Näytä koko versio : Voiko pienentää enemmän?
Voiko siis ISO tiedostoa pienentää enemmän kuin tässä esimerkissä: Sulla on 1.20 Gb oleva ISO. Muutat sen cso tiedostoksi compress 9:sällä ja siitä tulee 900 mb kokoinen. Niin kysymys kuuluu että voiko tuota 900 mb:itin kokoista cso tiedostoa ENEMPÄÄ pienentää? Oon yrittäny katella tähän kysymykseen vastausta mutta kun sitä ei löydy.
UMDGen:llä poistat sieltä joitain tiedostoja, esim: UPDATE-kansion, musiikkeja, ääniä, videoita yms.
Ja jos kyseessä on peli niin siihen voi löytyä ripkit, joka linkittää ääniä ja muita tälläisiä uudelleen. Jolloin koko pienenee lisää.
mulla on killzone liberation cso-tiedostona ja muistikortti on 256mb. saako cso-tiedostoa pienennettyä niin että se menis muistikortille :?:
CSO on jo pienenetty versio ISO tiedostosta, joten ilmeisesti se pitää muuttaa takaisin isoksi ja sitten uudelleen cso. En ole täysin varma tästä. :? Korjatkaa jos olen väärässä.
se oli alunperin ISO-muodossa mutta muutin sen compress 9:sällä cso-tiedostoks. saisko sitä muutettua enää pienemmäks :?: se vie tilaa 476mb ja se pitäis saada mahtumaan 256mb:n kortille
Et saa kyllä 476 megaa mitenkään pakattua 256 isoks..muutenkaan 256 kortti ei riitä homebrew/ backup peleille IMO
no pitää ruveta säästään 2 gigan korttiin
Mut onhan näitä extreme-pienentäjiä. Jotka kertovat pienentäneensä pelinsä noin 16 mt. Kuten hemmo joka aloitti keskustelun Ciso ohjelmasta. Eli teoriassa se on kai mahdollista, mutta älä kysy minulta miten.
No pystyyhän monet pelit pienentämään todella pieniksi, mutta se olisi typerää, sillä jouduttaisiin luopumaan esim. välivideoista, musiikeista, muista äänistä jne. Joten kannattaa miettiä varmuuskopiota tehdessä, että mitä pienemmäksi muuttaa, sitä "huonommaksi" peli tulee.
ei se mua haittais vaikka välivideot ja ne menis pois. haluisin vain saada jonku varmuuskopioidun pelin psp:lle. voisko joku neuvoa yksityiskohtaisesti miten 476 mb:n cso-pelin sais meneen 256 mb:n kortille :?:
No en kauheen yksityiskohtasesti voi neuvoa, mutta kokeileppa näin: Avaa iso UMDgenillä ja poistat eka update kansion. Sit vaan kattelet sisällöstä et mikä ei kuulostas elintärkeältä ja poistelet niitä filuja. Sit kun kokoo on poistunut mukavasti niin tallenna cso:ksi. Kokeile PSP:ssä toimiiko, jos ei niin ota se iso taas käsittelyyn. Kyl sen pitäs joskus onnistua. Näin teen itse toivottavasti ymmärsit. Jos et niin YV:tä kehiin.
mulla ei ainakaan toimi mikään peli jos poistan muitakin filuja kuin UPDATE kansion!
Olen aina poistanut sieltä ei niitä tärkeitä.. esim: piisit ylimääräiset videot.
Ja sit vaa muuttanu koon .Iso tai .Cso ja kumpikaan ei toiminut..
--------
Pitääks sitä sitten jotenkin pakata ennen sitä tai tehdä uus tms? :wink:
^^Muistaakseni poistetut välivideot pitää korvata jollaikin muilla videoilla, joiden pituus ei tarvitse olla sama.
peli käynnistyy mutta oikeassa yläkulmassa näkyy UMD:n kuva ja siitä se ei mene mihinkään. mikä on vialla :cry:
eräjorma
23.03.2007, 20:17
ei se mua haittais vaikka välivideot ja ne menis pois. haluisin vain saada jonku varmuuskopioidun pelin psp:lle. voisko joku neuvoa yksityiskohtaisesti miten 476 mb:n cso-pelin sais meneen 256 mb:n kortille :?:
Mitä teet varmuuskopioidulla pelillä vai ootko saanu alkuperäset paskaks? Waretusta ei tueta ainakaan täällä.
pelaisisin sillä. ei mulla ole sitä UMD:nä
PESJesse
23.03.2007, 22:24
Mitä teet varmuuskopioidulla pelillä vai ootko saanu alkuperäset paskaks? Waretusta ei tueta ainakaan täällä.
Eipä ole kukaan varmuuskopioista puhumisesta täällä kieltänyt. Oikeastaan sitä on just suositeltu. Ja waretuksesta ei oo edes ole puhuttu.
eräjorma
24.03.2007, 16:27
Sanonpa vaan, että jos sitä peliä ei kotoa laillisena löydy niin on turha alkaa "varmuuskopioimaan". On aika epäilyttävää että pspllä pelaat pelejä joita ei kotoa löydy.
saa täällä puhua varmuuskopioista, mutta ei mistä niitä saa. tuolla on sivun ohjeet ja muuta http://tonzaraj.arkku.net/faq.php
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.