Näytä koko versio : GBA emulaattori (toimii kaikki gba pelit melkein 100%)
Eli tarvitset:
pspeen
usb johto (muistikortinlukija käy myös)
Custom firmwaren (esim 3.40 OE-A)
1. Lataa Tämä (http://dl.qj.net/gpSP-0.9-1.5-EBOOT-PSP-Emulators/pg/12/fid/11783/catid/122)
2. Pura gpSP ja gpSP% game150 kansioon.
3. Tee gpsp kansion juureen ROMS niminen kansio (tänne siis laitat kaikki romit joita sulta löytyy)
4. Jotta tämä emulaattori toimii tarvitset myös gba_bios.bin tiedoston, jonka valitettavasti joudut itse googlettamaan tai hankkimaan. (en saa sitä jakaa)
5. Kun olet tuon gba_bios.bin tiedoston saanut niin siirrä se gpSP kansion juureen.
6. Sitten vain käynnistät pspeesi ja menet game -> memory stick -> gpSP (ja käynnistät sen)
7. Sitten valitset sen ROMS kansion ja sieltä sen pelin jota haluat pelata ja painat ympyrää. (ympyrä toimii äksänä näissä kaikissa valikoissa.)
8. Peli käynnistyy.
Kannattaisi sitä Searchia käyttää. GBA-emulaattorin käytöstä on jo opas.
Siis toi toinen gba emu on iha susi ku ei se mitään pyöritä kunnolla. Tein tästä paremmasta oman.
Niin. Mutta siinä samassa topicissa neuvotaan gpSP:n käyttö.
Eli tarvitset:
pspeen
usb johto (muistikortinlukija käy myös)
Custom firmwaren (esim 3.40 OE-A)
1. Lataa Tämä (http://dl.qj.net/gpSP-0.9-1.5-EBOOT-PSP-Emulators/pg/12/fid/11783/catid/122)
2. Pura gpSP ja gpSP% game150 kansioon.
3. Tee gpsp kansion juureen ROMS niminen kansio (tänne siis laitat kaikki romit joita sulta löytyy)
4. Jotta tämä emulaattori toimii tarvitset myös gba_bios.bin tiedoston, jonka valitettavasti joudut itse googlettamaan tai hankkimaan. (en saa sitä jakaa)
5. Kun olet tuon gba_bios.bin tiedoston saanut niin siirrä se gpSP kansion juureen.
6. Sitten vain käynnistät pspeesi ja menet game -> memory stick -> gpSP (ja käynnistät sen)
7. Sitten valitset sen ROMS kansion ja sieltä sen pelin jota haluat pelata ja painat äksää. (ympyrä toimii äksänä)
8. Peli käynnistyy.
Sulla on pari virhettä tässä :? (ei millään pahalla)
3. Se kansio pitää tehdä gpsp:n sisälle!
5. Se tiedosto menee sinne samaan kansioon eli gpsp!
7.Joo sää voit muuttaa senkin että ympyrä on X :)
Ja siinä se! Ei kai haittaa kun vähän korjailin :D .
Ai toi vai^
hohhoijjaa. Ensinäkin "gpsp:n juureen" tarkottaa gpsp kansion sisälle tekemistä.
Ja toiseksi:
Toi "juuri" tarkottaa sitten kun menet kansioon etkä oo viel muuta tehny nii oot kansion "juuressa".
Joten täysin turhaan korjailit. Älä tästedes korjaile, jos et ite osaa -.-
Ei tarte custom firmistä, tolle on versio HENillä käytettäväksi ja voi pelaa 1.00 ja 1.50 firmiksilki.. Esim ku mul oli 2.71, nii käynnistin HENDin ja sit ton..
Juu, hyväky kerroit. En oo joutunu koskaa käyttää HENii.
Ihan hyvä opas, mutta kuinka koodeja saa käytettyä kun niitä ei saa kirjoitettua PSP:llä itse.
