Näytä koko versio : Itse tehtyjä homebrew ohjelmia?
Vihdoin olen saanut PsP:eeni alaspäivitettyä!
Nyt olen etsinyt "Homebrew maker:ia". Ei ole löytynyt.
Mitään valmista homebrew makeria ei ole mutta jos sinua oikeasti kiinnostaa ruveta kehittelemään jotain omaa ohjelmaa niin tässä linkki http://www.psp-programming.com/tutorials/.
Koodia koodia. :)
Itselläkin tarkoitus jossakin välissä ruveta tekemään jonkunlaista ohjelmaa/peliä.
Eikös "Lua" kielellä saa tehtyä jotain pelejä/ohjelmia?
Itse koitin LUA:a, aika helppo kieli (ainakin noin alkuun) Nyt ajattelin että jos koittais tehä jonkun oman IRShell korvikkeen...
Joo, jos haluatte koodata ihan oikeaa PSP-kamaa eikä mitään LUA-shittiä niin tarviitte PSPSDK:n. Ja sen asentaminen on sitten yhtä tappelua, itellä meni hemmetin kauan ennen kuin sain toimimaan oikein. Niin ja kaikenlisäksi on rikos pitää PSPSDK:ta hallussa. :)
PESJesse
19.07.2007, 12:17
No sittenhän juuri puhut laittomasta asiasta ja kohta täällä tulee whineä ;) Miksi se muuten on laitonta?
No itse asiassa siitä puhuminen ei ole laitonta.
En nyt tarkalleen muista seikkoja, mutta minulla on yksi ystävä joka koodaa PSP:lle kaikennäköistä, ja on itsekin huolestunut sen riskeistä ihan, niistäkin mitä Sonyn taholta tulee.
PS. Miksi DAX lopetti?
Mullakin pyöri mielessä että lähtisin vääntämään jotain shell-tyyppistä softaa joka käynnistyisi automaattisesti kun PSP on pistetty päälle.
C ja LUA taitaapi tosiaan olla ne ainoat kielet PSP:lle tällä hetkellä (niin ja Flashin ActionScript :D)
Mutta Legacy, et tule todellakaan löytämään mitään Homebrew Makeria (ainakaan lähimmästä citarista) vähään aikaan :P Tämänhetkisten homebrew softien eteen on jouduttu aina koodaamaan.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.