Näytä koko versio : M: PSP- pelejä+ muuta tarvaraa (päivitetty) Socom FTB2!!!
Siis kopioitte vaan ton osotteen, ette noita .
Yksityisviestillä voi pistää, jos kiinnostaa osta suoraan.
[url]http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=topodi&status=DN&lcat=X&order=C&start=0&num=50&cat=%
Socom FTB2 - Kerran pöspissä ollut peli ja täysin uusi. Kotelo on täydessä kunnossa. Tarjousta saa heittää. Ei lähde alle 20e!
eldolmio
26.05.2007, 12:17
Vaihto mohh?
eldolmio
31.05.2007, 18:46
Mohh ja joku peli, sit meijer pirates!iin? Se on vielä muoveissa joten se on uusi. väliin voin ehkä antaa vielä umd elokuvan (ehkä).
Niin onko tuo gta Unpatched, eli se jolla voi downgradee? Piti vielä varmistaa :D
Uskon etten myisi unpathedii 15eurol :D
Eli ei ole.
Paljolla tuo giganen kortti lähtisi?
Voin vaihtaa sen johonkin peliin/leffaan tai sitten sen voi ostaa 20e.
Hinnasta voi vielä ihan vähän tinkiä.
Vaihto NFL Street 3 peliin?
En tosta jenkkifutiksest niin kiinnostunu oo, löytyskö jtn muuta?
Ei nyt oikeen muita liikene. :) NHL 07 löytyy, mutta en siitä kauhean helpolla luovu.
nhl07!
Ku tarviin ton ihan oikeen umdeen et pystyn pelailee netis. Omistan vaan varmuuskopion. Ja sil ei onnistu toi nettipeli. Jos otat ite siit varmuuskopion ja siirrät sen sitte tolle gigasen kortille minkä saisit vaihos + Ridge racer + virtua tennis world tour (ehkä)
Virtua Tennis minulla on jo. Joku muu peli siihen tilalle niin alkaa jo tuo tarjous kiinnostamaan.
no paljos mun pitäs maksaa käsi rahaa sitte jos vaihto menis tollei?
no paljos mun pitäs maksaa käsi rahaa sitte jos vaihto menis tollei?
Ai siis kuinka paljon sinun pitäisi maksaa käsirahaa tästä vaihdosta: NHL 07 <---> muistariin ja Ridge Raceriin?
Vai tästä: NHL 07 <---> muistariin ja Ridge Raceriin + joku peli?
Ja tuon NHL:län kannet ja ohjeet ovat ruotsinkieliset, koska se on ostettu länsinaapuristamme. :)
Tällein:
Nhl -> ridge racer+muistari
Paljo tos pitäs maksaa välii. Eiks noi menis iha päikseen. Saan nimittäin enemmän rahaa jos myyn ridge racerin ja muistarin erikseen. Jolla voisin sitte ostaa jo ton änärin.
Pidän mielummin NHL:llän. Kun gigan muistinkin saan ehkä ostettua kaverilta kympillä niin en ihan noilla vielä änäristä luovu. Jos maksat kympin väliä niin sitten käy.
Eipä onnistu. Huuto.netis änäri nyt 21e -.-
Nyt myynnissä on burnout legends ja godfather!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.