihan se suoraan päivittäminenkin ehkä onnistua mutta en kyl tiiä. Alennat nyt siis 1.50 sillä pandoralla jos sul o fatti
Jos et nyt ihan täysin newbie ole, niin kokeile siirtää ne tiedostot muistikortille manuaalisesti, eli ilman mitään "TotalNewbieinstaller":eita.
Mitäs nyt ajat takaa?
Jos sulla on fat psp niin alennat sen 1.50 eikä suoraan 3.71m33
Voihan se suoraan päivittäminenkin ehkä onnistua mutta en kyl tiiä. Alennat nyt siis 1.50 sillä pandoralla jos sul o fatti
ite tää asennus ohjelma ehottaa moista asennusta, kerro toki jos on jokin muu tapa tehdä tämä kortti ilman psp:n apua kun se on tiilenä eikä mun tutuilla ole psp:tä tai customia.
linkit tiedostoihin olisi hyvä olla ettei tule ladattua jotain skeidaa
No saahan sen pandoran tehtyyn silleenkin, että poistaa sen pinnin sielt akust. Lisää ohjeita saat, kun googletat.
Joo, ja vois joskus väsätä siihen pinniin sellasen katkaisian.
Säätäisi vähän sillein että saisi akun ulkopuolelta valittua helposti katkaisimesta onko akun tila normaali vai pandora :D
Vähän olisi kolee
No saahan sen pandoran tehtyyn silleenkin, että poistaa sen pinnin sielt akust. Lisää ohjeita saat, kun googletat.
siis toi tools akku toimii kuin pandora mutta sain siihen sisälle 1.5 nyt siihen menee 3.71-3+1.5
Sun täytyy eka asentaa 3.52 m33-3 tai -4 ennekuin voit laittaa siihen 3.71 m33
Sun täytyy eka asentaa 3.52 m33-3 tai -4 ennekuin voit laittaa siihen 3.71 m33
niin tuli tehtyä ja sain siihen menemään myös sen 3.72hx-1+1.5 fimiksen ja homma pelittää.
Nonii sain nyt sitten itekkin ensinmäisen kerran brick tän psp ja kun pandoraahan mulla ei ollut niin oli pakko alkaa leikkiin MacGyveriä ja tekeen sitä ite :D: ..
No eihän siitä mitään tullu toivottavasti ny ei menny koko akku rikki tarvii yrittää kolvata toi 'nipsu' kiinni ja kokeilla toimiiko normaalisti. Varmaanki täytyy ostaa Tool akku :S .
EDIT:
Noni rupesin just miettiin, että pitääkö se magic memory stick tehdä ensin ja laittaa se psp'hen ja sitten vasta käynnistyy se service mode?
mms eka ja sitten pandora
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.