Näytä koko versio : Serranon perhe
Kyseinen sarja siis pyörii tv1:sel aamulla 9.15 ja päivällä n. 12.55 uusinta.
Suora lainaus wikipediasta:
Serranon perhe (esp. Los Serrano) on espanjalainen draamasarja. Kotimaassaan suositun sarjan on tuottanut Globomedia ja sitä alettiin näyttää Espanjan televisiossa Telecincolla vuonna 2003.
Sarjan alussa kolmen pojan leski-isä Diego Serrano menee naimisiin nuoruudenrakkautensa Lucía Gómezin kanssa, jolla puolestaan on kaksi tytärtä. Lucía tyttärineen asettuu asumaan Serranon taloon, ja sarjassa seurataan uusperheen ja sen ystäväpiirin elämää. Pääosa sarjan tapahtumista sijoittuu Serranon kotitaloon, Serranon veljesten tavernaan ja Garcilason kouluun kuvitteellisessa Santa Justan kaupunginosassa Madridissa. Sarja on kuvattu Villaviciosa de Odónin kunnassa Madridin lounaispuolella.
YLE AREENA: http://areena.yle.fi/toista?id=331477
Ite tosta sarjasta oon pitänyt. Mukaavaa vaihtelua siihen samaan amerikkalaiseen/brittiläiseen sarjaan.
Ootteks ite kattonu tätä?
Olen kattonut nyt kesällä aika paljon, kun aikaa löytyy. Kyllä on tullut melkein koko kesä seurattua eli hyvä sarja on. Plussana vielä Espanjan kieli mikä kuulosta karsealta pölötykseltä. =)
PESJesse
08.08.2007, 14:33
Gangsta. En vaan ole jaksanut pariin viikkoon herätä niin aikaisin.
Tuleehan se aina yhden aikaan uusintana. Tai niin, voihan sekin olla aikaisin, riippu vähän milloin nukkumaan menee. :P
PESJesse
08.08.2007, 18:39
Mut kun oon aina siihen aikaan ulkona. Ja jos en ole, dataan. :(
oon kattonu ja on se ihan ok sarja, mutta ne tyypit puhuu kaikki samaa aikaa hirveetä vauhtia
Serranon perhe on hauska ja siina on hyva alku- ja loppumusiikki
Aivan hypersupermahtava sarja, yksi ainut jakso on minulta jäänyt välistä. Muokkasin lukion jaksoa että pystyn katsomaan uusintana :D
Itellä on jääny nyt ku koulut alko vähemmälle toi kattomien. En oo tainnu kertaakaa keretä kattoo ku nyt koulu päällä. :(
Itse olen ajastanut digiboksin tallentamaan tuon joka päivä <3. :D
Mekin nyt digiboksi ostettii nii vois tehdä saman :)
Yhtynen ensimmäiseen viestiin. Henkilökohtaiset kokemukseni sarjoista ovat Hittisarjoja/Amerikka - komedioita. Serranon perhe tuo mukavaa vaihtelua TV:n katsomiseen. Työkauden alettua en valitettavasti ohjelmaa pääse näkemään. Jokatapauksessa, ohjelmaa tuli loman aikana seurattua. (Auto-ajastin laittaa x - kanavan x-aikaan, jolloin herään Serraanoon/x:ään). Koomista Serraanoissa on riitely sekä miehien baaripuheet, kielen tuntien riitelystä tuskin saisi selvää paikallinenkaan. Mitä baariin tulee, miehet kyllä osaavat vääristellä asioita. Varsinkin, kun jaksossa on kyse jostain perheen jäsenestä tai tutusta.
Epäilen, että sarjan suosio johtuu enemmälti sen käsittelemistä asioista, jotka usein koskevat nuoria. Näitä asioita ovat mm. parisuhteet, huumori sekä tiettyä ikäluokkaa kuvaavat hahmot, joista kukin voi ottaa itselleen esimerkin, lapsesta aikuiseen.
Plussana vielä Espanjan kieli mikä kuulosta karsealta pölötykseltä.
Mielestäni itse kieli kuulostaa kovin elegantilta ja kehittyneeltä. Kieltä taitamattoman korviin se voi toki kuulostaa pelkältä aakkosriviltä, mutta eivätkö kaikki muutkin maat kuulosta? Viittasin tietysti maihin, joihin kielitaito ei riitä.
Toki, toki. Englanti ei minun korviin kuulosta pölötykseltä ja näin on juuri sen takia että sitä osaan (ruotsiakin pitäisi osata). Mielestäni esimerkiksi espanjan ja saksan kielessä on paljon eroa. Vaikka en espanjaa osaakkaan kuin sanan sieltä ja täältä niin silti se kuulostaa hauskemmalta kuin saksa, eikä vain aakkosriviltä.
miguelellos
20.10.2007, 13:18
Jep tuli katottua tota sarjaa aika hyvä.
Nyyss0nen
22.10.2007, 12:00
Asiaa. ::)
Nyyss0nen
22.10.2007, 12:01
Vaikka en pahemmin sarjoja kattele mut jos toi eteen tulee ni se on katottava.
speedy931
02.12.2007, 20:36
Katsoin joka jakson, sillon kuin alkoi koulu aloin laittamaan digiboksille nauhalle :)
Todellakin pidin tästä sarjasta! Toivottavasti äkkiä alkaisi uudet jaksot näkymään yleltä, noihin uusinnoihin kyllästynyt kerran kun olen.
dudecriple
05.12.2007, 22:41
katoin ne kesällä, nythn ne ovat uusintoja. ensi kesänä pitäisi tulla taas uusia jaksoja. serrano on paras ohjelma!!!
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.