PDA

Näytä koko versio : PSP Analogi modi (älyttömän helppo)

Punkbuster
01.05.2007, 18:00
Tässä opas analogin modaukseen, omasta mielestä suhtkoht hyödyllinen.
Todella helppo ja vaikutava, tämän modin tekemisessä et tarvitse ruukkareita tai mitään muuta, menee n. 15 sek kun modi valmis :o . Vaikutus, nostaa analogia pari millimetriä etupaneelista, voi kuulostaa vähältä mutta tämä tekee lempi peliesi pelaamisesta paljon mukavampaa. EN OTA VASTUUTA HUKATUISTA TAI RIKKOUTUNEISTA NUPEISTA.

Tarvitset:
PSP:n
1 pala talouspaperia

Valmistelut:
Irrota PSP:n analogi
Revi pieni pala talouspaperia

Ota analogi nuppi veks, pistä pieni palanen talouspaperia nupissa olevaan reikään, (sen verran kuitenkin että pohja peittyy, käytä omaa järkeä ja kokeilemalla selviää mikä määrä on paras) Pistä nuppi takas, nostaa nuppia pari millimetriä etupaneelista ja voiláh!

Tässä oli ensimmäinen oppaani ikinä, pistäkäähän kommenttia.

Tossa on kuvaa siit paljonko paperii ja lopputuloksesta. Kun tämän tekee vaaranahan on et se nuppi saattaa lähtee herkemmin irti.

http://pspupdates.qj.net/Easy-PSP-analo ... /aid/62833 (http://pspupdates.qj.net/Easy-PSP-analog-stick-mod/pg/49/aid/62833)

PESJesse
01.05.2007, 19:35
Jotenkin jäi vähän outo olo oppaasta. Yritit pitkittää tuota hiukan? No ei se mitään, hyötyähän tällaisista oppaista on :)
(Toisin kuin ruoka-alueesta!)

T-Man
01.05.2007, 19:48
Ite oon tämän modauksen joskus tehnyt ja helppohan se oli.
Mikäs vika Ruoka alueessa on. :D

laageri
01.05.2007, 21:13
kuva olis nätti :) siitä et paljon jää sitä paperia sinne tms..

Toniu_
04.05.2007, 20:13
Kyllähän niitäkin saa jollain tavalla säätämällä varmaan paremminkin pysymään, mutta en suosittele ainakaan tatin nupin liimausta kiinni, koska sitten et voi enään vaihtaa etupaneelia. Eli älkää tehkö ainakaan tätä mitä sanoin.

Mutta nyt oppaaseen. Eli opas on mun mielestä ihan hyödyllinen ja siihen viellä kun tuo kaheksasihme selitti, että yritit pidentää tätä opasta jollain niin ei tästä ees mun mielestä mitään kovin pitkää opasta vois ees saada tehtyy, mutta ei tossa mun mielestä pidentämisen makuu ollu, mutta jokasella on mielipiteensä.

PESJesse
05.05.2007, 08:53
Mutta mä pitäisin silti mielelläni ihan alkuperäisenä. Itseltä meni custom analogin takia joystick-moduuli rikki.

The_SMS
05.05.2007, 10:33
Ihan hyvä idea, helpottaa varmaan aika paljonkin. Mutta en viitsi ruveta aivan uudesta PSP:stä nuppia irti repimään..

PESJesse
05.05.2007, 13:11
Ei sitä revitä... se vain otetaan irti ja laitetaan takaisin :)

tatti
05.05.2007, 14:14
hieno!!täytyy sanoa, yksinkertaista valmistaa.ei jää enään semmoisia hanQkaus jälkiä<3

Zero
05.05.2007, 16:26
Voisko joku kertoo miten ton nupin ottaa PSP:stä pois? Yritän tätä tänää jos vaan joku kertoo mulle.

EDIT: Joo ei mitään enää, sain sen irti, ja nyt on laitettu paperi väliin semmoset 2 milliä tulee yli. Kesti hikiset 2 minuuttia valmistamiseen. Ei tee ainakaan enää naarmuja. Kiitos oppaan tekijälle. Hieno opas.

PsP-erkki
17.05.2007, 20:22
Eiks se tatti mee rikki jos sitä alkaa kiskomaan :o
Itse en ainakaan uskalla koittaa jos joku ei kerro 8)

edit:
Noniiin... löytyihän sitä rohkeutta :D
Toimiii ihan hyvin, hyvä pikku sääätö psp:lle.

Henkru
17.05.2007, 21:48
Mul lähti ihnan vahingossa muuten se tatti pois, kun oli taskussa.

temezze
18.05.2007, 13:18
laittakaa sinne tatin koloo sinitarraa :D pysyy ja lähtee tarvittaessa, helpompi kuin wc-paperi

santei
10.06.2007, 18:15
Yhdyn edellisiin, paperilla en kokeillut mutta sinitarralla ainakin toimii mahtavasti. Hyvä ja helppo modi.

10.06.2007, 18:59
Loistava pikku modi. Omas pspees oli jo pien alkujälkiä tain ympärillä(oli tykitetty nhl07) nii nyt on just sopivan ylhääl ja ei tee enää jälkii :)