Näytä koko versio : ps2 paskana.....
Doodi eli saankohan täältä kysyä että paljonhan mahtais maksaa jos korjaisitte mun pleikan? luukku ei aukea, eject valo ei pala. Uusi reset kaapeli ei paljoa auttanut. väittivät kilpailevan yrityksen puhelimessa että joku piiri palanut?
Saahan tuota kysyä.
Mutta lähdetääs peruskysymyksistä.
Eli mitä koneelle on tehty?
Kenties modattu?
Kilpailevan yrityksen? :shock:
siis yhestä paikasta joka korjaa pleikkoja, tietääkseni consoletech on yritys?
Näin on, mutta edelleenkin kysymykseni jäi auki.
kenties shadown muistat minut tuolta afterdawnin puolelta..... eli piti modata itse mutta en modannutkaan vaan päätin antaa homman osaavammalle kaverille, laitoin pleikan kasaan ja luukku ei enää auennut. Tuossa se kaikessa lyhykäisyydessään.
Jotain muistan.
Mut kuten sielläkin sanoin, en osaa sanoa kyl tähän hätään mitään.
Tosin oliko modisi Infinity?
siis yhestä paikasta joka korjaa pleikkoja, tietääkseni consoletech on yritys?
Tehdääs nyt yksi asia selväksi eli
Consoletech on consoleforums jne
Consoletech modaa & korjaa pelikonsoleita
eli siis tämä shadownin ja minun perustama nettisaitti
www.consoletech.org
mutta takaisin keskusteluun :D
-Pete
nakusika
18.12.2006, 01:27
Onkohan tähän topicin aloittajan kysymykseen löytynyt vastausta?
Pleikkarissani on ihan samat oireet, ettei luukku aukea ja eject-napisssa ei pala valo. Päivitys onnistui ihan normaalisti ja kone kyllä toimi piirin (infinity) asennuksen jälkeen mutta ei kauaa. Ja myöskään kuvaa ei enää tule.:confused:
Mikä lienee kyrvähtäny?
Pari juttua tuli mieleen:
A: Se kaapeli on mennyt rikki, joka tulee emolta niille napeille etupaneeliin (Ei tosin selitä mustaa ruutua).
B: Joku johto lähtenyt irti ja tehnyt oikosulun jonnekkin.
nakusika
18.12.2006, 16:27
Ei ollut kaapelissa vikaa, kokeilin toisella ja ei toiminut.
Johdot näyttivät olevan kunnossa, yleismittarilla mittailin moneen kertaan.
Löysin jutun jossa jollain oli palanut sulake emolta, ja mittailin omasta ne myös, kaikista muista vastus näytti nollaa mutta ps14 oli 604ohm. Saako niitä mistään vai uskaltaako laittaa hyppyjohdon? ja uskaltaako edes kokeilla väliaikaisesti johdolla ettei käräytä muuta?
Eiköhän tuota nyt voi hetkellisesti kokeilla. Kyseinen sulake jostain syystä palaa aika herkästi.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.