Näytä koko versio : Ruudunsuojat
Olen ostamassa PSP:n lähiaikoina ja ilman ruudunsuojaa ruutu naarmuuntuu varmaan ajallaan. Eli ostaisinko Joytechin ArmorLiten vai Logitechin Visor Screen Protectorin? ArmorLite suojaa enemmän konsolia mutta onko yhtään vaikeampaa painella kaikkia nappeja ja mahtuuko se suojapussiin joka tulee Value Packin mukana?
Reiska666
30.06.2007, 14:22
En usko että mitään suojaa tarvii siihen näyttöön. Itellä ei ole mitään naarmuja vaikka aina taskunpohjalla(No ehkä jotain pieniä). Ehkä ennemmin joku kova suoja jonka saa vyölle kiinni.
Kyllä joku suoja olisi kätevä jolla saisi vähennettyä näytön heijastusta. Ilman mitään on turha päiväsaikaan yrittääkkään pelata ulkona. Itse tilasin jotkut halvat paskat Nierlestä kun levyjä tilasin, voin kommenttia tänne laittaa kun olen ne saanut.
Ainiin, kommentointi on unohtunut vallan. Tosiaan nämä halvat paskat ovat mitä osasikin olettaa. Kyllä ne suojana menee vallan mainiosti mutta odotin niiltä vähän suojausta heijastuksiin mutta ei kun ei.
Mitä pitäisi tehdä tuolle että ulkonakin voisi pelata muulloinkin kun yöllä?
Logitech Playgear Pocket, konsoli on helppo ottaa siitä pois jos sen kanssa ei osaa pelata (minua se ei kyllä ole häirinnyt), suojaa enemmänkin kolhuilta, pitää psp:n pystyssä leffoja katsellessa, suojaa hiukan myös auringonvalolta ja estää kolhuiintumisen. :)
Osta ihmeessä Logitech:in play gear pocket. Se suojaa PSP:täsi lähes täydellisesti. :D
Osta Logitechin Playgear Visor. Maksaa ~10 euroa ja suojaa todella hyvin näyttöä. Itsellä ollut tuo PSP:n hankkinnasta asti ja naarmuja ei ole ollenkaan näytössä.
Tilasin tossa uuden ruudunsuojan. (Rupes toi Snakebyten halko vituttamaan) Katotaan nyt sitten millanen toi uus on. Se on tuollainen elektrostaattisesti kiinnittyvä, eli voin pitää kameraa helposti kiinni PSP:ssä ruutusuojan kanssa.
Tämmöinen:
http://personal.inet.fi/viihde/teuvo/ku ... nsuoja.JPG (http://personal.inet.fi/viihde/teuvo/kuvat/nakymatonsuoja.JPG) (Iso kuva, jotta voi ehkä jopa nähdä suojan)
Toi suoja on lähes näkymätön ja se sisältää 3 kerrosta. Häikäisy esto, kova ja silikoni kiinnitys kerrokset. Elikkä ton pitäis suojata lähes kaikelta, paitti joltain pesäpallomailalla lyömiseltä. :lol: Nyt ei ainakaa oo mitää muovipalikkaa estämässä lisälaitteitteiden käyttöä.
Sotamarsu
23.09.2007, 21:05
Mitenkä nuo ruudunsuojat sopivat tähän uuteen Slim versioon? Onko jollakin kokemusta/tietoa? Mikä kannattaisi siihen hankkia?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.