Näytä koko versio : Psp:lle leffoja/videoita
Eli Olen kokeillut monia ohjelmia esim psp video 9 ja MediaCoderia. Olen saannnut vain yhden videon näkymään psp:lläni jonka laitoin MediaCoderilla ja senkin video on vain 24 sekkaaa pitkä. Mikä avuksi että saisin jonkun pitkän leffan muistia riittää kyllä... :(
Itse olen käyttänyt jo pitkän aikaa Winnydowsin tekemää Xvid4PSP:tä. Sillä voit kääntää lähes missä tahansa tiedostomuodossa olevan videon PSP:lle tai muulle laitteelle, haluamaasi muotoon ja kokoon. Paljon enemmän ominaisuuksia kuin PSP Video 9:ssä mutta silti melkeimpä yksinkertaisempi. Itselläni oli vain ongelmia aluksi kun koneelle oltiin jo ennestään asennettu FFDShow niin ohjelma ei meinannut ruveta pelittämään. Ohjelmalla voit kääntää myös suoraan DVD:n PSP:n tukemaan .mp4 muotoon.
Onko tuo Xvid4PSP muuten maksullinen? Kuulostaisi aika hyvältä. :) Itsellä tällä hetkellä käytössä joku PSP Video Express. (ilmainen, toiminut ihan hyvin)
XviD4PSP on ilmainen. viewtopic.php?f=10&t=1022 (http://tonzaraj.arkku.net/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=1022) linkki menee oppaaseen.
Itse muutan leffani/sarjani Xvid4PSP:llä aina ihan siihen perus MP4-muotoon, silläkin se näyttää jo niin hyvältä kuin vain toivoa voi. Eli en käännä tuohon PMP-muotoon jota pitää katsella erillisellä ohjelmalla.
PMP MOD AVC ohjelmassa on se hyvä puoli että voit käyttää irto tekstejä ja että kun lopettat katsomisen vaikka kesken jakson niin voit jatkaa katsomista samasta kohdasta milloin vain.
PSP video 9 on hyvä ohjelma, käytä sitä. Itse sain sillä muunnettua elokuvan PSP:lle sopivaksi tiedostoksi. Hyvä ohjelma ja helppo käyttää.
PESJesse
30.04.2007, 16:35
Vaikka olipa meillä silloin sen yhden videon kanssa ongelmia, eli mikään täydellinenhän se ei ole... :?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.