PDA

Näytä koko versio : Grand Theft Auto: Vice City strories

rätti
30.04.2007, 23:15
Kun selailin nettiä ja huomasin että vcs voi uida loputtomasti jo läpäiseen jonkun rantavahdin 15 tason? miten pääsen rantavahdiksi?

ISO-B
30.04.2007, 23:24
http://www.gamespot.com/psp/action/gran ... l?mode=all (http://www.gamespot.com/psp/action/grandtheftautovicecitystories/hints.html?mode=all) tuolta voisi löytyä jotain tietoa.

E: Lyötyi. Vice Pointin ja Washington beachin . Vaihtumis kohdassa, on rantakirppu, sillä pysyty tekemään rantavahdin tehtäviä. Laitan kuvan kohta.

rätti
05.05.2007, 17:10
Onko mahdollista domostobot ostaa jostain?
vai onko se vain siinä tehtävässä?

frest
06.05.2007, 14:10
Se on kai vain siinä tehtävässä...... Ettei jostain cheat devicen kautta saisi.......?

rätti
19.05.2007, 11:21
Voiko joku lähettää mulle muistit kyseisestä pelistä missä olisi tarina vedetty läpi?
Meni muisti kortti rikki ja olin just päässy tarinan läpi!!!

Aki
19.05.2007, 13:21
Löytyy nuita ihan netistäkin kun viitsii vähän hakea.
http://www.gamefaqs.com/portable/psp/save/933097.html

PsP-erkki
29.05.2007, 22:44
Miten ryöstetään kauppa?
Olis vähä kiire... ja kiitos jo etukäteen

rätti
29.05.2007, 23:03
en oo ihan varma mutta hajotat niitä juttuja ja sit tähtäät sitä myyjää !!!

PsP-erkki
30.05.2007, 14:34
kiitos...
...mutta en saa tolla tyylillä kun vain jotain 100$/ryöstö. Mielestäni se on aika vähän. Uskon että se on oikea tyyli mutta siinä pitää tehdä vielä joku muukin juttu.. mutta mikä(?)

rätti
30.05.2007, 15:52
Haluutko tehdä rahaa ryöstämllä itse suosittelisin hyökkäämään niihin taloihin ja peustaa firma siihen ja tehdä tehtävät että se tuottais paremmin!

PsP-erkki
30.05.2007, 16:11
En voi kai tehdä vielä niin..
Sain vasta eilen VCS

Grollix
30.05.2007, 17:14
Tee tehtäviä, sillä irtoaa hyvin rahaa.

PsP-erkki
30.05.2007, 19:43
totta..
------------------------------------------------------

Empire Building

Empire Building on täysin uusi ominaisuus Grand Theft Auto -peleissä, jota voit alkaa pelaamaan Marty Williamsin tehtävien jälkeen. Nimen mukaisesti siinä rakennetaan imperiumia, jopa 30 eri taloon. Imperiumisi rakentamisen aloitat hyökkäämällä vastakkaisen jengin bisneksiin tuhoamalla talon edessä oleva auton. Tämän jälkeen jengiläiset tulevat puolustamaan omaisuuttaan ja sinun tietenkin pitää tappaa heidät päästäksesi sisään. Kun lopulta pääset sisään, tapa jäljelle jääneet jengiläiset ja tuhoa heidän tuotteet. Tämän jälkeen talo tulee myyntiin, jonka sitten voit ostaa. Ostettuasi talon sinun pitää tehdä kaksi päätöstä: Mitä bisnestä alat harrastaa ja miten ison haluat siitä tulevan. Voit päättää 6 eri alasta: Protection Racket, Loan Shark, Prostitution, Drugs, Smuggling ja Robbery. Bisneksen koosta on kolme eri vaihtoehtoa: Small-Time, Medium Venture ja High-Roller. Mitä enemmän pistät rahaa bisnekseen, sitä enemmän se tuottaa. Mutta jos haluat saada vielä enemmän rahaa sinun pitää tehdä tehtäviä, jotta saisit kunnioitusta alalla. Tehtäviä on 6 tai 15 ja joka alalla on omat tehtävänsä, kuten prostituutiossa kuskaat tyttöjä asiakkaille sekä suojelet heitä. Jokaisessa omistamassasi talossa on myös Save-paikka ja auto talon edessä.

-Nyt olen vallannut yhden semmosen paikan, päättänyt mitä se paikka tuottaa ja valinnut paljon haluan antaa siihen rahaa, mutta en ymmärrä miten saan ne mihet muualle. Ne vaan seuraa mua. Enkä pääse edes sen paikan sisälle, sinne rakennuksee.. Voiko joku auttaa? -Kiitän..

