Näytä koko versio : Naruto
Naruton fillerit loppui ja Naruto Shippuuden pyörähti käyntiin Japanissa viime torstaina. Omasta mielestäni ensimmäinen tupla jakso oli erittäin hyvä, mutta harmitti kun se loppui juuri huonoon kohtaan. Luulen, että seuraava jakso on parempi. :wink:
Mitä mieltä olette sarjasta? Seuraatteko?
Keskustelua..
No totta mooses seuraan. :D Kaikki jaksot fillereitä lukuunottamatta kattonu... Oli kyllä hyvä tuo Shippuudenin eka jakso. Innolla odotan seuraavaa. :)
Luin jostain, että Sakura oppii tai on oppinut Tsunaden "Inhumane strenghtin".
Joskus tuli seurattua. Pari vuotta sitten vielä, aina ensimmäisiin fillereihin saakka. Mutta enpä taida enää jatkaa k.o. sarjan katselua.
Eläs nyt viitsi. :) Katsoppa tuo Shippuudenin eka jakso... On paljon kehittynyt.
Jep seuraan kyllä.Sakura hommeli jonka sanoit hyvinkin mahdollinen! :wink:
Edit:Jep pientä lukuhäiriötä :) pahoittelen
Sasuke hommeli jonka sanoit hyvinkin mahdollinen! :wink:
Mikä fckin Sasuke hommeli? :wink:
^^Tarkoitti varmaan Sakuraa. :)
Ottaa kyllä päähän kun ei tullut tällä viikolla uutta jaksoa jonkin pokemonspesiaalin takia. :D
Joo, hankin molemmat jaksot ja jaksoin kattoa ensimmäistä vaivaset 20sekuntia. :?
T-Man: Tekstiä muokattu, tiedät varmaan miksi.
Siis mitkä jaksot? Ne pokemonitko? :D
Siis mitkä jaksot? Ne pokemonitko? :D
Joo nepä juuri.
Välillä tulee seurattu Youtubesta...
En seuraa, kun en tiedä mistä sitä edes tulee.
Olisi kyllä hyvä jos näitä saisi katsottua jostian finnish subeilla.
Nuita nyt saa vaikka mistä kun hakee.
anime-fan (http://www.anime-fan.us/) subbaa suomeksi.
Blame it on me
29.07.2007, 17:29
Itse haluaisin ruveta seuraamaan sarjaa. Kumpaa se muuten muistuttaa enemmän? Fullmetal Alchemistiä vai DBZ? Itse toivoisin että FA;ta. Muuten saako näitä tuotantokausia mistään?
Ei kai. Kannattaa kattoo niitä jaksoi Youtubesta...
Torrentilla on hyvä imutella nuita jaksoja. Sarja muistuttaa enemmänkin jotain dbz:tä, "tapellaan ja tapellaan 10 jaksoa". Tosin sarjan luonne on muuttunut aika paljon tuon part2/shippuudenin myötä. Katsottavan arvoinen jokatapauksessa.
Oon katsonut aikas paljon sarjaa.
Pitäisi nyt ruveta katsomaan shippuudenia.
Normaalissa Narutossa, mistä jaksosta mihin on fillereitä??
Fillerit alkaa jaksosta 136 ja loppuu jaksoon 220, siitä sitten alkaa shippuuden.
Alkuperäisen viestin kirjoitti Blame it on me
Muuten saako näitä tuotantokausia mistään?
Saa ainakin Filmifriikistä,jokaisessa boksissa on 13 jaksoa ilman suomitekstejä(enkkutekstit on).
boksit maksaa n.35E.Kannattavampaa on katsoa ne netistä.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.