PDA

Näytä koko versio : PS Two Swap Magic 3.3 ja Magic Switch

mokke
31.03.2005, 22:26
Ostin tuossa modpiiri.com tuon Swap Magic 3.3 ja Magic Switchin toiveena että pääsisi halvalla pelaan importti pelejä, mutta ensimmäinen stoppi tulee siinä että kone ei lähde pyörittämään levyjä vaikka mielestäni laittoin ne muovi läpyskät ohjeiden mukaan.

http://www.modpiiri.com/asennusohjeet/swapmagic3_3/index.htm

itse luulen että joko osassa B tai C olen jotenkin kämmännyt koska A on aika helppo pistää ja ymmärtääkseni osan B on pidettävä tuota levyn tunnistajaa tuossa oikealla ja olen onnistunut siinäkin, joten jäljelle jää osa C.

jos joku on onnistunut tässä viritelmässä niin kaikki vinkit olisivat tervetullleita.

Ultor
31.03.2005, 23:04
Itselläni ei ole mitään kokemusta tuosta (eikä koko V12 laitteesta), mutta näytti kyllä aika "solalta". Samaan hintaan saa jo piirin, tosin asennuskulut lisäksi, jos ei itse saa laitettua. Mutta mutta, kai tuo silti jotenkin toimii.

Olisiko tuosta yhtään apua
http://www.console.com/product_ps2_pstwofix.php

Shiguguri
06.05.2005, 16:57
Minä hommasin tuo swap magic 3.6 version ja tänään tuli postissa, olen kanssa taistellut samaisen ongelman kanssa, eikä tunnu millään lähtevän pyörittämään levyjä. Löytyikö tähän ongelmaan jo ratkaisu?

Niin epäselviäkin nuo modpiiri.comin kuvat, ettei niistä oikein nää esim. miten syvälle tuo C kappale on työnnetty, saati sitten, että onko kuvassa B edes oikea kappale, koska kappaleiden yhteiskuvassa tuo B on samanlainen kuin minulla, mutta itse asennuskuvasta ei sitten taas saa mitään selvää.
Olisi vielä kiva tietää tuon C kappaleen merkitys, onko sillä käytännössä muuta virkaa kuin estää kannen kiinni meneminen? :P

Apuja kaivataan. :?

Shadown
06.05.2005, 17:10
Noi kaikki laitetaan ns. kytkimien takia, jolloin kone luulee kannen olevan kiini. joten kaikki pitäisi asettaa kyllä oikein.

Shiguguri
06.05.2005, 18:12
Tämä selvä, jossain kohti homma sitten vielä mättää, jatketaan tutkimuksia. :)

Shiguguri
06.05.2005, 18:39
Ilmeisesti juuri tuosta C kappaleesta on tässä kyse. Kun painan kappaleen C kiinni, niin stopparit ottavat tuohon kannen saranaan kiinni eikä näytä, että sitä voisi työntää yhtään syvemmälle. Mikäs virka taas siinä kappaleessa olevalla lyhemmällä liuskalla on? siis sillä joka osoittaa samaan suuntaan kuin tämä pidempi liuska joka pitää työntää saranan välistä.
Kappale B on asennettu niin, että se pitää levyn tunnistajan oikealla ja kappale A on laitettu niin, että se painaa tuon painikkeen pohjaan joka muutoin olisi kannen tehtävä.

Shadown
06.05.2005, 18:51
Itselläni ei ole minkään valtakunnan tietoa tuon asentamisesta.
Tiedän vain toimintaperiaatteen.

Shiguguri
06.05.2005, 20:49
Ok.
No ehkä se vielä ratkeaa, tältä illalta jääköön tähän. :wink:

Shiguguri
07.05.2005, 13:49
Eipä tilanne tuosta miksikään muutu vaikka miten monta kertaa yrittää tuota saada toimimaan. Lienee modautettava tuo sitten kun on varallisuuksia moiseen. Kiitoksia Shadownille kun jaksoi autella.

Shadown
07.05.2005, 13:56
Kyllähän modi on aina modi.

danzig
27.05.2005, 08:57
... kyllä sen toimimaan saa pienen tunaamisen jälkeen.

C -kappale menee sisään siittä luukun saranan keskellä olevasta reiästä/hahlosta. Siittä suoraan alaspäin on se kolmas kytkin. Laita kaksi ensimmäistä palaa paikoilleen ja virrat päälle. Kolmannen kytkimen löytäminen ilman koneen avaamista kaipaa hieman "naaraamista", mutta löydyttyään laserin kelkka herää henkiin. C -palikka pysyi itsellä huonosti paikoilla - kytkee - ei kytke. Laitoin kantta hieman kiinni.

Anyway hässäkän sain ainakin toimimaan, mutta auki on vielä kysymys, että saako joku härpäkän toimimaan ilman, että kansi on auki? Mulla ei ainakaan mene kiinni, koska C -kappale jumittaa tossa saranan edessä. Myyjäliike kyllä sanoi, että luukun pitäisi mennä kiinni... En kyllä usko, ennen ku nään ;)

Shadown
27.05.2005, 09:05
Uusimmissa Magiceissä on ainakin nuo "nappulat" erilaiset.

Shiguguri
02.06.2005, 10:06
Jossain ulkomaisella sivustolla neuvottiin jopa irroittamaan kansi, ilmeisesti tuo olisi paras tapa saada tuo toimimaan, itse en ole tähän viitsinyt ryhtyä. Kantta ei ainakaan minun kappaleillani saa kiinni, ei mitenkään.
Pitää kokeilla tuota C kappaleen lennosta härkkimistä.