PDA

Näytä koko versio : XboxLive käynistyy koko ajan

ademir
11.04.2005, 10:56
Mulla on semmonen ongelma että pelistä jokao on kovalevyllä menin vahingossa xbox liven mulla on xecuter2 modpiiri ja se oli silloin tietenkin päällä, mutta xboxiin ei ollut kytkety verkkokaapeli. Nyt ongelma on semmonen että mä en pääse pois xboxlive valikosta (se vihrea valiko) aina kun käynnistän koneen uudesta se menee suoraan xbox live valikkoon dashboard ei tule näkyviin , tarvitsen kipeästi apuamiten päästä pois xbox live valikosta.

Shadown
11.04.2005, 11:02
En tiedä varmaa lääkettä, mutta käynnistyykö tuo Live vaikka käynnistät koneen ilman modia?
Jos käynnistyy, voit antaa koneen vain mennä Liveen ilman modia.
Tällöin varmaan joku päivitys haetaan johku. Tämän jälkeen vain teet mahdollisten Dashien uudelleen asennuksen.

ademir
11.04.2005, 11:06
Se käynistyy vaikka mä sammutan mod piirin, miten mä asennan udestaan dashin kun mä en pysty liitämään xboxin pc:hen koska se on xboxlive tilassa.

Shadown
11.04.2005, 11:15
Anna sen koneen mennä eka sinne Liveen ilman modia.
Mietitään sitten vasta etiäpäin.

ademir
11.04.2005, 12:15
Miten mä voin olla varma että mun mod piirion pois päältä ylensä käynistyksen yhteydesä lukee XBOX logon alla executer2 mutta kun mä sirsin nitä kytkimiä siina luki Microsoft tarkoitako se että modpiiri pois päältä, vaikka silloinkin se modpiirin kitkimien vieressä oleva valo palaa.
Millaiset asetukset pitää pistää että xboxin voi yhdistää verkoon mulla 1MBs yhteys.

Shadown
11.04.2005, 12:22
Niin kytket modin poispäältä.
Tutustu modisi käyttöön mikä sitten onkaan.

ademir
11.04.2005, 12:56
Sorry se ei kaynistä xbox live vaan ms dashboardin mä en tieny kun en ole ennen nähnyt sitä eli kone käynnistä "vääran" dashoardin miten mä muutan että se käynnistää mun evolutionX dashboardin.

Shadown
11.04.2005, 13:03
http://www.tdubel.com/artikkelit/dashboard.html

Siinä on ohje.
Eli se peli oli päivittänyt MSDashin, jolloin se formatoi koko C:n.

ademir
11.04.2005, 13:43
Sain sen toimimaan taas KIITOS TOSI PALJON!!!!!