PDA

Näytä koko versio : Mikä vikana kun pelit lataavat pitkään?

Anonymous
15.04.2005, 22:23
Eli poltetut pelit lataavat ihan sika pitkään, esim. RaC3, MGS3 ym...
Oisko piirissä asetukset metsässä tai softassa vikaa?
Piiri DMS4 Lite.

Shadown
15.04.2005, 23:45
Jaahas, tänne pystyikin kirjoittamaan viaraana.
Asiapas korjataan.

Mutta asiaan.

Mikä kone malli?

PC-ToN
16.04.2005, 12:19
Syy voi olla yksinkertaisesti levyjen luettavuudessa. Huono poltto ja huono merkki aiheuttaa myös pelin takkuamisen aivan satunnaisissa kohdissa. Mitä hitaampi polttonopeus, site parempi jälki. Voit myös kokeilla laserin säätämistä mutta ole varovainen ettei tule vahinkoa.

Shadown
16.04.2005, 13:17
Lasereita ei kannata ikinä itse säädellä.
Yleensä ne menee paskaksi, tai vahingot huomaa myöhemmin.

Levyjen toimimattomuuteen saattaa vaikuttaa myöskin Romeo-Fixi.
Sen takia kyselin versiota.

maakus
16.04.2005, 17:36
Olen minä rekisteröityny tänne mutta koneen versio on SCPH-30004 R eli se taitaa olla V4. Osa peleistä on poltettu 4x ja 8x. Kaikilla oikeestaan sama ongelma. Mikäs se Romeo-fixi mahtaa olla?

maakus
16.04.2005, 17:38
Niin ja se vielä että siinä piirissä PITÄS olla uusin softa. Se konsoli tuli viimeviikolla asennuksesta ja asennukseen pitäs kuulua uusin FW.

Shadown
16.04.2005, 17:43
Romeo-Fixi on sellanen modi joka asennellaan V9/V10 koneisiin laseria suojatakseen. Sinua se ei koske.
Mutta koneesi on tuo R mallin vehje, joten laserihan siinä ehkä likainen, koska laseri on rakenneltu melko avoimeksi. Myöskin tästä syystä se kuluu äkkiä.

maakus
16.04.2005, 18:17
No olisko mitään ratkaisua tähän? Tuskin se laseri on likanen tai viallinen koska alkuperäiset toimii ok, vika on vaan poltetuissa peleissä. Levyt on tilattu saksasta ja eikös se varsinkii vanha kone tunnista parhaiten dvd-r levyt?

Shadown
16.04.2005, 18:31
Levyinä kannattaa aina käyttää -R levyjä, jos puhutaan pleikkarista.
Mutta nimenomaan se, ettei kopiot kunnolla enään toimi, on selitys laserin likaisuudesta taikka sen kuluneisuudesta.
Koska ne vaativat enempi töitä laserilta.