PDA

Näytä koko versio : Soldat

Nielsen
28.02.2007, 18:47
Onko foorumeilla ketään innokkaita Soldatin pelaajia? Itse olen alkanut pelaamaan ihan privateilla, koska siellä taidot karttuvat kun pelaa parempia vastaan. Itse olen oppinut kolmessa päivässä mahtavan paljon. Mutta itse asiaan.
Jos foorumeilla on innokkaita pelaajia voitaisiin järjestää jonkinlainen turnaus tai vastaava? Jos innokkaita on niin mulle privaa tulemaan niin katson onko pelaajia.

MPH
01.03.2007, 17:39
Soldat on just mahtava peli. Ei oo tullu lähiaikoina pelattuu ku koneen kovo meni rikki ja ei oo tullu mieleen et vois hankkia. Taidan tästä suoraan mennä hommaamaan soldatin. Loistava peli. Helppo ja "laaja". :wink:

PESJesse
22.03.2007, 10:14
No joskus harvoin ATK-tunneilla. Kyl se tehtävät voittaa. Mut ei se oo niin hyvä peli, että sitä pelaisin kotona.

T-Man
22.03.2007, 20:15
Tätä tulee ATK tunneilla pelailtua CS:n kanssa. Melko hauskaa porukalla, joskin servun kanssa ongelmia aina välillä. Voisi jopa hankkia tämän kotikoneelle. Lempiaseeni on puukko, jonka voi heittää. : D

Aki
22.03.2007, 21:42
Pitäisi varmaan itsellekkin ladata tässä lähiaikoina. Tämähän on ilmeisesti joksenkin lieron tapainen?

Jaksary
09.04.2007, 01:38
Soldattia !
Pelaan ensinnäki 3 klaanissa, nyt tosin jääny vähemmälle, mutta matsia on joka päivä, Änkekää se barretti muuten arceeseen =DD