Näytä koko versio : PS2 ojelmat?
Mietin tässä vain onkohan PS2 kuten X-boxil semmosia ohjelmia joilla saa vaikka 3 pelin, esim .ISO filut yhdeksi isoksi tai joksikin*?, jonka pystyisi polttamaan DVD-R, eli tekemään muutaman pelin DVD??? näin ainakin boxilla voi tehdä...
Boxilla on mielin määrin linkkejä ja apu ohjelmia kopioden tekoon ym.. Mutta missä PS2 linkit lymyävät??? olen etsinyt lummet ja lammet mutta mitään en ole löytänyt? onko mitään linkkejä olemassa vai onko jälleen :arrow: apinaa koijattu?
Apinaa on nyt vähän koijattu. :(
Muistaakseni pleikkarille ei ole moisia "multi-peli" levyjä mahdollisuus tehdä, kuten Xboxille. ( Peteju saa korjata, jos olen väärässä. Tai joku muu. )
Ainut keino saada "helposti" useampi peli "valikkoon", on hankkia kiintolevy ja siihen tarvittavat softat.
Pleikkarille muutenkin paljon vaikeampi saada mitään softia.
Ilmeisesti johtunee paljon vaikeammasta ohjelmoinnista, kuin mitä on Xboxiin. Myöskin niiden käyttötarkoitukset jäävät pieniksi, koska kiintolevylle ei saa asenneltua mitään erinäisiä homebrew-softia.
Eikä oikeastaan kiintolevylle näillä näkymin ole ylipäätään muuta mahdollisuus laittaa, kuin pelejä tai mahdollisia pelien lisäkentiä.
Ehkä sitten joskus.
No voi kirahvi! Eipä kai sitten voi mittään kun poltella 1GB pelit omalle DVD:lle, tuntuu vain aika turhalta. Mutta Kiitän ja kumarran ku sain tähänkin kymysykseen näin nopeasti vastauksen!
Olisiko PS2:en kiintolevy ratkaisu ongelmaan. En muista kuinka tekniikka pelasi(menikö tilaa hukkaan) mutta ainakin pelin pystyi siirtämään PC:ltä joten levyjä ei mene hukkaan. Tuossa olisi tulostetut ohjeet ja nettiadapteri mutta kiintolevy uupuu vielä :wink:
Sitä en tiedä kelpaako se aiheen aloittajalle. Mutta sehän toimi siten, että kiintaria käytellään esim. HDLoaderilla. ( Ostettava softa, joka buutataan konetta käynnistättäessä.) Taikka vaihtoehtoisesti esim. DMS4 modilla.
Hhhmm... Kiintolevy pleikas olis varmaan aika toimiva väsäys, mutta se menee jo mun hilseen yli. Eikä kannata väsäillä jos ei ole perillä asioista, tai seuraa hiusten lähtöä ja kuhmuja otsalle. :P
Eipä sitten voi mittään jos kerran pleikkaan ei ole softia...pysyttelen kopion poltossa vaikkakin 1gb peli veisi koko DVD-levyn
Kiitokset selvennyksestä :!:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.