Näytä koko versio : Kuinka monta kirjaa sinun kirjahyllystä löytyy?
Elikkä kuinkas monta kirjaa sinulta löytyy? Itse en ole mikään kirjaihminen, joten itellä on jotaki 30?
Ittellä kirjoja joku 20 mut jos koulukirjatkin laskettaan ni sit o joku 50-100.
Arviolta jotain n. 10-30. :D
ei hitos oo yhtää :D
PAITSI! koulun takia pitää lukea romaani.. eikö ne ole yleensä jotain 200-500sivuisia? Wink
Noh.. kirjastosta kävin lainaa Juha Vuorisen kirjan Viimeinen SUURI seikkailu! Ja siinä on sivuja 100 Smile ja se on viel "pokkari" mallia.!
en sit tiedä, että tuleeko näkymään numerossa. Confused Mut onpahan romaani.
oisko jotain 40, mutta suurin osa aku ankkaa
Kyllähän niitä on jotain 40 nurkilla.
topias mäki
28.02.2007, 18:53
Mul on niit koko huone täynnä... Varmaan jotain 400!?!?
joo tosiaa :D 400 kpl kirjoja :D ei huh huh..
Mut ku kattoo nii yli puolet psp plazan käyttäjistä lukee kirjoja? Hmm.. kunnon noppia :wink:
topias mäki
05.03.2007, 19:55
Mä oon lukenu niist kirjoist joku kymmenen.. Ei ne oo ku jotain lapsipsykologiaa... Vanhempien kirjoja...
PESJesse
21.03.2007, 13:20
:D Ainoostaa jotain lastenkirjoja. Nekin vois myydä.
Kyllähän niitä kirjoi semmonen 50 reippaasti löytyy, mutta suurin osa lapsuudesta jääneitä satukirjoja ja sitten on nuita sanakirjoja ja tietokirjoja. Aku Ankan taskukirjoja en kyllä laskenut mukaan. :D
Minun omia kirjojani löytyy kolme. Narnian tarinat: Velho ja leijona, Hobitti eli sinne ja takaisin, ja Taru sormusten herrasta. Jotain muita ihmekirjoja meillä on hyllyt täynnä. Niitä ei vaan kukaan ikinä edes lue -.-'
Sarjakuviahan ei lasketa? Onhan minulla 24 One pieceä, 42 Dragonballia ja kaksi Warcraftia.
Aku Ankan taskukirjoja löytyy varmaan joku apaut 80 kappaletta hyllystä, muuta kirjallisuutta EI!
ENEMMÄN, koska olen aikamoinen aku ankan keräiljä. :lol:
Aku Ankan taskukirjoja löytyy yli 200kpl.
ehkä 3, enkä niiitäkää oo lukenu ku ehkä pari sivuu.
Ehkä kymmenisen omaa kirjaa.Jos koulukirjatkin lasketaan niin ehkä 25.(Toisaalta eihän mulla nyt ole koulukirjoja lomalla).Ja jos vielä Aku Ankan taskarit lasketaan niin ehkä sitten tuommoiset 50.
Aku Ankan taskukirjoja keräilin pienempänä, joten niitä on ~200.
42 Dragonballia ja kaksi Warcraftia.
:lol:
Tasan 3, Suden Arvoitus, Joku iki vanha sekä joku Potteri
Kyllähän niitä kirjoi semmonen 50 reippaasti löytyy, mutta suurin osa lapsuudesta jääneitä satukirjoja ja sitten on nuita sanakirjoja ja tietokirjoja. Aku Ankan taskukirjoja en kyllä laskenut mukaan. :D
JepJep sama homma : d
dudecriple
07.12.2007, 22:52
olisko joku 40-50, mut ei oo kyl mitää romaaneja:D
vaan akuankkaa on kaikki, ja 4 guinness world records kirjaa. :D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.