Näytä koko versio : DVDn Modaus
lillbear
04.04.2005, 21:35
No niin olin tossa jokin aika sitten haahuilemassa netissä ja vahingossa löysin ja luettuani kadotin paikan... no asiaan kieli oli venäjää mutta taulukko modatuista xboxin DVD asemista oli mielenkiintoinen modattu philips luki 100% kaikkia lättyjä... modauksesta oli myös joitain S#tanan epäselviä kuvia
joissa philipsin asema oli pellit auki.
onkos kukaan kuullut vastaavasta aijemmin... vaiko onko tuo vaan "veli" venäläisen sekoilua vodka huuruissa.
Pahoittelen että hävitin linkin olisin lattanut sen tänne liitteeksi :)
Kyllä se varmana pitää paikkaansa. Samsungin (PC) asemia on jopa myynnissä, joissa on firmwaren päivityksellä saatu Xboxissa toimivia.
lillbear
04.04.2005, 21:39
No mulla on noi firmwaret...miten tuo käytänössä toimii....ohjeita ei ole pelkät softat...ja se mitä mä olin nähnyt oli joku HW modi ei SW mutta kiinnostaa sekin jos sen saa jotenkin tehtyy... eli flash softat ja bin:it on.
lillbear
04.04.2005, 21:52
Juuh ei ne mun filut kait mitään PCn DVD-as. firwaree oo kun siinä on sopivasti dirrit vain philipslle thopsonille ja öh mikäs se kolmas oli....
no joka tapauksessa... paketti oli dvd_firmware_patch.zip imutin sen mielen kiinnon vuoksi... mukana ei vaan ollut mitään ohjeita millään kielellä.
Niin, joudut ensinnäkin tarkoin valitsemaan PC:n DVD-aseman johon ne sopii. Lisäksi joudut modaan siihen asemaan sen Xboxissa olevan liittimen.
oisko kysymys tästä http://www.xbox-scene.com/articles/samsung-616t.php
Taitaa ollakkin. Toi ei taida olla niitä ensimmäisiä, joissa ei tehty Firmwaren päivitystä, josta seurasi originali-levyjen toimimattomuus.
tuli vaan heti mieleen kun koiti joskus tehdä tuota mutta asema jonka ostin oli väärää mallia 616f muistaakseni. käytin sitten kahta asemaa päällekkäin jonkunaikaa.
Niin, jollei tuohon tehdä firmwaren päivitystä niin ei toimi alkuperäiset pelit.
niin eiks toi päivitys homma ollu semmonen et tosta asemasta tehtiin periaatteessa 605asema korjaa jos olen väärässä
lillbear
05.04.2005, 16:43
No modi se on tuokin mutta ei vastaavä kuin se "ryssä" modaus jonka näin....
toimiikos tuo HW & SW modi kuin hyvin?
toimiihan noi. ei vaan enää oo käyttöö ftp ja iso kovo on paljon kätevämpää kun levyjen kans pelleily ja kyl xboxsin alkuperäset levyt toi asema lukee
lillbear
05.04.2005, 22:42
Joo onhan se mukavaa, jos on iso kovo...ja nopeeta. Mutta mitäs sitten jos kiintolevy menee paskaksi. Ei oikeen jaksa pitää pelien imageja PC:llä tallessa... eli samat datat kahdessa paikassa ( kiintolevyllä ) on kyllä haaskausta...mielummin poltan repullisen DVDitä :)
Mutta kiitoksia kuitenkin... kaikille tasapuolisesti infosta.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.