Näytä koko versio : Media player joka ymmärtää tekstityksiä?
Etsiskelen homebrew-ohjelmaa joka tukee tekstityksiä, tai ohjelmaa joka on tarkoittettu tekstien polttoon ja videon muuttamisen .mp4 muotoon saman aikaisesti. Kun tuolla Virtual dubilla tekstien polttaminen syö niin simona resursseja ja on hidasta. Jos jollakin on joku ilmainen ohjelma tiedossa, saa ilmoittaa.
samismiley
24.05.2007, 22:37
Helpoin tapa on asentaa PSP Movie Maker + ffdshow, pistää leffa ja tekstitykset (.sub) samaan kansioon ja nimetä näin.
Leffa.avi ja Leffa.sub. Kun käynnistät PSP Movie Makerin ja alat muuttamaan leffaa .mp4 muotoon, ffdshow hyppää automaattisesti mukaan kuvioihin ja polttaa tekstit kiinteästi leffaan.
PS. Muista pitää ffshow oletusasetuksilla.
Reiska666
07.06.2007, 14:34
Joo itsekin etin tällästä. Testasin tota PSP Movie Maker + ffdshow juttua mutta ei onnistunut. Asensin oletusasetuksilla. Oon testannu monilla ohjelmilla mut en ole millään saanut tekstityksiä. Testasin just tuolta Oppaat osiosta tota xvid4psp ohjelmaa mutta ei. En saa millään tekstejä. Voisko joku neuvoo hyvän ohjeen? Ja sitten mielellään polttasin ne tekstitykset kiinni siihen videoon ja pitäs olla helppo ohjelma. KIITOS!
EDIT: Niin tietääkös joku tällästä ohjelmaa joka ymmärtää tekstejä???
Ongelma lienee siinä kun olet testannut monia ohjelmia niin ffdshow ei ole enää kokonaisena koneessa. Tai joku ohjelma on asentanut ffdshown päälle omaa vanhempaa versiota ja ffdshow on sekaisin.
Poista ffdshow koneesta ja muut psp-konvertointi softat (ohjauspaneelin kautta).
Sitten asennat esim psp movie makerin uudestaan ja uusimman ffdshown. Sitten klikkaat ffdshowsta subtitlet päälle ja kokeilet uudestaan. Pitäisi toimia.
Itse testailin kaikkia ohjelmia ja joko kuva oli todella tumma tai tekstit väärässä ajassa. Poistin kaikki ja asensin uudestaan vain movie makerin ja ffdshown niin johan alkoi toimia.
Itse käytän MediaCoder nimistä ohjelmaa. Varsinkin versio 0.3.8 Sen löytää googlettamalla ja sillä tekstit tulee oikeeseen aikaan. Ainut huono puoli on hidas convertointi, mutta jos jätät koneen pariksi tuntia päälle ja menet käymään jossain ja kun tulet takaisin leffa on valmis :) sitten vaan psp:hen. Kannattaa pakata PMP muotoon ja käyttää psp:ssä PMP Mod v2.02 ohjelmaa. Jos on ongelmia nii kysele ihmeessä. Neuvvon ilomielin ja niin varmasti muutkin foorumilaiset :)
Reiska666
14.06.2007, 20:51
Onnistuu tolla XviD4PSPllä tekstit ilman muita ohjelmia, pitää vaan tekstit olla .srt muodossa. Sillä saan helposti.
Kauan muuten teillä menee convertoimisessa aikaa? Tällä ohjelmalla menee 20min pätkässä noin 20minuuttia.
Pakkaako muuten nää ohjelmat nopeammin mp4 vai pmp muotoon? Olis hyvä tietää.. Nyt on kone takuussa niin ei voi testata.
Reiska666
22.06.2007, 12:48
No nyt mulla on muutama elokuva mp4 muodossa koneella ilman tekstejä. Tekstit löytyy erillään .srt muodossa.
Nyt kysymys kuuluu saanko millään homebrew ohjelmalla katsottua leffaa irtoteksteillä? Mihin muotoon tekstit kuuluisi laittaa?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.