Näytä koko versio : Mitä peliä olette pelanneet eniten?
eldolmio
04.03.2007, 20:40
Joo elikkä tälläsen aiheen bongasin toisesta foorumista enkä löytänyt täältä vastaavaa niin päätin tännekin sellaisen tehdä. Ja nyt asiaan eli otsikkoon. Elikkä mitä peliä olette pelanneet eniten?
Itse olen PSP:llä pelannut Gangs of Londonia ja Socom FTB1:stä. Tämähän ei ole muut pelit kansiossa mihin olisi ehkäpä pitänyt laittaa joten kun ei ole niin en rupea nimeämään muiden konsoleiden peleistä. :)
Edit: Gangs of London on vedetty läpi joten se meni nurkkaan pölyttymään. :D Tilalla Gta: Liberty city stories ja Lego star wars 2!
Socom FTB1: Olen pelannut reippaasti yli 100 tuntia.
Syphon Filter DM: Todella koukuttava peli, jota olen pelannut tähän mennessä n. 60h.
bad-pappa
04.03.2007, 21:23
En ole oikeen pelannu paljon psp:tä kun kotona olen. :roll:
Joo socomia pelailen lähes päivittäin.. 8)
Varmaankin Burnout Legendsiä, kun ei ollut homebrewistä vielä tietoakaan niin pelailin yötä päivää (ja pelaan monesti vieläkin) joten sitä on eniten pelailtu.
Varmaan Narutimate Portablea tullut eniten hakattua. :wink:
ennen socom ftb:tä, mutta tällä hetkellä medal of honor heroesia. :)
Itse pelailin ennen LCS:ää ahkerasti, mutta nyt tuota Medal of Honor Heroessia pelaillut kun yrittää kaikki tasot vetää 100 %. Hero tasolla viellä en ees oikeen pärjää.
samismiley
08.03.2007, 23:27
GTA VCS:ssää olen pelannut eniten.
PESJesse
21.03.2007, 11:20
PSP:llä en niinkään ole hirveästi pelannut kuten PS2:lla. San Andreasissa on kertynyt aikaa kaikilla tallenuksilla yli 250 tuntia. :D
Burnout legendsiä on varmaankin tullut pelattua eniten kun oli ensimmäinen peli jonka tuolle ostin. Hyvänä kakkosena tulee GTA:LCS. Molemmat ovat kyllä olleet todella koukuttavia. Jälkimmäinen vielä vaan kesken kun on hakannut 360:llä lost planettia.
Ehm, kyllä sitä Crash Bandicootteja (1,2,3) ja Crash Team Racingia tässä on jauhettu aina sen jälkeen ku se on ollu mahollista. :lol:
PSP-peleistä enimmäkseen GTA:VCS ja Tekken: Dark Reserructionia.
Aluksi pelasin eniten GTAVice Ctiy Storiessia, mutta nykyään eniten hakkaan Tony Hawks Project 8.
Sid Meiers Pirates! peliä ja Call of Duty Roads to Victorya
eldolmio
21.03.2007, 20:24
Minkälainen tuo shit meijeri on? :D maksaisi citymarketissä 19.90e.
PSP:llä eniten on tullut pelattua varmaankin Formula One 06:sta ja samoin myös PS2:lla on tullut pelattua paljon sitä. PS2:lla myös NHL 07 on ollut kovassa käytössä.
"eldolmio:
Minkälainen tuo shit meijeri on?maksaisi citymarketissä 19.90e."
semmone merirosvopeli, helkutin addiktiivinen.
Ainakin loistavat arvostelut sai silloin joskus pc:lle tullessaan ja hyvältä se kyllä näyttikin, mutta en tiedä toimiiko psp:llä.
eldolmio
22.03.2007, 22:26
onko se roolipeli? sori offi
Ilmeisesti. Ainakin kehuivat hyväksi yhdessä arvostelussa...
Ja jos tästä pelistä haluaa keskustella enemmän niin menkää vapaasti tekemään sille oma aihe...
oon pelaillu vaa tekken dark resurrectionii kaikist eniten :D eihän mul muita pelejä ees oo, paitsi super mario iceland, sitäki tullu vähä pelailtuu..
sanokaas että onko noi GTA:VCS sun muut hyvii psp:llä? saaks niist yht paljo irti ku pleikka kakkosen gta:ista?
PESJesse
26.04.2007, 19:43
Ei todellakaan. San Andreasin jälkeen petyt niihin, vaikka hyvää ajanvietettä ovatkin.
Syphon Filter: Dark Mirror
Killzone: Liberationia olen pelannut eniten. Oli kyllä loistava ostos. Kaikkien, jotka omistavat PSP:n, pitäisi ostaa tämä.
