Näytä koko versio : XBOX2<--->PC
Microsofti on ilmoittanut, että uuden konsolin yhteyteen tulee myyntii emulaattori, jolla uuden konsolin pelit toimivat suoraan PC:llä.
Emulaattorin hintakin on julkaistu. Hinnaksi tulee näilä näkymin 150$.
Tosin se ei tule toimimaan kuin uudessa Windowsissa työnimellä "Longhorn".
Ainoa kiusallinen puoli on, ettei se tule toimimaan kuin Intelin tulevaisuuden tuplaydin prosessoreissa.
Syyksi epäillään Intelin panostusta tähän ohjelmaan.
onkos tämä nyt se aprilli pila :)
No joo..olihan tämä. :wink:
Sainpahan tähänkin aiheeseen jotain sälää. :roll:
Hah, Mikrosofti ei varmana tee mitään emua omalle konsolille.
Eihän sitä koskaan tiedä. :wink:
Eihän sitä koskaan tiedä. :wink:
No ei ne niin tyhmiä oo? :)
Jos teoria on totta, että Xboxia myytiin tappiolla, niin mitä väliä pelaako emulaattorilla vai konsolilla?
Jos teoria on totta, että Xboxia myytiin tappiolla, niin mitä väliä pelaako emulaattorilla vai konsolilla?
Juu tietysti jos tuo tappiolla myynti pitää paikkansa. Olisihan se tietysti jonkun moinen lisä pelien myyntiin. Tosin kuinkahan on Xbox 2 (tai mikä ikinä onkaan) laita. Meinaakohan Microsoft vielä kenkätä kauheasti tuota...
Toimiiko itse poltetut vanhan boxin pelit tässä uudessa boxissa ?
Omistan 360 , mut en ole vielä päässyt kokeileen vanhan boxin pelejä !?
Toimiiko itse poltetut vanhan boxin pelit tässä uudessa boxissa ?
Omistan 360 , mut en ole vielä päässyt kokeileen vanhan boxin pelejä !?
Hyvä kysymys, mutta eiköhän se emulaattorikin vaadi, että pelit ovat allekirjoitettuja.
Pelit on allekirjoitettu kyllä.
Allekirjoitushan on itse softassa, eikä levyssä.
Mutta totuuden nimissä prässätyissä original -levyissähän on tunnisteraita. Tätä ei siis ole poltetuissa ja siihen se homma sitten jääkin.
Pelit on allekirjoitettu kyllä.
Allekirjoitushan on itse softassa, eikä levyssä.
Mutta totuuden nimissä prässätyissä original -levyissähän on tunnisteraita. Tätä ei siis ole poltetuissa ja siihen se homma sitten jääkin.
Joo just kokeilin worms 4 mayhem peliä (itse pyöräytettyä) !
Kone sano et pitää päivittää softa , päivitin softan ja kokeilin uudestaan ----> can`t play this game
Peli on tuettu xbox360 yhteensopivaksi peliksi !!!
Joo just kokeilin worms 4 mayhem peliä (itse pyöräytettyä) !
Kuten jo kirjoitin, niin kone tulee kyllä kopiot tunnistamaan tästä tunnisteesta.
Joten mitkään listat ei paljoa paina, jos yrittää ilman modia (jota ei edes vielä ole olemassakaan xbox360 koneelle) pelata kopioita.
Toimiikohan normaalin xboxin poltetut pelit modatussa xbox360?Tai siis sitte kun tuohon 360 tulee nuo modpiirit.
En omista kristallipalloa.
Onko kellään tietoa mahdollisesta boot discistä ???
Sillaihan noi poltetut toimis ku joku keksis sen boot discin ! :)
Löytyyhän sitä jo jotain virityksiä esim. piratebayssa on jo paradoxxin boot loader beta ladattavissa ! Ei kylläkään toimi , mutta kyllähän se varmaan kohta valmistuu :)
Ostin juuri 250gb ulkoisen usb2.0 kovon xbox360 koneeseeni,formatoin fat32,siirsin kuvat,musiikit(mp3) ja leffat kovolle. Musiikit toimii ja kuvat näkyy mut ei saa avattua leffoja mistään :( Onko kellää muutes tietoa että miten ton 360 kovon suojat saa purettua ? Olen kuullut että niitä myydään jossain jo purettuina (unlocked) ??
Tuo demo -levystä otettu kopio kyllä tuntuisi pelaavan. Mutta eipä mitään toimivaa buutti -levyä ole.
Mitä tulee noihin elokuviin kiintolevyiltä, niin ne ei pitäisikään toimia.
Xbox360 ei ainakaan vielä tue mitään DiVX -elokuvia.
