PDA

Näytä koko versio : Counter Strike: Source

Jani-
06.07.2007, 12:21
Pelaako kukaan? Olen itse pelannut yli vuoden ja tosi hyvä peli pelaan yleensä tällä servulla 208.101.41.198:27016 joten tänne vaan pelaamaan.

Legacy
06.07.2007, 16:45
Mää pelaan. Alotin Viime jouluna.

Conker
12.07.2007, 21:39
Kyllähän sitä tulee ihan mukavasti pelattua.

Jani-
15.07.2007, 17:37
Pistäkäähän accountteja tänne niin voin lisätä steam friendsiin.

Tonzar
19.07.2007, 12:15
Pelaan aikas passiivisesti ja nimimerkki vaihtelee. Joskus minut voi nähdä pelissä ihan Tonzar nimimerkillä. Pelailin ensin CoD:ia (missä on vähintään yhtä mahtava nettipeli) jonka jälkeen ostin CS:S:n uutta Razer Copperhead hiirtä odotellessani. Sitten pelin bugisuus ja nettiongelmat alkoivat häiritä minua ja kokeilin CS 1.6:sta. Pelaisin sitä jonkin aikaa kunnes palasin taas CS:S:n pariin ladattuani hyvät konffit. Suosittelen kaikkia käväisemään täällä (http://karhuton.com/cstrikes/tuuletusaukotin).

Conker
19.07.2007, 21:49
Tonzar, en oikein tajunnut mikä tämä Tuuletusaukotin on.
Ilmeisesti joku grafiikanparantaja?

Tonzar
20.07.2007, 01:31
Lainattu suoraan Tuuletusaukottimen sivuilta:

Tuuletusaukotin on Counter-Strike: Source -pelille muokattu asetustiedostopaketti, joka on optimoitu suorituskyvyn parantamiseksi, mutta silti säilyttäen Source-moottorin grafiikan laadun. Monet pelin asetukset saavat pelin näyttämään kammottavalta, ilman mitään kunnollista parannusta pelin nopeuteen (näitä löytyy monesta high fps-konffista).

Conker
20.07.2007, 23:56
Eli peli toimii siis huonolakin koneella nopeammin, mutta grafiikka ei putoa yhtään?
Mutta miksi sitten tuolla on noita kuvia Tulletusaukottimista, kun eihän sitä pelin sujuvuutta/nopeutta kuvasta voi edes nähdä?
Mistä muuten CSS:een saisi tuon FPS mittarin?

WcDuck
04.08.2007, 22:19
Mutta miksi sitten tuolla on noita kuvia Tulletusaukottimista, kun eihän sitä pelin sujuvuutta/nopeutta kuvasta voi edes nähdä?

Aika useasti koneet eroavat jotenkin toisistaan, ja tuo vain näyttää miltä kuva näyttää noilla conffeilla. Eli riippuu täysin koneestasi miten CS:S pyörii sen jälkeen.

(Sori että vastasin suht vanhaan viestiin, mutta kunhan lueskelin kyseistä aihetta ja raapustin varmistukseksi vastauksen ^^)

Tonzar
13.08.2007, 14:35
Haa, kyllä oli eilen taas hauskaa eräällä scoutzknivez fun-servulla (pelkät scoutit ja morat käytössä + low gravity). Voisin alkaa pelailemaan tällä nimimerkillä, tähän asti olen vaihdellut nimimerkkiä monta kertaa viikossa :D Niin ja ehdin tosiaan saada tuossa ensimmäisen bannin ikinä. Nimittäin teamkillistä. Pelailin jollakin satunnaisella suomalaisella servulla cs_officea kun joku omista tukki tien täysin pahassa paikassa. Noh, huitasin tätä kerran moran ykkösiskulla (ei pitäisi tehdä kuin vähän dammua) ja parin sekunnin jälkeen "You have been banned from the server" (tms.). Reilu peli. Onneksi tuollaisesta ei voi VAC-banneja saada. Toivotaan nyt ettei joku toope ilmottanut tuosta admins.fi bannilistalle :P

Aki
13.08.2007, 16:24
Mitä uutta tässä sourcessa on alkuperäiseen counter strikeen verrattuna? Kanattaako hommata jos on jo tuo alkuperäinen?
Ja sit osaisko joku sanoa että toimisiko tämä edes minun koneella.. Tuossa nyt jotain tietoa tästä myllystä:

Intel Pentium 4, 1400 MHz (14 x 100)
512 MB (RDRAM)
NVIDIA Quadro FX 500/FX 600 (128 MB)

-Abu-
13.08.2007, 17:59
Eikös tuo CS:Source ole muuten sama peli kuin vanha, mutta toteutettu Half Life kakkosen Source pelimoottorilla? Näin olen lukenut, mutta itsellä ei peliä ole joten kertokoon joku enemmän perehtynyt tarkemmin.

