Näytä koko versio : World of Warcraft
Eli pelaako kukaan wowia?
Itse pelaan Alliancena Stormreaver serverillä ja hahmon nimi on Corgue.
En pelaa, enkä aio aloittaakkaan, koska jos siihen oikeasti jää koukkuun ni juma siihe menee rahaa :D
Rahaa ja elämä. Mahtava peli mutta en ala pelaamaan. Joskus kokeillut.
Ei kulu rahaa jos pelaat yksityisillä servereillä, mutta näillä servereillä voi olla huijareita yms. Itse pelailin 2 viikkoa suomalaisella servulla, joss porukkaa kävi ihan hyvin, mutta ei mitään niihin blizardin virallisiin servuihin verrattuna.
Yksityisen servun hyvät puolet:
- Ei kuukausi maksua
Ysityisten servun huonot puolet:
- Mahdollisesti epävakaita
- Huijareita
- Vähän pelaajia
Mutta jos ei wowaamisesta halua mitään maksaa niin sitten vaan etsii hyvän yksityisen servun ja sinne.
Kokemusta löytyy nimeomaan tuollaisilta private servuilta. Ei löydy paljoa porukkaa, jos löytyy joukossa xiittereitä, puolueellisia GM:iä, ei toimi kaikki hienoudet mitkä Blizzardin servuilla (kun itse pelasin ei toiminut edes bossit), epävakaa, jne...
Ei hemmetti.. nytkö tämä kysymys tuli vasta foorumille :D... EN ikinä koske peliin!
kesti muutes aika kauvan, että joku wowi-tyyppi tulee kysymään tätä! haha..
PESJesse
28.04.2007, 11:38
33,3 % meidän luokaltamme pelaa tuota. Siihen porukkaan en liity.
En ole edes koittanut WoWia. Ehkäpä hankin pelin tavalla tai toisella, mutta mittään kuukausimaksuja en ala maksamaan. :mrgreen:
Kokeilin kaverilla ja ihan ok peliltä vaikutti. Mutta tuskin rupean tuota ikinä pelaamaan.
Olen nyt lähiaikoina pelannut wowia (vuoden 2007 alusta tähän asti) Tosi hyvä peli mutta jää koukkuun. Lopetan tuon pelin koska e ioo järkee maksaa pelistä kuukausi maksua ja elämä tossa menee. Joskus ehkä menen priva servuille.
Eikös Blizzard oo aika ahkerasti harrastanut näiden priva servuilla pelaaville bännien antamista? Tai näin ainakin olen kuullut.
^Ite en oo ainakaan kuullut mitään tuosta? No mutta kai niitä yksittäis servuja on niin paljon, ettei niitä kaikkia pystytä sulkea. Korjatkaa jos olen väärässä.
Saakos muuten pistää linkin tohon privaservulle pääsemisestä? Semmonen ohje siis. Itse en ole kyllä vielä koittanut.
Aikanaan kun pelasin, niin googlesta löysin jonkun hyvän "ohjeen" kuinka pääsee pelaamaan. Eikä Blizzard voi yksityisillä servuilla pelaavien pelaamista estää, koska ei heillä ole minkään näköisiä oikeuksia näille servuille.
Tuossa on jos saa laittaa 8) http://www.freewarcraftguides.com/how_t ... ervers.php (http://www.freewarcraftguides.com/how_to_access_private_servers.php)
Aikanaan kun pelasin, niin googlesta löysin jonkun hyvän "ohjeen" kuinka pääsee pelaamaan. Eikä Blizzard voi yksityisillä servuilla pelaavien pelaamista estää, koska ei heillä ole minkään näköisiä oikeuksia näille servuille.
Tarkoitin tuolla bännimisellä, että Blizzard on poistanut ahkerasti niiden tunnuksia ketkä ovat jääneet privaservuilla pelaamisesta kiinni. Näin ainakin oli jossain vaiheessa, että Blizzard tuollaista harrasti, mutta en sitten tiedä nykypäivän tilannetta.
Ja jos ei siis noita tunnuksia ole niin ei myöskään pääse pelaamaan.
En ole kyllä varma, mutta privaattiservuille rekisteröidytään erikseen. Ainakin tossa linkissä jossain kohassa sanottiin.
Tarkoitin tuolla bännimisellä, että Blizzard on poistanut ahkerasti niiden tunnuksia ketkä ovat jääneet privaservuilla pelaamisesta kiinni. Näin ainakin oli jossain vaiheessa, että Blizzard tuollaista harrasti, mutta en sitten tiedä nykypäivän tilannetta.
Itseasiassa voit kävellä kauppaan ostaa pelisi ja heittää peliaikasi lähimmälel wowaajalle koska et sillä mitään tee. Menet kotiin ja asennat wowin katsot tuosta linkistä minkä jokin laittoi miten mennään priva servulle. Et ole missään vaiheessa yhteydessä blizzardin servuihin. Ja toiseksi useimmat priva servut vaativat erillisiä ohjelmia asennettavan wowiin jotta heidän servuilleen pääsee. Ja jos sinulla on nuo pluginit asennettu niin et edes pääse kunnon servuille, kokeiltu on. Joten et tee mitään millään blizzardin tunnuksilla ja vaikka sinulla olisi tunnukset he eivät saa tietää että pelaa priva servulla, koska et ole yhteydessä heihin kun pelaat siellä.