Hienoa että melkein kaikki pelit tällä toimivat 100%
Jossain peleissä joissa on paljon efektejä ym. samaan aikaan paljon, niin emulaattori hidastuu ihan vähän, muttei sitä melkein huomaakkaan.
Nyt kun vain saisivat vielä kunnollisen N64 emulaattorin niin hyvää tulee.
Onhan tuo Daedalus R12.. Pelasin Super Mario 64 ja hyvin pelitti. :)
Ainoa peli melki joka sillä nyt toimii.
Tein kaiken niin kuin oppaassa käskettiin, mutta kun pitäisi valita ROMS- kansio tulee joku sininen ruutu, että "your psp has crashed" ja jotain numeroita puoli ruutua. Olen yrittänyt jo monta kertaa... Mikä vialla? :shock:
Sinun siis pitää valita sen ROMS kansio. Eli kun olet siinä "browserisssa" niin liiku nuolinäppäimillä siihen roms kohdalle ja paina ympyrää. Sieltä voit sitten valita pelisi painamalla ympyrää. Noin mullakin ainakin pelittäny.
Ootko muuten hankkinu sen .biosin? Ilman sitä ei toimi!
Minulla oli sama ongelma, mutta ratkesi kun poistin koko turhan roms kansion ja laitoin pelit suoraan siihen ohjelman omaan kansioon.
Itse en edes tehnyt mitään romit kansiota.
Laitoin pelit suoraan gpSP:n kansioon, tosin jos valitsee GBA biosin niin laite tilttaa.
voiko tällä pelata .gbc tiedostoja eli game boy color pelejä
Ei voi pelata. Mulla ei toiminut.
Emussa ei toimi kaikki gba:t mut kummiskin paras gba emu.
Hi PSP Scene. Eka viesti täällä ja psp:llä
suck my @SS SONY
^Tervetuloa vain PSP-Plazaan =). Ja tällähän ei lähellekkään kaikki gba pelit toimi 100%, mutta suurin osa.
Muuten toimiiko tossa Tales of Phantasia? Itse olen reissussa että en ole kerinnyt kokeilemaan.
miten saa toimimaan slimin custom firmiksessä? mihin noi pitää asennella ja niinpäin pois
juu hyvin toimii, mutta aika huonoja ne pelit kyl on...
Pokemoneja tällä onki ainoostaan pelattu :)
Mites, onko kukaan onnistunu saamaan Kingdom Hearts Chain of Memories:sia talla toimimaan ?
Ite oon kokeillut ja jokakerta on kaatunut alkuvideoon (Ensin jotain kummaa grafiikka bugii ja sit kaatuu).
Olen siis 3.40oe-a:ssa itse.
Onko kellään tietoa, että miksi ei slimillä toimi?
Onko kellään tietoa, että miksi ei slimillä toimi?
Siksi koska slimiin ei saa 1.50 kerneliä ja ilman sitä useimmat homebrevit ei toimi...
gba:ssa on myös samat topiminnot kuin coloris eli pyörittääks se emulaori siis gbc:tä ja gba:ta kun tavallingba pyörittää .
Niin, tietäisittekö mitään hyviä homebrewejä jotka toimisivat slimillä, kun pitäisi saada GBA ja PS1 pelit toimimaan? ja softana toimii 3.71 M33-2. kiitoos.
suurimies
19.01.2008, 16:51
henii??? mikas se on? plz helppikaa pistakaa linkki ja vahan ohjeita...
HEN= Homebrew Enabler. http://dl.qj.net/Homebrew-Enabler-(HEN)-Duff-for-3.03-PSP-s-PSP/pg/12/fid/12430/catid/114
suurimies
19.01.2008, 20:05
talla siis voi pyorittaa 1.5O laadittuja homebredeja... jep, pystynko siis pyorittaan gpspta talla vaikka kusipaa pikkuveli meni lataan sen ihan uusimman paivituksen mis on nettiradio...
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.