Näytä koko versio : Ftp yhteys ei toimi, konstit loppu
Mulla on 2 x-boxia ja toisessa pelaa ftp yhteys pc:hen hyvin, mutta toiseen ei pääse käsiksi ftp ohjelmalla, vaikka kummassakin on samat ip:t ja gatewayt?
Olen ruuvannut erilaisia Ip:tä ja gatewayta, ei auta.
Boxit eivät siis ole yhtäaikaa kiinni pc:cssä.
Connecting to <xboxin
ERROR:> Cannot resolve host name
ERROR:> Can't login. Disconnecting...
Tommoista vaan väittää, olen kokeillut 3 eri ftp ohjelmaa?
Käytätkö kummassakin sama Dashboardia?
Ja onhan DHCP suljettu koneessa, jossa FTP ei toimi?
Mulla on 2 x-boxia ja toisessa pelaa ftp yhteys pc:hen hyvin, mutta toiseen ei pääse käsiksi ftp ohjelmalla, vaikka kummassakin on samat ip:t ja gatewayt?
Jos asia on todellakin niin että molemmas boxissa on sama IP, ei tietenkään pelaa. Yhdyskäytävä ei ole pakollinen ellet liikennöi kahden eri verkon välillä.
Eli idioottivarma osoitesarja on:
IP- 192.168.0.1-10, Aliverkkopeite- 255.255.255.0
Joten IP tuosta verkosta PC:llä ja toinen Xboxiin. DHCP-palvelun käyttö luonnollisesti pois, eli kiinteät osoitteet käyttöön.
Juu, kaikki tuo on huomioitu, ei auta, välillä sanoo ftp:
STATUS:> Connected. Authenticating...
COMMAND:> USER xbox
331 Password required for xbox
COMMAND:> PASS ********
530 Login or password incorrect!
ERROR:> Password not accepted
ERROR:> Can't login. Disconnecting...
?
Onhan noissa tunarit samat kummaskin boxissa?
Nuo viittaukset näyttäs siltä, että niissä olisi keskenään erilaiset tunnarit ja vain toiseen boxiin sulla on oikeat tunnarit FTP-clientissä PC:llä.
No siinähän se 530 Login or password incorrect! ja ERROR:> Password not accepted.
Eli onkos salasana varmasti oikein, jos sitä olet muuttanut?
EDIT: Shadown ehti ensin. Hmm... 12min ensin. Taisi olla tapi auki kauemmin kuin luulin...
Salasana boxissa jossa yhteys toimii on xbox ja toimimattomassa boxissa XBOX, eli muuta eroa ei ole kuin että toisessa kirjoitettu isolla ja toisessa pienellä.
Saan kyllä xboxilla yhteyden tietokoneeseen mshome verkon kautta, ja pystyn esim katsomaan pc:n kovalevyltä filmejä, mutta tuo ftp ei kumma kyllä toimi?
Salasana boxissa jossa yhteys toimii on xbox ja toimimattomassa boxissa XBOX, eli muuta eroa ei ole kuin että toisessa kirjoitettu isolla ja toisessa pienellä.
Tuollahan on merkitystä. Kokeile vaikka muuttaa tuo XBOX ihan vaan xbox:si.
Saan kyllä xboxilla yhteyden tietokoneeseen mshome verkon kautta, ja pystyn esim katsomaan pc:n kovalevyltä filmejä, mutta tuo ftp ei kumma kyllä toimi?
Tuossahan otetaan yhteyttä XBoxilta PC:seen, jolloin tuolla sanasanalla ei ole merkitystä.
Tuollahan on merkitystä. Kokeile vaikka muuttaa tuo XBOX ihan vaan xbox:si.
Ein itä kirjaimia pysty vaihtaan isosta pieneksi, eikä toisinpäin, kun ei tuossa xboxissa ole mitään capslockia tai vast.
Ein itä kirjaimia pysty vaihtaan isosta pieneksi, eikä toisinpäin, kun ei tuossa xboxissa ole mitään capslockia tai vast.
Ainakin mitä itse olen säätänyt, niin ei ole toistaiseksi tullut vastaan ohjelmaa, jolla EI pystyisi kirjoittamaan kuin isoja kirjaimia. Ainakin tullut kokeiltua tuota Avalla, boXplorerilla, XBMC. EvoX.sta en mene vannomaan, niin kauan kuin viimeksi testannut. Voin olla väärässä kyllä muidenkin suhteen, ei ole tullut räplättyä mitään yli kuukauteen...
Mutta mitäs ohjelmaa käytät Boxissa silloin, kun yrität päästä FTP:lle? Ja kai olet kirjoittanut salasanan isolla ftp-ohjelmaan, jolla otat yhteyttä?
Niin, voithan clientillä laittaa isolla tuon salasanan jne, jos katsot ongelmaksi muuttaa Xboxin puolella. Mutta kuitenkin tuo ero tekee tuon vian tuossa hommassa.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.