Näytä koko versio : Nettipelit
eldolmio
25.03.2007, 13:18
Mitä nettipelejä osaisitte suositella?
Löytyy:
socom ftb
socom ftb2
Mohh
TDU
Killzone
Syphon Filter: Dark Mirror
Medal Of Honor: Heroes
Socom FTB2
Metal Gear Solid Portable Ops
Urheilupeleistä taisi olla nba 07 ja nhl 07.
Edit: Onko nfs carbonissa?
Onhan siinä. Ei tosin kovin kummoinen...
Jokos Socom fire team bravo 2 (vai mikä niistä nyt oli se uusin...?) on julkaistu? jos kyllä niin marssin huomenna kauppaan ja ostan sen!
Socom FTB2 EU versio julkaistaan keväällä täällä euroopassa. Itse olen pelaillut FTB1 ja FTB2 ja enemmän olen pitänyt vanhemmasta FTB1 :/
Olikos LCS:ssä vaan AD HOC vai olikos siinä nettipeli mahollisuus?
GTA LCS:ssä on vain ad-hoc. :/ Siihen kun olisivat nettipelin laittaneet, niin olis varmaan myynyt aika hyvin. :D
Joo. Kun vaan pääsis joskus kokeilemaan sitäkin tuolla ad hoc:llä niin hyvä ois. :D
Xlink Kai:n avulla voit pelata Ad-Hoc pelejä netissä. Voisin tehdä oppaan siitä kunhan ehdin.
eldolmio
02.04.2007, 19:22
Sehän olisi mahtavaa!
millonkohan sen oppaan jaksaisit tehdä? :?
Nettipelejäni..... :
KillZone Liberation
SyphonFilter DarkMirror
Test Drive Unlimited......
Reiska666
15.06.2007, 22:07
millonkohan sen oppaan jaksaisit tehdä? :?
Niinpä...
Moh:heroes on kanssa hyvä nettipelinä kannattaa kokeilla.
Reiska666
20.06.2007, 20:11
Voikos muuten USA version nettipelejä pelata Eurooppalaisten kanssa?
eldolmio
20.06.2007, 21:06
En olisi niinkään varma.
Voikos muuten USA version nettipelejä pelata Eurooppalaisten kanssa?
Voi niiden eurooppalaisen kanssa, jotka sattuu omistamaan pelistä jenkkiversion.
Reiska666
21.06.2007, 21:24
No voi... Eli kun mulla on vaikka Socom ftb USA-versiona, niin pystyn vain pelaamaan amerikkalaisten kanssa ja niiden jolla on USA-versiot? Eli voin pelata kaikkien USAlaisten nettipelaajien kanssa? Ei ainakaan pelaajien pitäis heti kesken loppua :D :D
Mitenkäs sitten kiinalaiset? Mikäs niillä on se aluekoodi homma? (tai mikä se nyt olikaan)
^Pystyt pelaamaan VAIN niiden kanssa, joilla US-versio. Vaikka naapurin Yrjöllä olisi EU- ja sinulla US-versio, niin ette pystyisi pelaamaan keskenänne.
Kiinalaisten aluekoodista en ole varma, mutta se liittynee jotenkin pandakarhuihin ja bambukeppeihin.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.