Näytä koko versio : PS3 pelisi
Mitkä PS3 pelit omistat tällä hetkellä ja mitkä meinaat hankkia seuraavaksi?
Itselläni tuli Starter packin mukana Heavenly Sword ja Resistance: Fall of Man. Seuraavaksi ois tarkoitus ostaa Assassin's Creed. :)
Joo mä ostin kanssa starter packin. Eli mulla on fall of men ja motorstorm (saakelin hyvä).
Tarkotuksena ois ostaa guitar hero 3 ja ehkä ratchet and clank.
Joo, itelläkin on noi starter packista tulleet kaks peliä Motorstorm, joka alkaa toistaa itseään jo ja Resistance, joka on okei räiskintä. Lisäksi noin kuukausi sitten ostin Call of duty 4: Modern warfare, joka on ollut todella hyvä peli ja siitä riitti pelaamista pitkäksi aikaa. :)
party-boy88
28.12.2007, 21:29
mulla on Orange Box ja saakelin hyv!
Itse omistan Ratchet & Clank ToD, NFS Carbon ja GH 3. Pleikan hommasin vasta eilen ;) Lahitulevaisuudessa hankin ainaki Uncharted DF ja Motorstormin. Ensvuoden puolelta tulee ainakin Burnout P ja Devil May Cry 4 hankittua.
Sori jos vähän eksyin aiheesta. Tarkotushan oli kertoa mitä omistaa, ei mitää aikoo omistaa.
multa löytyy...resistance,motorstorm,guitar hero 3,nhl 08,heavenly sword,need for speed pro street...
psp_noob
19.01.2008, 15:35
CoD4, GTA IV (tulossa 29.4.08), motorstorm, Resistance FoM, Warhawk, Assasin`s Creed ja Guitar Hero 3.
samppa626
05.05.2008, 19:13
Call of Duty 4: Modern Warfare, Assassin's Creed ja Gran Turismo 5: prologue
guitar hero 3, virtua tennis 3 ja call of duty
Itselläni tällä hetkellä vain Call of Duty 4
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.