Näytä koko versio : Psp Video 9
Tämä on pieni muotoinen opas psp video 9 käyttöön. Ohjelmallahan siis konvertoidaan avit ja muut pspeelle sopiviksi mp4:siksi.
Lataa Psp Video 9 http://www.pspvideo9.com/Download/
Asenna se ja avaa ohjelma.
1.Mene convert osioon ja Klikkaa "Transcode new video" tai "One-Click Transcode". Jos haluat muuttaa useamman videon voit lisätä niitä ja ne menevät automaattisesti Jonoon ja Konvertoituvat kun on niiden vuoro.
2.Ohjelman Konvertoitua video mene Copy osioon ja valitse videot jotka haluat siirtää Psp:eellesi ja klikkaa "Copy video to Psp". Voit toki siirtääkin videon pspeelle jolloin se ei jää tietokoneellesi, tässä tapauksessa valitse "Move video to Psp".
Se siitä.
Se oli todellakin Pieni muotoinen. :lol:
Reiska666
10.06.2007, 15:00
Saakos tällä tekstityksiä videoon?
^^Tosta en oo kyllä varma, mutta tarkistan asian.
sorobano
10.06.2007, 17:32
miksihän tämä ei toimi minulla kun yritän konvertoida videon se kyllä konvertoi sen mutta copy osioon ei tule mitään:S
Copy osiossa on My Computer tekstin vieressä pudotus laatikko. Vaihda siitä formaattia, niin jossain vaiheessa pitäisi näkyä.
PsP-erkki
24.08.2007, 16:09
Oon koittanu ladata ton kolmesta eri paikasta ja mikään ei toiminut.
Ainakun olin ladannut ohjelman ja koitin avata sen tuli teksti ''Sovelluksen alustus epäonnistui (0xc0000135). Lopeta sovellus valitsemalla OK.''
Missä vika?
kiitos jo etukäteen...
Terve. Olen yrittänyt tätä juttua jo ihan sika kauan mutta ei toimi. Vaikka koitan ohjeen mukaan vaihtaa sitä muotoa, en tiedä vaihtuuko se, mutta kun menen PSP:lläni Videoihin siellä ei muka ole mitää. Ja sitten kun olen pistänyt kaksi videoa sinne ne eivät suostu poistumaan. Ja välillä ne poistuu mutta kun menen kansiosta toiseen ne on tullut takaisin. Auttakaa pliis.
PsP-erkki
26.09.2007, 17:31
-mun koneella ei oo Service pack 3
-ja kun sitä ei ole en pysty ladata Windows Installer 3.0
-ja kun kun sitä ei ole, en pysty ladata sitä Microsoft framework
-ja kun sitä ei ole Psp video 9 ei toimi.
Noin se kai menee.. :(
Onko mulla sitten mitään muuta vaihto ehtoa..? Onko jotain muita hyviä ohjelmia mitä muuttaa videoiden muotoa ja joka ei vaatisi edellä mainittuja asioita...?
Elikkäs asensin tuon ohjelman ja menin convertoimaan guild wars nightfall trailerin (kokeilua varten) joka oli tyypiä: windows media tai ääni tiedosto. painoin one click convert ja valitsin videon (convertoiminen alkoi) convertoitumisen loputtua aloin etsimään kansiota copy jota ei löytynyt,noh menin kansioon library ja ainoin sieltä copy to device eikä mitään tapahtunut kokeilin uudestaan painamalla move to device mutta tälläkään kertaa mitään ei tapahtunut, no päätin siirtää videon manuaalisesti drag 'n drop periaatteella, raahasin videon pspni kansioon videos ja kun selasin armaan pöspini videot kohtaa oli siellä tiedosto unsupported data.mp4 eikä pöspini siis sitä toistanut, missä siis ongelma?
ja kyllä ,raahasin convertoidun videon pöspiini
Katoitko että konvertoi psp:n ymmärtämään muotoon? PMP ei toimi ilman homebrew ohjelmia kuten PMPmod.
Käyttäkää Mediacoder PSP editionia, paljon parempi ja saa tekstitkin kiinni poltettuu.
Eikös tässä puhuttu Pspvideo9:stä?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.