Näytä koko versio : Kuinkas saan Metal Gear PO:n (USA) toimimaan PAL-laitteessa
azumanki
03.06.2007, 00:58
Latasin netistä MGS:PO:n jenkkiversion, laitoin sen muistikortille kuten asiaan kuuluu (kortin juuressa olevaan ISO-hakemistoon ja yritän käynnistää pelin. Mitään ei tapahdu. Olen kokeillut jo useita vaihtoehtoja asetuksista, mutta voisiko joku ystävällinen persoona kertoa suoraan miten sen saa pelittämään.
Käytän 3.03 OE -firmistä.
Kiitos jo etukäteen
Psp:ssä ei tietääkseni ole aluekoodeja (Pal Ntsc). Vika voi olla varmuuskopiossa. Jos ei millään lähde käyntiin niin hanki jostain uusi varmuuskopio.
Waretuksesta ei saa puhua missään muodossa ja esimerkiksi jos joku mainitsee ladanneensa pelin, se rikkoo foorumin sääntöjä ja johtaa tästälähtien aina varoitukseen!
Kokeile laittaa Recoverystä vaikka UMD Region pois?
Saattaa auttaa, tai sitten vain Video UMDien ominaisuus.
Eiei.. Peleissä nuilla aluejutuilla ei ole mitään väliä. Vika on täysin jossain muussa, ehkäpä siinä tiedostossa?
pieni offtopic:azumanki oletko koitanut niitä netistä saatavia salasanoja joilla saa hahmoja peliin. mulla on EU versio ja ne ei toimi ni johtuuko se siitä että mulla on ööh... ***** peli vai siitä että se on eu versio?
pieni offtopic:azumanki oletko koitanut niitä netistä saatavia salasanoja joilla saa hahmoja peliin. mulla on EU versio ja ne ei toimi ni johtuuko se siitä että mulla on ööh... ***** peli vai siitä että se on eu versio?
Shelvä :)
Melkein sai selvää
^Varmaan tarkoitti että voisit kirjoittaa selvemmin, niin muutkin saa selvää.
Tämä aihe ei kyllä näytä etenevän mihinkään.
- Lukko
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.