Näytä koko versio : xbox pelin poltto
saabisti
23.04.2005, 13:57
olen yrittänyt polttaa iso muodossa olevaa peliä (tietääkseni xbox-yhteensopiva) nerolla kaikkien mahdollisten ohjeiden mukaan mutta ei onnistu. asemani minimi nopeus on 4x, ja levyt toimii. mikähän mahtais olla vikana.
Mikä asema on kyseessä (Xboxissa)?
Mille levyille poltat?
saabisti
23.04.2005, 14:22
asema on philpsin ja käytän tdk:n levyjä.....levyt toimivat, sillä kaveri on onnistunut polttamaan niihin.
Kysyin mille levyille, en mille merkille.
Se, että kaverilla toimii, ei tarkoita että sinulla toimisi.
saabisti
23.04.2005, 15:52
ei ne ollukkaan tdk:ta vaan DVD+R 4,7 GB Verbatim 8x. ja siis kaveri poltti mulle pelin tohon mun levylle omalla asemallaan minkä polttonopeus oli 2,4x ja toimi mun xboxissa.
Juu, nuo xboxissa toimivat levyt ovat aika ailahtelevia toisinaan.
Se, että kaverilla toimii joku levy ei tarkoita, että sinulla toimisi.
Asiaan vaikuttaa jopa polttava asema.
saabisti
24.04.2005, 01:25
siis kaveri poltti pelin mun levylle ja se toimii MUN xboxissa.mutta en saa ite onnistuu polttamista omalla asemallani. tulee että levy on poltettu onistuneesti mut xbox ei tunnista sitä....siis jos ite poltan.
Paljonkin mahdollista, ettet meinaa saada toimivia levyjä omalla polttavalla.
Toisaalta miten olet yrittänyt polttaa?
Onko pelit ollut valmiina isoina?
Vai oletko kenties itse tehnyt niistä isoja ja millä?
Levythän täytyy olla xISO:ja. Tai voit vaihtoehtoisesti polttaa "kokoelma-levyn" Nerolla ja polttaa UDF:nä. Myöskin se ruksi päälle, jossa mainintaa Xboxista.
Katso ohje.
http://www.tdubel.com/artikkelit/xboxtoimlevpolt.html
Itse en myöskään onnistunut polttamaan nerolla pelejä xboxille vaikka katoin kaikki ohjeet ja sitten kokeilin alcohol120 ja sillä onnistui heti joten suosittelen alcohol120
saabisti
29.04.2005, 16:36
pitääpä kokeilla sitten tota alcoholia
no onnistuitko polttamaan tuolla alcohol 120?
DVD-Decrypteriä suosittelevat käyttämään vaikka itse olen hyvin Nerolla pärjännyt :wink:
saabisti
03.05.2005, 17:26
eipä onnistunut alcoholillakaan
En muista onko kysytty, mutta toimiiko siinä edes alkuperäiset levyt?
oletkos muuten katsonu että onko iso tiedostossa default.xbe tiedosto koska muuten se peli ei toimi?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.