Näytä koko versio : DuoX2 D0?
Kingarthur
04.05.2005, 22:09
Miten toi D0 laitetaan emolevyyn?? siis kolvataanko se siihen pieneen reikään?? mä oon ihan tutkalla jo.. huh huh!
suosittelen vaihtoehtosta paikkaa emon alapuolella
http://www.consoleforums.net/album_pic.php?pic_id=62
ja 1.6 http://www.smartxx.com/manuals/manuals_quicksolder_16_v2.php
siis kolvataanko se siihen pieneen reikään??Pienen rei'än "kaulukseen" tarkalleen :wink:
Kingarthur
04.05.2005, 23:51
Pittääks modiin sytyyä valo sen merkiks et se toimii?
Kyllä. Tosin kerran mulla oli sillälailla risa modi, että vaikka muuten toimi, niin ledi ei syttynyt.
Kingarthur
05.05.2005, 00:12
ei syty! mikähän v... tässä on? kaikki juotokset näyttää hyvältä ja kaiken pitäs olla oikein... taidan kohta kiikuttaa tän vehkeen Shadown hoitoon, ku ei itte ymmärrä...
Siis toimiiko modi muuten?
Kingarthur
05.05.2005, 00:22
ei!
Kingarthur
05.05.2005, 00:27
mitä mä teen? voisko se olla toi D0 johto?
Olethan sen BT johdon kytkenyt?
Kingarthur
05.05.2005, 00:44
jep! ejectiin kytkin niinku piti..
En kyllä osaa muuta sanoa, kuin asennuksessa taikka modissa vikaa.
Mutta mitä se tarkalleen tekee kun painat Power-nappia?
Kingarthur
05.05.2005, 00:48
menee normaali valikkoon.. alku tunnus on normaali vihree X eikä sininen niinku modauksen jälkeen pitäs olla..
Niin, "normaalivalikkoon" se menee kyllä vaikka modattu. Ellei sitten Dashboardia ole asenneltu.
Tuon perusteella tietty se D0-kohta voi olla jotenkin viallinen. Mutta en tiedä sitten.
Kingarthur
05.05.2005, 00:53
muutin kohdan emolevyn alla olevaan vaihtoehtoseen ja sama juttu.. rupee oleen vitsit vähissä... toi mua ihmetyttää miks toi modin ledi ei sano mitään?
Se nyt on ainakin merkki ettei modi oikein toimi. Johtui se nyt sitten mistä. Tokihan modi voi olla risakin. Noita DuoX2 modeja on aika paljon ollut risoja. Uuudet Whitet ovat parempia.
Kingarthur mikä versio sun xboxsi on
Kingarthur
05.05.2005, 10:49
Xbox on Special Edition Green, ver. 1,2...
Kingarthur
05.05.2005, 10:51
Mistä mä tiiän onks mulla ollu jo valmiiks risa modi? jos on ollu, ni vaihetaaks se Modpiiri.comissa? tää menee aika vaikeeks..
Kingarthur
05.05.2005, 13:51
No niin! Nyt sain sen toimiin, eli latautuu virtanapista sininen X logo! jess! Kiitos vaan kaikille! :lol:
Ihan mielenkiinnolla kysyn, mikä oli?
Kingarthur
05.05.2005, 15:11
yks kylmäjuotos.. oma moka :roll: .. Mul on Samsungin asema tos boxissa, mut se ei suostu lukeen mitään? mitkä aihiot toimii varmasti? oon kokeillu TDK ja Samsung CD-RW levyjä, ei pelitä niillä ainakaan..
yks kylmäjuotos.. oma moka :roll: .. Mul on Samsungin asema tos boxissa, mut se ei suostu lukeen mitään? mitkä aihiot toimii varmasti? oon kokeillu TDK ja Samsung CD-RW levyjä, ei pelitä niillä ainakaan..
Itellä Philipsin asemalla on toiminu kohtalaisesti Philipsin RW:t. Yleensäkin kuulemma RW:t on aika toimivia.
Ja taas herää kysymys: Miten olet levyt tehnyt jne?
Kingarthur
05.05.2005, 16:51
Nerolla oon polttanu UDF muotoon Mp3:sia... eiks ne pitäs toimia? jos ei ni, mitä mun kannattaa polttaa "kokeilu" -levylle?
En nyt muista, mutta tais olla ettei MP3 toistu suoraan sillä alkuperäsellä MSDashilla? Toisekseen siihen Neroon piti laitta se ruksi "to Xbox".
Katso ohje.
http://www.tdubel.com/artikkelit/xboxtoimlevpolt.html
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.