Näytä koko versio : WiFI adapteri modeemiin.
Eli haluaisin päästä PSP:llä ja NDS:llä nettiin, mutta meillä on langallinen modeemi.
Ajattelinkin että onko sellaista palikkaa tuohon modeemiin, että se lähettäisi tätä langatonta singaalia.
Kun nuo USB WiFi adapterit ovat siinä mielessä huonoja että kone pitää olla samalla päällä kun PSP:llä, NDS:llä, Wiillä ym. käyttäisin nettiä.
Eli jokin modeemin porttiin kiinnitettävä olisi hyvä vaihtoehto, mutta mistä tälläisiä saisi halvalla?
bad-pappa
19.07.2007, 12:30
Tarvitisisit lagattoman reirittimen. En tiedä onko sellaisia palikoita edes olemassa jotaka tulisi suoraan r45 porttiin. Esim. http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid=1&c ... 00AP&whid= (http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid=1&cid=11&gid=193&sgid=19302&vid=&pcode=DWL-G700AP&whid=)
Jos sulla on kone kiinni netissä, niin osta WiFi-MAX -niminen USB-palikka. Tökkäät sen koneeseen, teet mitä ohjeessa lukee ja se luo langattoman verkon. :)
Kuinkas pitkälle se wifi max palikka kantaa? Pystyykö ihan vaivatta toisessa huoneessa, tai vaikkapa talon pihalla käyttämään nettiä?
^No en usko että talon pihalta, mutta toisesta huoneesta ehkä vielä. Tosin esim. Killzone Liberationin nettipeli vaatii todella hyvän signaalin toimiakseen häiriöittä.
Jos sulla on kone kiinni netissä, niin osta WiFi-MAX -niminen USB-palikka. Tökkäät sen koneeseen, teet mitä ohjeessa lukee ja se luo langattoman verkon. :)
Siksi haluankin tälläisen modeemi version, kun en konetta pidä paljoa päällä joten USBiin sitä en voi laittaa.
Eipä taida olla tai itse en ainakaan ole törmänny. Ainoa vaihtoehto on sitten hankkia langaton reititin.
PESJesse
19.07.2007, 22:00
Ja myös selvästi paras.
^Ja langaton reititin maksaa useimmiten 40e-60e, eli ei paha hinta.
Ja kantama on on myös hyvä tai sehän tietenkin riippuu ihan laitteesta. Itse pyston olla ihan missä vain talossa PSP:llä netissä ja jossain päin vielä pihaa.
Eli saako tämän reitittimen kiinni tähän modeemiin?
Minulla ei ole mitään mahdollisuutta poistaa tuota langallista käytöstä koska toinen kone on aika kaukana tästä ja ei ole enempää noita puhelinreikiä josta netti saadaan.
Ei välttämättä, riippuu montako RJ45-paikkaa modeemissa on.
Ostin WiFi Maxin.
Kone on tällä hetkellä huollossa.
Luulen että en osaa tätä varmaan heti käyttää niin olisiko kenelläkää kyseistä laitetta, jotta voisin kysyä vähän neuvoja?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.