Näytä koko versio : Philipsin asema (XBOX)
Myyn käyttämättömän Philipsin DVD-aseman.
Asema oli ostamassani Crystallissa, mutta menin vaihtamaan sen aitoon Samsungiin. Asemaa ei ole kertaakaan käytetty.
the hero007
11.04.2005, 17:40
Paljonko pyydät siitä? haluisin tietää kun mulla on toi thomsonin dvd-asema xboxissa ja se ei tahdo toimia kunnolla. :(
Tai jos tiedät mistä voisin ostaa tai tilata noita xboxin dvd-asemia niin voisitko kertoa misä niitä saa.
Saahan noita asemia ainakin ulkomalaisista nettikaupoista.
Tuon aseman myyn hintaan 40€.
Muistutan, että asema on käyttämätön.
Siinä on tosin mustan boxin se maski, vaikkakin crystallista otettu.
Vaihdoin sen tuosta Samsungistani ja laitoin tuosta crystallin maskin Samsungiin.
the hero007
12.04.2005, 09:22
Kyllähän niitä saa sieltä ulkomaisilta nettikaupoista, mutta niiden saapumisessa kestää kauan. Kyllähän toi mun mielestä on kohtuu hinta siitä asemastas. Voisin ostaakin sen jos en muualta löydä. Käyn tänään yhdessä kaupassa kysymässä, onko niillä niitä philipsin tai samsungin asemia ja jos on niin kuinka kalliita. Yritän vastata kolmen jälkeen aionko ostaa sen sun aseman.
the hero007
12.04.2005, 18:32
Kyllä mä voin ostaa sen, mutta sillä ehdolla että se toimii eli saan palauttaa sen jos se ei toimi.
Voin tulla hakemaan sen sieltä Riihimäeltä. Pitäis tietää milloin voin hakea sen joten puhelinnumero ja osoite olis kans kiva saada ja ne voit lähettää mun sähköpostiin, jotta tietäisin mistä hakea se Philipsin asema. Paras ajankohta olis joskus viikonloppuna perjantaina, lauantaina tai sunnuntaina riippuen siitä miten sinulle sopii. Muutkin päivät käy paitsi huominen, mutta kyyti olis silloin noin 16.30 tai sen jälkeen. Viikonloppuna kyyti olis aikasemmin saatavilla. Perjantaina 14.00 jälkeen ja loppuviikosta aikaisemminkin. Itse asun Helsingissä, joten täältä kestää tulla noin 40 minuuttia tai vähän yli sinne Riihimäkeen ajaessa.
Sillä maskilla ei ole väliä koska omistan itse mustan Xboxin.
http://www.consoletech.org/index.php?pageid=2
Tuollahan noi yhteystiedot on.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.