Järjestelmävaatimukset:

Prosessori: 1,2 GHz
Muisti: 256 MB CD/DVD-nopeus: 8x DVD
Näytönohjain: DirectX 7.0
Levytila: 4.5 GB
Käyttis: Win 98/2000/ME/XP

Nuo vaatimukset kopsasin Discshopin sivuilta. Kai niistä jotain viitteitä saa.

13.08.2007, 19:26
Haa, kyllä oli eilen taas hauskaa eräällä scoutzknivez fun-servulla (pelkät scoutit ja morat käytössä + low gravity). Voisin alkaa pelailemaan tällä nimimerkillä, tähän asti olen vaihdellut nimimerkkiä monta kertaa viikossa :D Niin ja ehdin tosiaan saada tuossa ensimmäisen bannin ikinä. Nimittäin teamkillistä. Pelailin jollakin satunnaisella suomalaisella servulla cs_officea kun joku omista tukki tien täysin pahassa paikassa. Noh, huitasin tätä kerran moran ykkösiskulla (ei pitäisi tehdä kuin vähän dammua) ja parin sekunnin jälkeen "You have been banned from the server" (tms.). Reilu peli. Onneksi tuollaisesta ei voi VAC-banneja saada. Toivotaan nyt ettei joku toope ilmottanut tuosta admins.fi bannilistalle :P

Ehei, bannia saa koodaamisest, jos siitäkään. Pari kertaa itekki vetäny vacci servuilla huvikseen koodit päällä ja kaikki uhkaillu et ottaa kuvaa ja lähettää. Mut eipä ainakaa tähä asti mtn oo tullu :D

Aki
13.08.2007, 21:05
Jaah no enpä sitten tiedä jos on käytännössä sama peli.. Ja nuo järjestelmävaatimuksetkin täyttyy niin niukasti että tuskinpa siitä mitään sen kummempaa grafiikkaelämystä irtoaa. Maksoikin näemmä kolmekymppiä, taidan ostaa warcraft 3.

Conker
13.08.2007, 21:21
Aki, osta ihmeessä CSS.
Paljon parempi kuin CS 1.6 ja CS CZ.
Itse omistan nuo kaikki.
CSS:ssa on vähän erilaiset ja paremmat kentätkin ja muutenkin paljon sujuvampaa.
Ja kun kyllästyy normi peliin niin sitten vain ZM:a pelaamaan ja zombittamaan.
Erittäin mukavaa pelaamista.
Topo, yleensä kestää noin 2kk että banni napsahtaa tai joskus vähän kauemmankin koska Valven pitää saada selvillä kaikenlaista että on varmasti aitoja todisteet sun muut.
Ja jos moni lähettää sinusta Valvelle niin helpommin ja nopeammin napsahtaa bannit.
Ulos vaan kaikki koodaajat.

Aki
13.08.2007, 22:03
No enpä tiedä jos peli on muutoin ihan samanlainen.. Ei edes uusia aseita?. Pari paranneltua kenttää ei oikein kuulosta tuolta 30e arvoiselta, kun tuo 1.6:kin löytyy jo.

Tonzar
14.08.2007, 20:23
VAC:n pitäisi tunnistaa automaattisesti xiittarit (ainakin sitä päivitellään tunnistamaan uudet xiitit jatkuvasti). VAC:n ei sen sijaan voi ilmoittaa ketään pelaajaa vaikka mieli kuinka tekisi.

Sen sijaan esimerkiksi admins.fi bannilistalle voi ilmoittaa pelaajia (kunhan on ensin kuvannut demoa xiitteristä, ym, sivulla ohjeet). Jokainen jonka steam_id löytyy tältä bannilistalta omistaa bännit jokaiselle admins.fi bannilistaa käyttävälle servulle.

http://admins.fi/banlist/bans/

16.08.2007, 17:55
Ei helvetti. Eihä mul oo steamiikaa enää koneel. Vois sit asentaa sen uuteen koneesee + source ja alkaa kunnol pelaa.

Uus hiiriki pitäs sillo hankkii.

Tetrix
27.08.2007, 18:06
Sorsan ostin eilen ja olen pelannut 1.6:tosta n. vuoden.