PDA

Näytä koko versio : Modpiiri.com

Gby
01.04.2005, 20:54
Näinköhän kyseinen yritys on tekemässä "kuprua", modeissa on (matrix infinity) ongelmia ja forumikin on poistettu. Email kysymyksiin on vaikea saada vastauksia koskien lähinnä takuuasioita. Mitenkäs muilla asiakkailla?

Stl
01.04.2005, 22:05
Näinköhän kyseinen yritys on tekemässä "kuprua", modeissa on (matrix infinity) ongelmia ja forumikin on poistettu. Email kysymyksiin on vaikea saada vastauksia koskien lähinnä takuuasioita. Mitenkäs muilla asiakkailla?

Enpä usko..
Asiakkaastahan se on kiinni minkä modin se haluaa ? Jos se haluaa infinityn, se saa sen.
Foorumi poistettiin väärinkäytösten vuoksi ja veikkaisin että joskus ei vain ehdi lukemaan/vastaamaan mailiin. vai onko mennyt sit jo reilusti aikaa maileista ? varmasti oikealle tyypille mennyt mailit ?

Gby
01.04.2005, 22:16
No viikko on menny ilman vastausta, eihän tässä kiire ole.

Stl
01.04.2005, 22:17
No viikko on menny ilman vastausta, eihän tässä kiire ole.

No vois olettaa että viikossa vastaisi.. noh toivotaan että vastailee sulle että asiat menee eteenpäin ;)

Gby
01.04.2005, 22:21
Ja parasta tässä on se että kun heräsi keskustelu Infinityn ongelmista niin aika nopesti vedettiin Foorumi alas... Niin sitä saa mitä tilaa mutta Infinhän piti olla maaliman paras! Ei se välttämättä ollut Foorumin väärinkäyttöä.

Shadown
01.04.2005, 23:36
Kyse oli nimen omaan väärinkäytöksistä.

Sinne pukkas palautetta puolin ja toisin.
Foorumin tarkoitus oli olla vain avuksi yksityisille ihmisille, eikä niiden palautuspaikaksi.

Toinen oli erinäisten "kilpailijoiden" modaus "mainokset".
Tästä itsekkin huomautin siellä. Mutta sehän luokiteltiin vittuiluksi.
Hyvä esimerkki oli se "Uhma". Tosin se vaikeni, tiedä sitten miksi.

Mitä tulee maileihin, niin se on ihan "normaalia" käytöstä heiltä.
Tosin olen kyllä itse tänään saanut useita vastauksia erinäisin maileihin.
Joten jollei ole vastausta tullut, mailaa uudestaan.

Gby
02.04.2005, 09:24
Harmi vaan että se foorumi otettiin poies, siellä oli aika paljon vastauksia ongelmiin. No ajan kanssa tännekkin kertyy hyvä kanta ongelmista ja ratkaisuista.

Shadown
02.04.2005, 10:27
Niin. Modpiirin foorumilla oli se etu, että asiakkaat itse kävi siellä modi-asennuksiensa kanssa. Minulla se pulmana, ettei minulta osteta modeja.
Joten ongelmaksi kehkeytyy se, että harva älyää tänne tulla asennus-ongelmiensa kanssa. Vaikkakin itse osaisin neuvoa asioissa. Mahdollisesti myöskin muut kävijät, joita olisi ihan kiva saada.

Toisekseen tämä foorumi on itse asiassa ollut kauemmin kuin modpiirin.
Loin tämän viikkoja ellen kuukausia ennen Modpiirin foorumia.

Tosin Tdubelinin osuus tietty ollut jo vaikka kuinkakauan.