PDA

Näytä koko versio : Prince Of Persia: Rival Swords

Taneli
01.04.2007, 12:24
Mitä mieltä olette tästä pelistä? Voisiko joku kertoa, mitä pelissä tehdään jne. Itse kun en ole koskaan näitä POP:ja pelannut. :) Ajattelin ehkä hankkia tämän.

Gobirin
01.04.2007, 18:35
Minun ymmärtäneeksi tuo on PoP two thrones käännettynä PSP:lle johon on lisätty pari uutta hevoskärryajoa. Itse olen PS2llä tuota pelannut joten annan pelistä tiiviin mielipiteen: Peli on suurimaksiosaksi pohtimista, miten Prinssi pääsisi eteenpäin. Aivan naurettavan notkea prinssi osaa niin liukua seinävaatetta alas kuin juosta 20m seinää pitkin. Hyppelyosuuksien välissä lätkitään pahiksia, käyttäen apunaan Prinssin pimeää puolta ja mystistä ajan hiekkaa. PS2 versio oli erinomainen en tiedä PSP versiosta.

Eetuh
14.04.2007, 23:25
Ihan hyvä peli jos vain tykkää tuon sortin peleistä, tosin ohjattuvuus ja kameran tuntuu tökkivän.

PESJesse
14.04.2007, 23:29
Tuokin on pelisarja, jota joskus voisi kokeilla. Onko tässäkin tallennusmahdollisuudet pitkien matkojen päässä toisistaan?

Toniu_
17.04.2007, 16:53
Eipä oo paljon kommenttia tästä. Ensimmäinen osa ps2:lla ja pc:llä ja muut pc:llä ja voin sanoo, että ihan loistavia, mutta jotkut pulmat ainakin juuri tuossa kolmannessa ovat älyttömän rasittavia.

TearTox
19.04.2007, 19:07
Ihan mielenkiintonen peli ollut..
Toisinaan ei meinaa päästä tietyistä kohdista läpi ja niitä joutuu tahkoamaan montakin kertaa peräkkäin. Hyvää ajanvietettä, jos muut pelit on pelattu jo läpi. Suosittelen.

Tallennuspisteitä on lähes jokaisen "vaikean" kohdan jälkeen..

virus
22.08.2007, 21:28
Taa on huippupeli!
Se on sopivan pitka ja siina ei ole niin paljon bugeja kuin PoP: Revelations- pelissa
Suosittelen kaikille, jotka pitavat PoP peleista!