PDA

Näytä koko versio : "Tatin" kanssa ongelmia

-Reisi-
28.10.2007, 10:37
Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia tai tietoa asiasta: Pspn tatti tuntuu olevan toispuoleisesti lähes rikki. Eli jos kuvitellaan kellotaulu pspn tattiin, toimii tatti moitteitta klo 8->2. Kun sitten tältä alueelta mennään pois toimii tatti vain silloin tällöin ja sillonkin huonosti. Ennen nykyistä ongelmaa tuntui tatti jumiutuneen alavasemmalle eli n. klo viiden tienoille.
Ilmeisesti ei ole paljoakaan tehtävissä kotikonstein vaan on huoltoon otettava yhteyttä :/
Paljonkohan mahtaa maksaa?

Diaz\
28.10.2007, 10:46
Jos konsolissa on vielä takuuta, niin saatat saada takuun piikkiin tuon. Itsellä oli vain tuo ongelma, että kun peli käynnistyy niin ennenkuin liikuttaa pelihahmoa niin se liikkuu itsestään kello viiteen. Toivottavasti ei ole hajoamassa tuo. :S

WcDuck
28.10.2007, 10:59
Jos konsolissa on vielä takuuta, niin saatat saada takuun piikkiin tuon. Itsellä oli vain tuo ongelma, että kun peli käynnistyy niin ennenkuin liikuttaa pelihahmoa niin se liikkuu itsestään kello viiteen. Toivottavasti ei ole hajoamassa tuo. :S

Minulla on vähän samankaltainen "ongelma" välillä. Mutta kun liikautan edes vähäsen joystickiä se palautuu keskelle eikä tahatonta liikkumista tapahdu.
Ilmeisesti siis tuo joystick herkästi jumiutuu hieman väärään paikkaan.
Mutta eipä tuo vielä mitään vakavaa ole.

-Reisi-, jos ei takuuta enää ole, tämä saattaisi auttaa:
http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=415&ak=15&cid=12

relax
10.11.2007, 23:00
Mulla toi tatti on sillee et välillä jumiuttaa tonne vasemmalle, jolloin esim autopeleissä auto jää ohjautumaan hieman vasemmalla, välillä ärsyttävää.

tatti
02.06.2008, 07:50
Haastatko riitaa? häh?

Szyo
02.06.2008, 10:48
Minulla on vähän samankaltainen "ongelma" välillä. Mutta kun liikautan edes vähäsen joystickiä se palautuu keskelle eikä tahatonta liikkumista tapahdu.
Ilmeisesti siis tuo joystick herkästi jumiutuu hieman väärään paikkaan.
Mutta eipä tuo vielä mitään vakavaa ole.

-Reisi-, jos ei takuuta enää ole, tämä saattaisi auttaa:
http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=415&ak=15&cid=12

Toi modpiirin tatti on aivan naurettavaa laatua..
Tässä jokunen aika sitten me ni psp'n tatti rikki tilaan uuden, asennan modpiirin lähettämän tatin se kestää hieman alle viikon käytön ja rikki. Lähetän tatin takasin modpiiriin ja saan uuden jo valmiiksi rikkinäisen tatin, eivätkä melkein suostuneet vaihtamaan sitä. No pienen odottelun jälkeen saan uuden tatin, mutta oon onnistunu brick mun psp :(.. Tässä eilen sitten sain ton psp'n kuntoon ja asensin ton tatin ja ei jumalauta se on rikki........

puputti
14.08.2008, 20:27
Kauan psp tatin huolto kestää?

original
14.08.2008, 20:45
Pakko nostella vanhoja ketjuja?

DatsuniG
14.08.2008, 21:29
Tuohon kello viiden ongelmaan on semmoinen ratkaisu, että kiristää psp kääntöpuolella, oikeassa ala-nurkassa sijaitsevan ruuvin.

E: Kokeilkaa ruuvata etupaneeli irti, ja käynnistää peli jossa liikutaan tatin avulla.
E2: Eli siis tuon ekan editin juttu ei paranna ongelmaa, mutta näette mitä tapahtuu.

Matias13
15.08.2008, 14:36
Toi modpiirin tatti on aivan naurettavaa laatua..
Tässä jokunen aika sitten me ni psp'n tatti rikki tilaan uuden, asennan modpiirin lähettämän tatin se kestää hieman alle viikon käytön ja rikki. Lähetän tatin takasin modpiiriin ja saan uuden jo valmiiksi rikkinäisen tatin, eivätkä melkein suostuneet vaihtamaan sitä. No pienen odottelun jälkeen saan uuden tatin, mutta oon onnistunu brick mun psp :(.. Tässä eilen sitten sain ton psp'n kuntoon ja asensin ton tatin ja ei jumalauta se on rikki........

Siihen on olemassa joku laki johon voit turvautua, sillä Kaupat eivät saa myydä rikkinäisiä tuotteita.