Consumer Electronics Shown (CES) aikana pitämässään puheessa Bill Gates varmisti viime aikoina liikkuneet huhut, joiden mukaan Xbox 360:n lisävarusteeksi olisi tulossa ulkoinen HD-DVD -asema.
Asemaa voi käyttää ainoastaan HD-DVD -elokuvien katseluun, joten aiempien tietojen mukaisesti pelimedia ei tule vanhasta DVD-levystä muuttumaan mihinkään.
Puheessaan Gates myös demonstroi tulevan Windows Vistan multimedia-ominaisuuksia, kuten sisäänrakennettua Media Centeriä, jonka välityksellä voi Xbox 360:n kautta katsella tietokoneella olevia mediatiedostoja, esimerkiksi elokuvia.
Xbox-osaston johtaja Peter Moore kertoi myös, että kesäkuun loppuun mennessä tavoitteena on saada markkinoille yli 50 Xbox 360 -peliä ja myydä noin 4,5 -5,5 miljoonaa konsolia. Mooren mukaan myyntitavoitteet ovat edelleen realistisia.
Jooh, olihan tuosta tosiaankin juttua.
Nyt kyllä MS tekee juuri sen mitä olen aina puhunut. Eli aivan selvän jälkikäteen päivityksen raudassa konsoliin.
Osaan kuvitella jo valmiiksi, että myöhemmässä vaiheessa Xbox360 laitteesta tulee ns. "HD -DVD Edition", jossa on tuon alkuperäisen aseman tilalla valmiina HD -DVD asema.
Jooh, olihan tuosta tosiaankin juttua.
Nyt kyllä MS tekee juuri sen mitä olen aina puhunut. Eli aivan selvän jälkikäteen päivityksen raudassa konsoliin.
Osaan kuvitella jo valmiiksi, että myöhemmässä vaiheessa Xbox360 laitteesta tulee ns. "HD -DVD Edition", jossa on tuon alkuperäisen aseman tilalla valmiina HD -DVD asema.
Joo, kyllä tuolla M$ rahat pois asenteella semmonen tulee. Ensin ulkoinen tosiaan ja sitten tuo asennettu versio ulos uunista.
Koneessani on media center 05 update rollup 2 , joten kokeilin myös streamin kautta katsoa leffoja boxillani , mutta ei... ei edes mpeg-2 muodossa pyöriny !? Tkoneen media center kyllä pyörittää kaikki leffat mutta boxin oma media center ei niin mitään :( codeccia vailla... on kyllä tehty mielenkiintoista tästä piratisoinnista :)
Juu se toistaa vaan harvat ja valitut :P Itsekkin harmittelin kun ei pyöritä digikortilla nauhoitettuja ohjelmia suoraan.
Pienellä kierrollahan tuosta selviää mutta ei sitä jaksa jokaiselle videotiedostolle tehdä.
Ostin ton nfsmw pelin uudelle boxille. Se pätkii aivan perkeleesti... Onko muilla samaa vikaa,vai onko vika koneessani ??? Yleensäkin esim PDZ pelissä välivideot nykii aivan hom*na... Vai onko tuo kone vain niin MOPO että ei yksinkertaisesti pyöri !?? :( :confused:
Kyllä tämä huonolta vaikuttaa näin alkujaan :( Kone kyllä käy todella kuumana (sisältä), olisiko kuumuudella vaikutusta toiminta tehoon !? Vähän meinaa nakertaa,kun maksaa koneesta ja peleistä aivan prkl...sti euroja ja sitte se on nykivä PA**A.... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
PDZ special editionissa on ainakin nykiminen ominaisuutena. Jotkut vaihtoivat sen tavalliseen versioon kaupassa, joka ei kuulemma nyi. Nfs Most Wanted jos pitäisi ostaa demon perusteella, se jäisi kauppaan, nykii ihan hirveästi. Nykimiseen peleissä voi vaikuttaa kaapelit ja pal-60 tila. Joillain kone on todella lämmin ja joillain viileä, joten ei hätää.
Onhan siihen kehitetty joku tällänen työkalu "Videora Xbox360 Converter" jolla voi kuulemma muuttaa avi, mpeg ja muut videotiedostot sellaiseen muotoon et Xbox360 lukee ne. En oo sitten testannu et miten toimii ohjelma käytännössä.
Itse olen kyseisen ohjelman ladannut ja kokeillut !! Normaalikokoisesta avi leffasta sai vain noin 1.4gt kokoisen ja laatukin huononi ! Konvertterissa on vain liian suuria resoluution vaihtoehtoja joka tekee kuvasta huonomman. Kyseiset käännökset eivät muutes toimineet ainakaan minun boxilla (ei ainakaan mediacenterin kautta tunnistanut muotoa !!!