Ymmärsitkö nyt mitä tarkoitan.
Eihän tuo privaservujen pelaaminen tai ylläpitäminen ole laitonta?
Ei, tai en ainakaan usko että olisi.
Ostin :) pelin ja aloin privaservuilla pelaamaan. Omat kokemukset ovat, että on todella koukuttava ja mielenkiintoinen peli. Pelimaailma on todella laaja ja erilaisia hirviöitä on tarpeeksi.
T-Man: Tarkistappa foorumin warez säännöt.
Ei, tai en ainakaan usko että olisi.
Ikävä kyllä se vain on, nuo serverit eivät perustu avoimeenlähdekoodiin. Tähän suostut asentaessasi pelin:
Terms of Use, section 4. a. "Limitations on Your Use of the Service," "Only Blizzard or its licensees have the right to host the Game."
Sanotaan se nyt tässä, se on totta että Blizzard tuskin yksittäisiä käyttäjiä metsästää. Hyvin todennäköistä on kuitenkin se, että suosituimpia privaattipalvelimia tarkkaillaan - mahdollisesti suljetaan aina mahdollisuuksien mukaan. Nämä eivät ole aivan muutaman päivän prosesseja.
Myös questit, pomot, instancet eivät usein toimi tarkoitetulla tavalla / korjaukset tulevat viivellä. Battlegroundit tuskin toimivat yms.. tälläisiä pieniä asioita. Tietenkin jos on aivan ehdoton ettei halua tuosta maksaa, niin sitten privaattiserverit ovat vaihtoehto.
bad-pappa
30.04.2007, 23:08
Itse en ole koittaut enkä tule koittamaankaan. Sen verran monta wowi nörttiä lähistöltä löytyy. :D
Pitäs joskus koittaa privaservuja kun on noita fun server tyylisiäkin. Fun servuilla saa esim. lvl1-60 alle tunnissa, Pystyt tekemään hirveesti damagee, ja joillain servuilla pystyy hyppimään varmaan kilometrin eteenpäin.
Nyt kun kävin pelin ihan oikeasti kaupasta ostamassa, onhan se totta että blizzun servut ovat selvästi parempia ja niissä toimivat kaikki questit ja NPC:t.
Itseasiassa voit kävellä kauppaan ostaa pelisi ja heittää peliaikasi lähimmälel wowaajalle koska et sillä mitään tee. Menet kotiin ja asennat wowin katsot tuosta linkistä minkä jokin laittoi miten mennään priva servulle. Et ole missään vaiheessa yhteydessä blizzardin servuihin. Ja toiseksi useimmat priva servut vaativat erillisiä ohjelmia asennettavan wowiin jotta heidän servuilleen pääsee. Ja jos sinulla on nuo pluginit asennettu niin et edes pääse kunnon servuille, kokeiltu on. Joten et tee mitään millään blizzardin tunnuksilla ja vaikka sinulla olisi tunnukset he eivät saa tietää että pelaa priva servulla, koska et ole yhteydessä heihin kun pelaat siellä.
Ymmärsitkö nyt mitä tarkoitan.
Tuskin sitä kukaan järkeä käyttävä ostaa privaatteja varten, koska WOWin ja TBC:n saa ihan laillisesti ladattkua internetin kautta.
Ja sitten vielä tuosta ohjelmien asentamisesta...
Mitään ei tarvitse asentaa.
Muistikikirjalla vain vaihdetaan tuo osoite mihin WoW yhdistää.
Mutta toki jotkut jo kerkisivät pelin mennä ostamaankin, kuten Rios.
En oo kokeillu, enkä kokeilekkaan. Ensinnäkin se on maksullista ja toiseksi siihen jää koukkuun.
Meijän luokalla on yks joka pelaa wowii 24/7 ja sillä on luokan p*skimmat numerot. Sit se valehtelee aina opelle kun ope kysyy että onko se koukussa peleihin. En haluis ite olla mikää ''kehitys vammane'' niin kun se.
Kuulostaa vähän joltain ala-aste/peruskoulu meiningiltä. Itse pelasin tuota joskus kauan sitten, silloin kun Beta oli. Mukavaahan se oli kaverin kanssa vähän vaellella, mutta ei sitä kyllä sitten yksinään jaksa pätkän vertaa. Muutenkin tuon takia koulun laiminlyöminen on hölmöä.
Luokalla 5 poikaa heistä 4 pelaa WoWia, minä en :D Muut ovat jo elämän menettäneet :D
Ite kaverilla kerran kokeilin pelata 15lvl ja kiinni tohon kyl jää mut ei oo aikaa pelata ku on treenit melkee joka päivä...
