Näytä koko versio : Trackmania Nations
Nyt kun pitkästä aikaa sain taas oikeasti pelikelpoisen pöytäkoneen niin heräsi innostus taas tuohon Trackmaniaan. Todella addiktiivinen peli. :)
Nyt ihan kiinnostuksesta kyselen että löytyykö täältä ihmisiä jotka hakkaavat tuota peliä? Jos löytyy niin sovitaanpa plazalaisten kesken pienet pelit jollekkin illalle.
Pelinhän voi ladata ilmaiseksi osoitteesta https://www.trackmanianations.com/.
Melkein pakko hommata jossakin välissä noita vanhempiakin trackmanioita kun ovat vaan niin törkeän hauskaa viihdettä.
En hakkaa enään. Jep samaa mieltä aika addiktiivinen. Jos pelaajia tarvitaan ja saadaan kokoon niin täältä löytyy yksi.
Kattelin videoita netistä ja pistin lataukseen äsken. Melko hienoltahan tuo näytti.
Minäkin aina sillointällöin pelailen. (viimeksi pari viikkoa sitten) On kyllä mahtava peli.. Ja vieläpä ilmainen. :)
Näin on näin on. Auton "tuunaus" eli painttaus on ainakin kivaa.
Kyllä pelasin. Mutta jotenkin se jäi pois :? Vois jopa taas pelailla jos pelaajia tulis!
Piti eilen ladata ja asennella uudestaan kun luin tätä. Pelaaminen loppui viimeksi silloin kun kuulin muilta foorumeilta (murobbs) että tämän pelin mukana tulisi joku erittäin pahalaatuinen mainostusohjelma. En sitten tiedä pitääkö uusissa versioissa enää paikkaansa...
bad-pappa
02.05.2007, 18:07
Pari kuukautta sitten tuli peliä kokeiltua, hyvä peli oli. Sitten se vain jäi...
E:Taas kokeilin pari tuntia :D ei sitä vaan jaksa pelata
Itse aloin taas pitkästä aikaa pelaamaan. Kyllähän tuo on loistava peli. Olis ihan kiva, jos mentäis jonnekkin yhdessä pelaa. Joku perjantai ilta sopisi ainakin minulle hyvin. :)
Joku perjantai. Alkaen kello 20.00 voisi kuulostaa aikas hyvältä. Voisi siinä pelailun lomassa samalla nautiskella hieman olutta.
Voisin jopa yhden kaverinkin käskeä tänne pelailemaan kun on tässä 2 konetta vierekkäin.
Minut muuten voi bongata usein lennätinlaitos serveriltä pelailemasta, vielä nuo taidot eivät oikein ole palanneet mutta hiljaa hyvä tulee. Kaikista vaikeinta on tottua näppäimistöön kun on viimeaikoina tullut niin paljon pelattua konsoleilla. Minulle muuten ei tarvitse kertoa että tietokoneeseenkin saa pädin, tiedän sen, tietokoneen pelejä pelaan näppäimistöllä/hiirellä ja konsolin pelejä pädillä.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.