Killzonee , Wipeout Puree ja Burnoutteja varmaa eniten...ihme kyllä tykkäsin myös Asphalt Urban GT 2 koska paljon ajamista siinä :o
ainoastaan gta vcs kun ei ole muuta. Suosittelen peliä kaikille koska se on todella hyvä +++
Tähän mennessä gta:lbc koska ei ole muistaria vielä, on pakko olla vaihtamatta peliä ettei joudu aloittaa alusta. :lol:
Kyllä se vielä on Socom FTB, mutta kohta voi olla Burnout Legends.
MGS:Portable Ops tai killzone
Reiska666
08.06.2007, 20:22
GTA: Liberty City Storiesia. Ainut aito peli mitä löytyy ja vielä Unpatched versio. Siitäkin olen mennyt 24% läpi. Kyllähän kaikkia tietenkin on tullut kokeiltua... Mutta enimmäkseen sählään tällä koneella homebrew juttuja.
Tangomajava
09.06.2007, 19:35
Socom II (PS2) Reilut 1500h
Socom 3 (PS2) n. 300h
Socom CA (PS2) n. 20h
Socom FTB (PSP) n. 50h
Socom FTB2 (PSP) n. 50h
eldolmio
09.06.2007, 23:01
Sori off, Mutta Tango taidat olla SUURI socom fani, etkös?
Kummisetä
10.06.2007, 10:03
PSP:llä:
GTA VCS,GTA LCS ja The Godfather. The Godfatheria pelannut eniten, todellakin vie mukaan, jos vähänkin on kiinostunut sen aikaisesta Mafioiden touhuista...
PsychoMantis
01.08.2007, 23:24
Tekken Dark Resurrection. Tulikin oston jälkeen heti hakattua enemmän kuin laki sallii. ~7h putkeen.
^Kuin myös. Koukuttava peli vielä juonitehtävien loppumisenkin jälkeen.
Gta vcs & lcs. MediEvil:in oon pelannu 2 kertaa läpi ja nyt oon pelannu Zeldaa GBC emulla
PSP:llä Killzonee ja Tales of Eterniaa :D... Aivan mahtavia pelejä!
Nii ja sit PSP Revolution on myös ollu kovassa käytössä ;D
PSPllä Tekken DR ja tietokoneella CS:S & WoW :)
Tekken DR ehdottomasti, tullu pelattua joku 20h, 2viikkoon.:P
albelnox
10.04.2008, 00:43
final fantasy 7: Crisis Core noin 300 tuntia ja noin 200 tulee vielä lisää.. Tahtoo 100% LÄPI !
ps2: shin megami tensei: lucifer's call 700 dundia vsuunnilleen
size matterssii ja gta:vcs
larepoika
17.07.2008, 21:59
Ehottomasti eniten pöpsil on tullu pelattuu red alert retaliation:ii (ps1 peli):D
ja toiseks eniten ehkä mgs: portablee
Monster Hunter Freedomia yhteensä pelattu joku 700h :)
Leinonen
23.07.2008, 12:27
GTA LCS tai KillZone liberation
Jormu =D
23.07.2008, 16:25
no juu saatte sanoo vaikka mikskä socom hakkaajaks mutta sanon että joskus kun socom 1 ilmesty niin kieltämättä pelasin koko kesäloman putkeen sitä kirjaimellisesti ja enemmänkin se vaan pyöri päässä kokoajan :D ja sit tuli socom 2,3 ja psp:lle tuo ftb 1 ja ei juma siis ei mitään elämää ollut kun näitä tuli kauppoihin ja sitä mukaan ostin ne :D:D ja sit tuli nettipalikka ps2 teen ja ostin viel socom ca jota pelaa 24/7 vieläkin netis :D eli olen suorittanut kaikki socomit varmaan viidesti läpi että tulkaa vaan haastamaan onlineen niin saatte leipää:D:D:D juu tuli vähän off topikii:p:p sry niin ja pelaan tällä hetkin psp:llä gtavcs:tä ja on ihan mahtava peli :)
LostShadow
10.08.2008, 19:47
Ostin PSP:n noin viikko sitten.Eniten oon pelaillu GTALCS.Mutta kylla tuo Killzone on myos hyva.Kehotan ostamaan molemmat. xD
GTA VCS, Tekken ja Burnout Legends on ollu kovimmassa kulutuksessa:D
Varmaa nhl 07 tai nfs most wantedin kanssa on aikaa kulutettu eniten:):p
Monster Hunter Portable 2nd G, Tekken ja NHL07 :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.