PDA

Näytä koko versio : Pystyykö käyttää Go!Cam'ia PC:n webbikamerana ?

eqke
29.05.2007, 13:46
Elikkä Pystyykö käyttää Go!Cam'ia PC:n webbikamerana ?
Jos niin, miten ?
kamera kyllä löytyy.

temezze
29.05.2007, 13:56
En ole todellakaan varma, mutta voithan kokeilla jonkin jatko usb-johdon kanssa. Meillä on kotona web-kamera ja siihen piti asentaa joku mukana tullut ohjelma. En tiedä tunnistaako tietokone sitä Go!Cam kameraa.

petrinm
29.05.2007, 16:32
Ensin tarvitset jonkin näköisen adapterin, jolla Go!Cam saadaan laitettua USB porttiin kiinni. Tälläisiä adaptereita tuskin löytyy helposti, jos ei itse sitten tee.
Tämän lisäksi tarvitaan ajurit jotka pystyvät tulkitsemaan kameran singaalia, ja tämän jälkeen kuvaa voisi katsoa jonkun webkamera ohjelman avulla. Oikeita valmiita ajureita ei olemassa, jos joku harrastelia ei ole tehnyt. Tietenkin voit tehdä itsekin ajurit mutta se ei ole helppoa. Tuskin sen kuva singaali kauheasti tavallisen webkameran singaalista eroaa.
ELI: Täysin mahdollista, mutta ei todellakaan helppoa! 8)

EDIT: Toinen vaihtoehto on homebrew ohjelma, joka lähettää kuva singaalin wlan yhteyden kautta psp:lle. Tämä taitaa olla helpompi vaihtoehto.

eqke
29.05.2007, 19:14
Ensin tarvitset jonkin näköisen adapterin, jolla Go!Cam saadaan laitettua USB porttiin kiinni. Tälläisiä adaptereita tuskin löytyy helposti, jos ei itse sitten tee.
Tämän lisäksi tarvitaan ajurit jotka pystyvät tulkitsemaan kameran singaalia, ja tämän jälkeen kuvaa voisi katsoa jonkun webkamera ohjelman avulla. Oikeita valmiita ajureita ei olemassa, jos joku harrastelia ei ole tehnyt. Tietenkin voit tehdä itsekin ajurit mutta se ei ole helppoa. Tuskin sen kuva singaali kauheasti tavallisen webkameran singaalista eroaa.
ELI: Täysin mahdollista, mutta ei todellakaan helppoa! 8)

EDIT: Toinen vaihtoehto on homebrew ohjelma, joka lähettää kuva singaalin wlan yhteyden kautta psp:lle. Tämä taitaa olla helpompi vaihtoehto.

mulla on kyl pc:n kameroita muutama, mutta mikäänniist ei toimi windows vistalla, siksi kysyin.. pitänee sit etsii joku sellane homebrew ohjelma kai :)

Mutta kiitoksia kaikille vastaneille ! :)

petrinm
29.05.2007, 19:33
Katso webkameran valmistajan sivuilta Vista sopivat ajurit kameraasi, niin pitäisi alkaa toimimaan. Tuskin toimii mukana tulleilla ajureilla kun niitä ei ole Vistalle suunniteltu.

eqke
29.05.2007, 19:35
^mulla on jotkut hirveen vanhat kamerat... olen katsonut jo, enkä oo viel löytäny :/

E: Edellisen viestin lainaus.