PDA

Näytä koko versio : Toimiiko Modchip varmasti?

-ja-
10.11.2007, 14:20
Moro!
Olen ostamassa wiitä ja olen ajatellut asentaa siihen tuon WiiKey ORIGINAL modpiirin. Nyt kuitenkin mietityttää että mitä tuo "Ei toimi uusimman D2C piirin kanssa." meinaa, elikä mistä tiedän onko siinä wiissä minkä olen ostamassa tuo d2c piiri? Vai pitäisikö sen toimia 100% varmasti joka wiissä? Olen ostamassa wiin suomesta, jos sillä on asiaan mitään merkitystä.

Edit:Eli kun nyt lueskelin vähän tarkemmin näitä foorumeita niin meinaako tuo että sen piirin pitäisi toimia kunhan se kone EI ole LEH13- alkuinen?

Shadown
10.11.2007, 14:33
Suomessakin on jo paikoin myynnissä uusinta Wiin mallia, jossa on DVD-asemassa oleva kontrolleri mallia D2C, jossa toimii tällä hetkellä vain D2Ckey-modi. Sen tunnistaa sarjanumerosta, jotka alkavat LEH-13 alkuisesti

DryBones
13.11.2007, 00:09
Itse en ole saanut ainuttakaan varmuuskopiota toimimaan Wiinja Deluxe piirillä. Siis tuntuu, että on parempi valita joku toinen piiri. Niin monta kopiota olen kokeillu eri ohjelmilla ja tavoilla polttaa dvd:lle, että joku muu kun oma osaamattomuuteni voisi olla syynä... näin siis uskon.

dobe
13.11.2007, 09:09
Itse en ole saanut ainuttakaan varmuuskopiota toimimaan Wiinja Deluxe piirillä. Siis tuntuu, että on parempi valita joku toinen piiri. Niin monta kopiota olen kokeillu eri ohjelmilla ja tavoilla polttaa dvd:lle, että joku muu kun oma osaamattomuuteni voisi olla syynä... näin siis uskon.

No eipä siihen tarvitse kuin yksi ohjelma, yksi poltto tapa ja oikeanlaiset ahiot joille polttaa. Tosin eihän ne välttämättä toimi jos se lähdemateriaali on viallnen tai väärintehty ennen polttoa.