-------LAINATTU----------
---------------------------

Eli nyt olen tehnyt ne kaikki marty:n tehtävät ja oon alkanu tekee sitä imperiumi juttua. Tossa ylhäällä on kysymys minkä laitoin tilt.tvseen ja nyt tänne. tuo ''empire building'' juttu on vaan sen takia että ymmärrätte mistä puhun...

EDIT:
LÖYSIN JO KYSYMYKSEENI VASTAUKSEN! :)

ISO-B
30.05.2007, 21:45
Odota että rakennus valmistuu, ja sitten ovelle tulee sininen nuoli. Siitä sitten sisälle.

PsP-erkki
30.05.2007, 21:46
^kiitos...

E:Edellisen viestin lainaus.

09.06.2007, 16:31
Ne kellä toi löytyy umdeenä toi peli nii oisko mitää mahdollisuutta vaihtaa kahteen mun peliin tai sitten tohon gta:lcs. (ku sen pelasin läpi jo)?

Jackal
03.07.2007, 18:27
Mikäs prkl on kun olen vallannut kaikki bisnekset paitsi mopopojilla on vielä 1 hallussa ja en saa sitä ollenkaan vallattua ku ei oo mopoo talon edessä mitä rikkoa. omista 97% bisneksistä ja mopopojat 3%. Kuuluuko sitä edes saada vallattua..

Jackal
04.07.2007, 10:52
Joo syy olikin itsessä. Oli viel yks tehtävä suorittamatta mihin liittyi juuri se valtaamaton talo :)

Pikel
05.07.2007, 10:29
Juu mietin tätä itekki vähän aikaa sitte ku olin samassa kohtaa..

05.07.2007, 21:50
ite molemmat gtat pspeellä läpi pelattu, läpi meni ku prosentit näytti 37,2% (kaikki talot hallussa)

tiitti007
09.03.2008, 15:09
Kun selailin nettiä ja huomasin että vcs voi uida loputtomasti jo läpäiseen jonkun rantavahdin 15 tason? miten pääsen rantavahdiksi?

mietin itekkin tota arvasin että että joku muukin kysyy tota mutta siis täytyykö ensin suorittaa neljätoista tasoo ennenkuin pääsee viidennelletoista

tiitti007
09.03.2008, 21:57
kiitos...
...mutta en saa tolla tyylillä kun vain jotain 100$/ryöstö. Mielestäni se on aika vähän. Uskon että se on oikea tyyli mutta siinä pitää tehdä vielä joku muukin juttu.. mutta mikä(?)

tohon ei oo ratkaisuu mutta jos haluat hahmon muokkausta niin hanki san andreas

totta..
------------------------------------------------------

Empire Building

Empire Building on täysin uusi ominaisuus Grand Theft Auto -peleissä, jota voit alkaa pelaamaan Marty Williamsin tehtävien jälkeen. Nimen mukaisesti siinä rakennetaan imperiumia, jopa 30 eri taloon...

-Nyt olen vallannut yhden semmosen paikan, päättänyt mitä se paikka tuottaa ja valinnut paljon haluan antaa siihen rahaa, mutta en ymmärrä miten saan ne mihet muualle. Ne vaan seuraa mua. Enkä pääse edes sen paikan sisälle, sinne rakennuksee.. Voiko joku auttaa? -Kiitän..

-------LAINATTU----------
---------------------------

Eli nyt olen tehnyt ne kaikki marty:n tehtävät ja oon alkanu tekee sitä imperiumi juttua. Tossa ylhäällä on kysymys minkä laitoin tilt.tvseen ja nyt tänne. tuo ''empire building'' juttu on vaan sen takia että ymmärrätte mistä puhun...

EDIT:
LÖYSIN JO KYSYMYKSEENI VASTAUKSEN! :)

mistä löysit vastauksen

Aki: 2 viestiä yhdistetty ja tuota ylipitkää lainausta lyhennetty.

Bantex
09.03.2008, 22:38
On todella harmi ettei psp:n gta-peleihin ole modeja kuten tietokoneella ja nuo cheatdevicen ns. modit on aika kuivia, jos joku on tehny jostain ovista jonkun talon. vaan meinaan että sais esim. hummereita vcs:ään. jos joku sattumalta tällasiä kunnon modeja psp:lle on löytänyt, niin voisiko pistää linkkiä.