PDA

Näytä koko versio : MODPIIRI.COM

PsychoMantis
07.08.2007, 13:51
Tämä tiedoksi PSP:nsä kustomoijillle, joilla on ollut tarkoituksena lähettää PSP:nsä kyseiseen liikkeeseen viritettäväksi.
Lähetin PSP:ni viritettäväksi 26. Heinäkuuta. Modpiiri.comissa PSP vastaanotettiin maanantaina 30. Heinäkuuta.
Saman viikon torstaina 2. Elokuuta kuvittelin, että PSP olisi jo lähetetty takaisinpäin, koska tilatussa operaatiossa(3.40->3.50->1.50->3.40 OE-A) kestäisi maksimissaan reilu tunti. Päätin soittaa, että olisikohan mahdollista hankkia paketin seurantakoodi seuratakseni ja hakeakseni laitteen ennen hakulapun saapumista. Sieltä vastattiin, että Pyhäjoen liikkeessä oli kuulemma kiirettä ja läjä PSP:itä täytyi lähettää Jyväskylän liikkeeseen viriteltäväksi. Sanoivat myös että seurantakoodia voisi pyydellä 7-8. elokuuta tiistaina. PSP:t oli kuulemma lähetetty saman viikon keskiviikkona, eli 1. elokuuta, ja Posti.fi:n mukaan ne silloin pitäisi olla seuraavana päivänä Jyväskylässä. Tänään soitin Jyväskylän liikkeeseen koodia haikaillen, ja sieltä kerrottiin, että PSP:t eivät vielä edes olleet Jyväkylään saapuneet Pyhäjoen "muuttohässäkän" takia. Modpiiri.comin sivustoilla muutosta ei kerrota yhtikäs MITÄÄN kirjoitushetkellä. Sanoivat että pitäisi olla perjantaina täällä. Saas nähdä, en usko laitteen vielä silloinkaan saapuvan.

Ja vielä kehtaa mainostaa itseään nopeaksi ja luotettavaksi.
Miettikää tarkkaan, ennen kuin lähetätte laitteenne kyseiseen paikkaan viriteltäväksi.

EDIT: Tärkeä asia jäi kertomatta. Minkäännäköistä ilmoitusta hitaudesta ei tullut. Olisi tietysti ihan kiva, jos vaikka asioista ilmoitettaisiin asiakkaille. Hehän kun koko lystin maksavat.
EDIT2: Nyt tänään tuli Modpiiri.comista soitto. Nyt on laite Jyväskylässä, tänään lähtee sieltä postiin ja on haettavissa lähipostista huomenna. Tämäkin tarina saa onnellisen(?) lopun.

Conker
07.08.2007, 16:11
Kyllä sieltä tilata voi ihan hyvissä mielin :)
Aina on tullut nopeaa tavara perille.

Janu89
07.08.2007, 17:05
Itse vasta toissa viikonloppuna sieltä muistikortin tilasin ja kortin noudin postista pari päivää myöhemmin, joten enpä ainakaan itse kyseistä liikettä voi moittia.

PsychoMantis
07.08.2007, 17:11
Kyse oli modattavaksi lähettämisestä, EI tilaamisesta.

Janu89
07.08.2007, 17:15
Tajusin kyllä sen, mutta kerroinpa kumminki kuinka omat asiointini kaupan kanssa ovat sujuneet.

PsychoMantis
07.08.2007, 18:29
No joo. Itse en kuitenkaan ole aikeissa ainakaan mitään modattavaksi lähettää. Jotain rompetta saatankin tilata.

Yok
07.08.2007, 18:38
Mulla on ainakin palvelu pelannut aina tuolla asioidessa. Aika inhimillistä että kestää pitempään, kun on vielä toisessa toimipisteessä muutto käynnissä. Tuskin ne tahallaan hidastelee.
Ymmärrän kyllä tosin senkin, että rupeaa vituttamaan kun palvelussa kestää kauemmin kuin oli ajatellut. :?

PESJesse
08.08.2007, 00:38
Minua vitutti, kun sain sieltä valmiiksi risan psp:n analogijoystickin, joka veti taakse. Ja meni vielä ilman kovempaa käyttöä katki.

Cassu21
08.08.2007, 14:05
Itseãni kyllã palveltiin ihan ok firmiksen modaamisessa. Pienen miinuksen annan siitã kun asentaja oli kipeã, vaikka sille ei kukaan voi mitããn.

PsychoMantis
09.08.2007, 21:34
Juu. Nyt kun saivat homman hoidettua, niin nopeasti tapahtuu lähettäminen & vastaanottaminen.
Huomenna saa klo 16 jälkeen postista seurantakoodilla hakea paketin.VIHDOIN...

PsychoMantis
10.08.2007, 15:54
Mitä ihmettä...?!

The_SMS
10.08.2007, 16:08
^Taitaa olla vaan joku 5 vuotias spämmeri.
Tilasin tuolta kerran modipiirin PSonee:n ja kyllänopeasti tuli. Eli itsellä on plussaa palvelusta.

Blame it on me
10.08.2007, 17:14
En aio Pespiä muuten tuunata kuin ostaa siihen ne Naruto kuoret. *Kuolaa*
Tässä (http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/487809) teille naurunaihe! :shock:

PsychoMantis
10.08.2007, 17:33
Nyt tuli paketti, ja kaikki on kunnossa. No hyvä että vihdoin saapui.

frest
13.08.2007, 23:28
Pistin Smooth as silk kuoret tuleen.

Yok
14.08.2007, 00:57
minkä väriset? Ite oon etiskelly punasia, mutta ei taida Suomesta saada. :(

frest
14.08.2007, 09:15
Ihan valkoiset vaan, ceramik whiten tilalle.