PDA

Näytä koko versio : Musiikin converttaus

Toniu_
28.04.2007, 00:49
Jos joskus tarvitset, jostain syystä saada musiikkia, jostakin toisesta muodosta toiseen esim. vaikka et saa jossain muodossa olevaa kappaletta psp:llä toimimaan esim. wma:ta. No senhän nyt tietenkin saa custom firmiksissä recovery modesta päälle sen .WMA toiston ja jos ei ole custom firmis niin sitten wlanin kautta. Itsellä ainakin laitettu recovery moden kautta tuo, kun on custom firmis.

Mutta joo jos tarvitset siis jostain syystä, jotain musiikinconverttausohjelmaa niin kannattaa hankkia tuo:

Elikkä kyseessä on siis dBpoweramp music converter 10, joka on ohjelman viimeisin freeware versio. Tässä opas kyseisen ohjelman käytöstä.

1. Lataa ohjelma tuolta ja asenna se. :D (joskus pitää vääntää rautalangasta) xD
2. Hoida jotkut alkuvineemiset asennuksen jälkeen jotain nettisivun avaamisii jne.
3. Avaa ohjelma, jolloin sinun pitää valita kappale minkä converttaat.
4. Valitse muoto mihin converttaat sen, joita tässä ohjelmassa vain kaks joku .WAVE tai .MP3.
5. Valitse asetukset sille filulle ja aloita converttaus.

Ohjelmassa on moniakin huonoja puolia esim. ei pysty converttaa wma tiedostoja ja pystyy ainoastaan noihin kahteen muotoon, mitkä sanoin kohdassa neljä. Jos joillain on parempia freeware musiikkiconverttereita mielessä niin laittakaa vaan tähän niin muokkaan sitten sitä mukaa tätä opasta. Eikä niitä muotojakaan ole kovin paljoa mistä noita filuja voi converttaa.

Tuossa viellä ne muodot, mitä tällä pystyy converttamaan: .CDA .MP3 .MP2 .SND .MPGA .MPA .MPX .MPG .WAW ja .WAVE

Viellä tähän loppuun voisin sanoa, että ne ketkä omistavat Nero 7:n täysversion niin taitavat silläkin pystyä converttamaan musiikkia, mutta se ei minulla ainakaan suostu .WMA:ita converttamaan. Muita en oo kokeillu viellä, kun ei ole sattunut olemaan tarvetta.

ISO-B
28.04.2007, 08:39
Kuvia! Olisit ihan hyvin voinut ottaa pari screen caprurea ohjelmasta ja näyttää "kädestä pitäen" kuinka convertoidaan. Kun tällä ohjelmalla convertoi niin pysyykö laatu ja muut ennallaan.

Toniu_
28.04.2007, 11:42
Laadun voi ite säätää millasen siitä ite haluaa ja se oli aika yksin kertanen niin ei siinä ainakaan mun mielestä mitään kuvii tarvi laittaa + oon huono käyttää kuvanmuokkausohjelmia ja kun on kaks näyttöö niin vähän hankala ottaa screenejä.

E: Niin voin kyllä yrittää tuossa säätää niitä screenei.