Useat lataamani mpeg mudot ovat silti toimineet,että tiedäpä häntä? Saahan tohon boxiin kuulemma cräkkäämällä jopa windowsin pyörimään,eli luulisi että kaikki pyörii kun vain saisivat ensin kehiteltyä kansalle noita kyseisiä modauksia :)
Oletteko muuten kokeilleet noita useita eri boot disc kyhäilyitä? Ebtä oletteko saaneet toimimaan,kun itse olen kokeillut jo 3 erilaista ja ei toimi.
Löytyipäs jotain positiivistakin välissä, ostin ton call of duty 2 xbox360 version, ja se on aivan mahtava peli !!! Omistan saman pelin pc:lläni ja ei mitään suurempaa eroa ! :) Koneeni ---> athlon 64 X2 4800+,asus A8n-sli, 2Gb hyperX muisti,Geforce 7800GTX tehtaan ylikellottama top malli :) V***U että muutes uppos euroja noihin osiin :D
Itse en ole edes konetta saanut yhistettyä pc:en. JOstain kun päästää läpi, toinen estää. Pc ymmärtää boxin ja sitten toisin päin, mutta ei samaan aikaan toisiaan. Into loppui 6h yrittämisen jälkeen. Nyt tilasin 160gb usb-kovon, saa nähä miten se toimaa tuossa laitteessa.
Kovolta voit katella kuvia ja kuunnella musiikkia :P
Videoista ei ole varmuutta, jos pyörittää niin ainoastaan paria muotoa :)
itselläni firewalli esti ensin yhdistämisen, pois päältä niin heti toimi.
Minulla myös oli ongelmia yhdistää pc ja 360 :D Piti vaan asentaa mediacenter 05 ja update rollup2 koneeseen ja sit xbox.com/pcsetup ja sieltä se asennus ohjelma ja firewalli pois niin onnistuihan se :) Mutta jostain syystä en saa yhteyttä mediaconnectilla että saisin vetää kuvia ja biisejä suoraan boxille :(
Ulkoisen kovon saa toimimaan helposti kuhan on usb2.0 ja formatoitu FAT32 !
Itselläni on 120gt ulkoinen ja hyvin toimii :D Kuvat näkyy,biisit löytyy mut videoita ei :( ei oo boxissa codekkia !
Jantteri
12.01.2006, 00:22
nii onko kukaan saanu nyt tolla mediaconnectilla toimiin? Ite en ainakaan saa.. kone pc:lle tulee kyllä ilmotus xboxsta mutta boxi ei tunnista pctä
kyllä toi mediaconnectilla toimii kun laitto ip manuaalisesti xboxsin päähän
itse laitoin kans manuaalisesti ip:n ja sun muut. Tietokone löytää boxin ja boxi tietokoneen, mut kun yrittää vaikka musiikkiin päästä käsiksi niin EI onnistu :confused: Media center toimii mainiosti, mutta media connect ei niin mitenkään :confused:
Olethan myöskin jakanut sille boxille jotain?
Kiinteä IP-osoite
http://www.consoleforums.net/gallery/files/2/7/8/ip.jpg
pc ip on 82.116.237.xxx eli nuo kolme ensinmmäistä on oltava samat
Ulkoisen kovon saa toimimaan helposti kuhan on usb2.0 ja formatoitu FAT32 !
Itselläni on 120gt ulkoinen ja hyvin toimii :D Kuvat näkyy,biisit löytyy mut videoita ei :( ei oo boxissa codekkia !
No niinpä tietysti. Kovo oli FAT32, mutta nyt NTFS, eikä se tietenkään sitä löytänyt...... voe hitsi. Pitää osioida joku päivä uudelleen.
Jantteri
13.01.2006, 15:32
pitääkö mun kattoo koneelta toi viimenen numero vai onko se sama(siis tohon xxx kohtaan? ku laittoin tuolleen niin aina testissä IP:n kohdalla tulee "failed". Mitäkä helevettiä sitä oikeen pitäs tehä:mad:
Jantteri
13.01.2006, 15:33
Niin jakoja on ja jaot on käynnissä media connectilla.
Niin jos koneesi lähiverkon ip on esim 169.254.83.184 ja aliverkon peite 255.255.0.0 , niin xboxille esim 169.254.83.186 ja 255.255.0.0 !!!
Oletusyhdyskäytäväksi toiselle toisen ip ja jne... :D
millä saa osioitua fat32 isompia osia kun 30gt vit...n xp ei anna tehdä
Ei windows annakkaan osioida isompia ! Paras mahdollinen ohjelma kyseiseen ongelmaan on partition magic !!! itselläni partition magic 8.05
partition magic:lla onnistui kiitti neuvosta:)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.