Näytä koko versio : DC++
Mistäköhän se johtuu, että kun minulla aikaisemmin oli DC++, niin se löysi hubit ja tiedostot ihan hyvin. Mutta kun olin poistanut sen ja nyt latasin uudelleen (Sama versio (0.694)) niin se löytää kyllä hubit, mutta ei mitään tiedostoja vaikka hakusanaksi laittaisi pelkän pisteen tai .EXE?
eldolmio
06.04.2007, 21:10
mullakaan ei löydä DC++ mitään enää ni latasin limewiren ni se pelittää hyvin ja on vielä suomenkielinen. ;)
Itsellänikään ei tunnu pelittävän dc enää kunnolla, ei tunnu löytävän riittävän hyvin kappaleita. Hubit alko taas löytymään taas kun vaihdoin hublistin.
Mitä suomenkieleen tulee niin pienellä säädöllä saa dc:nkin suomenkieliseksi
Joskus saattaa olla sen kanssa ongelmia esim. filujen jako osaston kanssa esim. se saattaa näyttää nollaa vaikka todellisuudessa sulla pitäis olla 5 gigaa jaossa tai vastaavaa joten semmonen kannattaa joskus tarkistaa.
Tai sitten netti on jotenki vaihtunu ja pitäsisi vaihtaa passiivi modeksi activesta. Sieltä asetuksista jotenki :;(
Eikös lähes kaikki Suomessa warettamisesta bustatut käyttivät DC++? :roll:
Noista jos ette löydä mitään.
Teidän tarvii säätää asetukset sillain että olette 'Online' tilassa..
Kannattaa ettiä tarkempia ohjeita Afterdawnin foorumeilta.
PESJesse
09.04.2007, 23:41
Se temppuilee aina. Käytä Limevireä ja paista vartaita/se ei maksa maltaita.
Sadas v¡est¡!
Limewirestä saa ladattuu vaan p*rnoo :lol:
Suomessa on käsittääkseni eniten bustattu torrent-lataamista, koska on helppoa kun itse jaat tiedostoa samalla kun lataat.
Entäpä PeerGuardian, tietääkö kukaan antaako kyseinen ohjelma yhtään suojaa virkavallalta?
Eiköhän se vähän auta, mutta ei siitä suomalaista virkavaltaa vastaan ole kovinkaan suurta iloa.
eikö kukaan tästä porukasta käytä revconnectia? se on melkein samanlainen kun DC++ mutta se on nopeempi ja mun mielestä parempi :)
En ole itse käyttänyt DC++:aa pitkään aikaan. Mutta suomessahan DC++an käyttäjät olivat niitä eniten bustattuja?
Niinkun toi Iso-B jo sanokin, torrent-lataamiset on eniten käräytettyjä Suomessa.
Niinkun toi Iso-B jo sanokin, torrent-lataamiset on eniten käräytettyjä Suomessa.
->
Eh? Njoo... :P
Torrent-latauksista on käsittääkseni buustattu ainoastaan tapaus finreactor, mutta DC++-puolelta on musan takia lähtenyt paljon enemmän porukkaa, mutta korvaussummaltaan torrentit taitaa pitää tätä kärkipaikkaa.
Juurikin näin. Suomalaisista trackereista muistan ainoastaan FinReactorin joutuneen bustatuksi. Existi ja Karhu... (mikälie) lopettivat omasta päätöksestään. Samaten Datamoon.
En tiedä kuinka helppoa DC++:ssa on nähdä lataajien/lähettäjien IP-osoitteet, mutta torrent-ohjelmissa se on yleensä erittäin hyvin esillä. Toisaalta kuka vaan voi käyttää proxya eli välityspalvelinta ladatessaan jolloin siitä ei ole mitään hyötyä.
PESJesse
24.04.2007, 16:15
The pirate bay on vissiin kans bustattu useamman kerran, ja se kiristää USAn ja Ruotsin välejä :) Kerran kun se tehtiin taas uusiks sen lopettamisen jälkeen, sen nimi oli hetken "The Feenix bay" ja logona oli feenix-lintu, joka syntyy aina uudelleen tuhkasta :)
Piratebay on buustattu kyllä vain kerran, eli viime keväänä. Sitä ennen ne sulki tahallaan sen ja päivitti sivuston ja päivityksen aikana sivustolla oli ilmoitus et se olis muka buustattu, mikä olikin sitten kusetusta. ;)
Mut joo, meni vähän offiksi tää ketju ny :D
Bustattu, ei buustattu. Mrr.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.