Kyllähän wowia tuli pelattua 6kk joku 1000h mutta nyt ollu 5kk tauko kun kone sano ittensä irti. Tän kuun lopussa saan uuden tietokoneen ja Burning crusade lisälevyn ja vielä 2kk peliaikaa. Sitten menemme vielä assyille kavereiden kanssa. 4pv wowittamista :D
Paras peli mitä olen koskaan pelannut. Peli ei voi olla paska kk maksun takia ja peli on tehty niin hyvin että siihen jää koukkuun.
jos käytän tuon 10 päivän trialin (siinä samassa tulee se peli ladattua kait=?) niin kun oon kokeillu sun ja alotan priva servuilla niin eihän mun tarvi ostaa peliä?
Ei tarvii ostaa. Mutta muista että älä päivitä uusimpaan versioon. Muuten et pysty pelaamaan privaservuilla
Voisko joku laittaa jonkun normaalin hyvän priva servun saitin?
Jos ei ole sallittua, poistakaa tämä posti
http://www.wowstatus.net
^Millä servulla pelaat ku tuol on tuo status list?
Jos joku kehtaisi kertoa mitä teen seuraavaksi kun on instaloinut pelin, oon rekannu servulle mut ku kokeilen connect ei onnaa ;/
pitäs kait ettiä tuo patchi mikä tuol nimetään mutta kun, en tiedä tän patchin nimeä kun löydän vaan Patch ??? to Patch ???
T-Man: Edellisen viestin lainaus.
obducter
31.08.2007, 16:05
Voisko joku laittaa jonkun normaalin hyvän priva servun saitin?
Sellaista ei ole olemassakaan. Virallinen palvelin on ainoa, joka ei bugaa kohtuuttoman paljon ja kaatuile jatkuvasti. Vaikka emulaattorin ovatkin viimesen vuoden aika kehittyny valtavasti, ei voi puhua samasta pelistä, jos pelaa priva servulla. Jos et halua kuukausimaksua maksaa, niin valitse kuukausimaksuton peli. Ja jos haluat vähääkään pärjätä pelaamassasi pelissä uhraamatta sille elämääsi, kierrä tämä peli kaukaa. Jos välttämättä haluat privaservulla pelata, niin www.koomaluola.wowstolemygirlfriend.com. (http://www.koomaluola.wowstolemygirlfriend.com.)
Jeeh, eilen ostin WoWin ja nyt on 4lvl Undead Rogue Stormwindillä.
Nyt on mainina 19lvl Dwarf Paladin. 13 lvl rogulla en ole pelannut aikoihin.
Joo, eli alotin pelaamisen sittenkin :D kaverin accountin sain ilmaseks missä yks 70lvl orc hunter ja ite tein tauren warrun joka nyt 30lvl.
Jos joku pelaa ravenholdil nii vaan /w mulle ja lisää kavereihi :) warru: Taurodi hunu: djlapio
EDIT: peliajat kyllä joudun ite ostamaan, mutta ei se nyt miltään tunnu kun kerran 2kuukaudessa peliaikaa pitää ostaa.
Itse pelasin aikanaan, 1,5v, kyllästyin, myin acconi 350e.
Kaikille teille "liian kallis" ihmisille, luultavasti pelaatte konsolipelejä jne, ja NE VASTA MAKSAA.(tietenkin jotkut pelaavat "varmuuskopioita")
Keskimäärin varmaan ostatte 1-2 peliä kuukaudessa, ja hintaa tulee siis 30-100e. Wow vain 10e+ kuussa. Ja voin olla melko varma, että wowissa on enemmän pelattavaa, tai että sitä ainakin pelaa pidempään.
Itse pelasin siis 1,5v eli original wow maksoi 20e, burning crusade ~30e, eli siitä tulee 50e.(peliaikaa yksi kuukausi mukana)
Jäljelle jää noin 15kuukautta, eli noin 13x15 eli 195e.
195e+50e=245e.
Myin acon 350e, maksoin peliajoista sun muista 245, pidin hauskaa pelatessa, ja sain siitä vielä hiukan rahaakin.
Eli, rahan takia teidän on turha wowia haukkua, muuten voitte kyllä vapaasti kritisoida. On kyllä muuten aikaa vievä peli :F
wowfear.fi on suomalainen 40x rate peliserveri!
Ystävälliset GM:ät, latency 20-30 ei lagaa. Pelaaja määrä aika vähäinen atm ko servu tullut vähä aika sitten pystyyn. Raidit / Battlegroundit toimivat täydellisesti. Myös Arena toimii. Muutamia bugeja saattaa ilmaantua mutta ne ovat normaaleja priva servuilla. Customit: Portalit pääkaupungeissa, Kun dingaat 60, voit ostaa Tier2 Setin pääkaupungista! esim: Orgrimmarista ja Stormwind citystä!
Jos haluat pysyä ajan tasalla, tule Quakenet channel #WoWfear.fi ! Tervetuloa pelaamaan ja kokemaan mitä hauskempi mahdollisuus pelata wowia! :)
Rekisteröityä voit osoitteessa http://wowfear.servegame.com :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.